![]() |
OT; Dag moet nog beginnen.
|
Fuck Off.
OT; Kut |
saaaaai
wakker geworden, klok verzet, onbeten, msn, avondeten, afwassen, msn, strafwerk maken. |
Niet echt van deze tijd, dat klopt.
|
Dag moet nog beginnen.
|
- Herkansing gehad.
- Even hier hangen. - Vanavond werken van 6 tot 9. |
mijn dag was gezellig =)
|
Druk.
|
1 voor mondeling Engels... geleerd voor proefwerk maatschappijleer morgen, een computer in elkaar gezet en getest, tv gekeken... gewoon weer een dag als alle andere :"p
|
Waarom zet jij elke dag een PC in elkaar.
|
En waarom leer jij elke dag voor een proefwerk "maatschappij leer" morgen?
|
Haal je ook iedere dag een 1 voor Engels mondeling?
|
Als er 1 vak is waar ik nooit een 1 voor heb is het Engels.
|
klopt.
- Heerlijk uitgeslapen. - Zo maar eens post wegbrengen. - niks doen. |
Gitaarles vanavond. :|
Misschien pc kopen. Veeeel huiswerk. |
geweelldig :d hele dag hyper domme dingen doen, tekenen, 8 krijgen op gym, practicum sk ging goeed =D bio was koeel en fietsen in de zon! chips en energydrink nu en muzieeek eindelijk XD
|
Klote.. 2 proefwerken gehad.. om 12 uur klaar om vervolgens een paar uur te vervelen op school tot je een half uur van te voren om half 5 in de stress raakt voor een mondeling.. en nu weer zoals alle andere dagen 's avonds vervelen tot het weer bedtijd is..
|
Maar goed dat je hier nog bent dan.
|
mijn dag was... OMFG morgen 1 april!!!! lache joh :d
|
- PC gehaald
- PC in elkaar gezet - Windows vista ge-intalleerd. - Huiswerk gemaakt - Moet nog meer huiswerk maken. - Gitaarles geweest. |
- gewerkt.
- zo weer werken :') - leren voor toetsen. |
Kutdag.
|
zonnig, leuk. en nu kut.
|
proefwerken mooi verkloot,
zuipmiddagje gemist:{ |
Godver werk duurde lang.
Morgen zes uur op en dan werken tot 4. Later eten bij/met vrienden. Als het schikt nog wat leren voor toetsen van vrijdag. |
al vijf dagen niet geslapen, non stop bezig geweest met typen en leren voor tentamens, morgen eerste tentamen, en waarschijnlijk slaap ik vannacht weer niet.
Dus ik had een rotdag. |
Ik zou af en toe wel eens de kracht willen hebben om maar 1 nachtje door te halen. Maar dat is ook niet goed voor je natuurlijk.
|
^ Serieus, gast, komt er bij jou dan nog wat zinnigs uit als je 5 dagen niet slaapt? >_>
|
Lijkt me ook een beetje kill my day.
|
Citaat:
het record staat op 8 tbh. |
wtf.
|
Gast,hoe overleef je dat ?:o
|
heel veel bier.
en ja dat is serieus. |
Je kunt natuurlijk ook bedenken van: ach, laat ik 4 weken van tevoren maar eens de stof doornemen en dan elke dag een beetje doen zodat je de week voor de toetsen zelf alleen nog maar over hoeft te kijken?
Of is dat te simpel denken? |
Citaat:
Dat doe ik zo vaak... zo slecht is dat toch niet? OT; Naar school geweest. Nu nog kamer opruimen, op m'n broertje passen, en een proefwerk leren. |
Bij mij wel. :(
OT: Eerst even in de zon zitten! |
Zonnig! en lekker warm bij het open raam in de zon tijdens frans =D voor school op de trappen zitten, mensen die met slagroom op de tegels schrijven en ijsjee!! :d
|
Moet nog veel doen, vanavond.
|
Eindelijk gevonden,chille dag gehad.Lekker weertje.:d
|
Ghehe. :+
OT; zometeen leren. |
- Vandaag wat post wegbrengen in de zon.
- Net een toets gehad. - zo nog 1 . |
hele dag gewerkt -_-' nou net voor t eerst sinds dagen pc weer aan de praat gekregen..
|
ik probeer te leren, maar het lukt niet.
vanavond denk ik wipe out kijken. |
Wipe Out is gigantisch grappig.
Vooral die laatste baan is ( meestal ) geniaal. |
Klopt, er doen ook altijd mensen mee die gewoonweg te zwaar zijn
Regilio Tuurmuur. :love: En de rode ballen natuurlijk:love: Belgen. :( |
Raar, maar fucking melig.
|
Hebben ze dat ook in Nederland?:o
|
Het is een Nederlands/Belgisch programma.
|
Ik moet altijd lachen als de Belgen de reclame aankondigen als "boodschap van algemeen nut" :+
|
Pfaffs
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.