![]() |
Je vriendinnen weten toch wel wat jij ongeveer uitspookt?
|
ongeveer wel ja,
|
Dan vinden ze het toch ook niet zo raar als jij dat ter sprake brengt lijkt me.
|
nou ga jij me nu dan vertellen hoe ik een gesprek met dit onderwerp moet starten ?
|
Nee.
|
Ok, hou dan ook je mond aub
|
"Hoe vaak hebben jullie ondertussen al ondertussen sex gehad?" En als dan een vraag terug komt "Jij dan?" dan leg je de situatie uit :p
(owja, tussen twee haakjes, dit beschouw ik toch wel degelijk als sletterig gedrag) |
Ik kan me niet voorstellen dat je ooit een vaste relatie hebt.
|
Dat zijn dan 2 nachten met dezelfde jongen achter elkaar:+
|
Citaat:
|
ik ga niet eens meer op je in blabla, en wortelbrood, hoeso denk je dat ik geen lange relatie kan hebben, liep een half jaar terug 4 maand met de zelfde jongen.
|
dus je sluit je ogen voor al het commentaar wat je niet bevalt?
zwak hoor. jij wil alleen maar dat je GEEN slet bent, en iedereen die anders beweert negeer je. zo werkt het niet. dag dag. |
nee, alleen het feit dat blabla mij kritiseert en dat ik dan daarop vraag kan jij het mij uitleggen en dat blabla dan weer reageert met ; nee.
|
Heb je echt uitleg nodig?
|
Citaat:
|
Roze :$
|
Ik heb ook een roze kussen :D
|
ik heb nog ergens een roze hemd.
ben ik nu ook stoer? |
Nee, alleen onervaren.
|
Uiteraard!! Al het roze is gewoon STOER!
|
Citaat:
|
Roze is geil hoor :D
|
in dat geval houd ik het bij mn vertrouwde zwart.
|
hahaha mr wise guy
|
Citaat:
Dat wordt het wel minder vies.. :thumbsup: |
*Dat zie je althans minder goed*
|
......
...... ...................... Vraag jij je nu echt af hoe je zoīn gesprek begint met je vriendinnen? Volgensmij zei je toch echt in je eerste post dat je ook īseksī met je vriendinnen hebt (vingeren,beffen)... Aight.... Whatever. |
Daar heeft Maraska opzich wel een punt...!! Al praat je er niet met ze over.. je doet 't dus wel met ze??
|
Nee, daar praten wij gewoonweg niet over, de meeste schamen zich er een beetje voor tegenover familie ouders etc.
|
dankje :)
|
Citaat:
|
tja, bedankt allemaal voor jullie meningen/adviezen... ik probeer hier zeker wat mee te doen
xx Kay. |
Succes. ;)
|
Citaat:
wt is je msn.? |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb veel roze polo's & blousen :D |
Wtf tripple post?
|
Idd beter zet je alles volgende keer gewoon in 1 post!!
|
Ze zegt zelf dat ze geen slet is maar ze gaat wel met andere allemaal, en allemaal tegelijk. ik vind het dan echt wel een slet hoor. ik zou het ook nooit met me vriendin doen. echt niet, helemaal me beste vriendin niet.
|
Ieeeeeuwll! xD een slet!
|
:+
|
ik ben gister uitgeweest, en heb me aardig gedragen vindt ik zelf :D alleen met 1 jongen gezoend en met een aantal gedanst.
xx Kay |
En nu moeten wij zeggen dat je het goed gedaan hebt? :')
|
Proficiat.:)
|
Eeeh Gefeliciteerd..
Heb je nog dat soort van anti-alcohol ding geprobeert..? |
ik heb deze keer maar 2 glaasjes gehad ( 14 % ) dus was nauwelijks of niet eens aangeschoten, ik denk wel dat het iets helpt ook al is het maar minimaal.
volgende week weer uit met een vriendin en een paar jongens.. dit keer helemaal zonder drank proberen :D |
Het hoeft niet aan de drank te liggen. ;)
Je hebt jezelf in de hand denk ik... |
Ja. Tenzij je stom dronken bent. :')
|
Dan moet je niet teveel drinken. Ik kan zoveel bier drinken als ik wil.
Alleen feit is, dat ik eerder kots dan dat ik helemaal de weg kwijt ben, dat lukt met meer dan 20 bier niet eens. En ik denk dat TD die mening met mij deelt. Ik vergelijk dat overigens niet met de 14% vol. die mevrouw dronk maar meer als toonaangevend voorbeeld van mijn eigen drinkpatroon. :) |
Tjah. Sommige mensen zijn gevoeliger voor alcohol dan anderen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.