![]() |
Citaat:
|
Gisteren Natuurkunde examen gehad :) Hij was best moeilijk op het eind, maar voor de rest ging hij echt top!
Ik hoor dat iedereen zeikt over Nederlands, dus de N-norm zal wel hoog komen te liggen! |
Jup :|
|
Volgend jaar examen! :O
Man, ik heb het nu al druk! Boekverslagen, uitzettingen, betoog, debat, toetsen.. Ik ben dit jaar later in gestroomd op mijn school.. en in het eerste deel van het jaar heb ik haast niets gedaan op die andere school (KUT SCHOOL!).. En nu loop ik gewoon fucking achter, en moet ik in de laatste weken nog even alles doen.. Komen ze nu pas mee!! |
Citaat:
|
Lekker makkelijk. :z
|
Blegh.. Bio examen vandaag :|
Hopen maar dat ik um goed maak :) |
Vast wel.
|
:)
|
Vandaag Scheikunde gehad! Eindelijk over de helft :)
Ik had niet heel goed geleerd, maar hij ging echt heel goed! Ik heb verder nog geen mensen gehoord die er een goed gevoel over hadden, dus hoop dat de N-norm lekker hoog wordt :) |
Bio gehad vandaag.. ging wel goed.. nu snel nakijken :)
|
Lekker stressen hihihihi.
|
Bagger.. Heb tussen de 4,5 en de 6,5 :|
|
een 6,5 is goed?
|
Jah.. maar dat is wat ik max kan halen.. en aangezien ik op zo'n baggerschool zit zal ik wel een 4,5 hebben.. en dan heb ik een probleem.. want dan zak ik
|
En de school is verantwoordelijk want... ?
|
Jesus.. ik zeg het wel weer anders.. Het Cevo is bagger dus zal ik een 4,5 hebben :|
|
Ik ben alleen maar nieuwsgierig.
Jezus weet het waarschijnlijk ook niet. |
:|
|
Die heb ik ook!
|
Ach, het is afwachten! Waarschijnlijk heb je niet precies het cijfer dat je denkt te hebben. Normaal ligt de N-norm rond de 1, dus zal je rond een 5,5 hebben, das toch mooi? Een beetje vertrouwen erin hebben ;)
|
Citaat:
|
Natuurkunde vandaag. :|
|
Godverdomme:[
stom klote kut examen.. :[ Wie heeft natuurkunde uitgevonden.. die krijgt nu een ram voor z'n harses:[ Edit: heb tussen de 3,5 en de 5,5 :[ |
natuurkunde=fail vak -_-" nahja we zien t 18 juni wel
|
^ pfft, shun
|
natuurkunde is ook geen vak :no:
|
want
|
Als ik dit lees ben ik blij dat ik nog lang geen examens heb. :+
|
Ik heb het volgend jaar! :D heb er zin in
|
Ik heb volgende week dinsdag nog één examen, en dan zit het er weer op (H).
|
Komende dinsdag wordt echt terrible Tuesday! Kunstgeschiedenis én Wiskunde... Voor allebei sta ik een 6, die moeten een 7 worden! Heb gehoord dat er toch loting is voor de studie die ik wil, bummer,,, Dus ik moet zo veel mogelijk achten halen! Zucht.. dus komend weekend nog even aan de studie...
Maar dan zijn we ervan af en kan ik lekker op mezelf gaan wonen! Das dan wel weer leuk :) |
Wisknudde was nog het meest kut van alle vakken vind ik zo.
|
Citaat:
|
jah.. die gast spoort volges mij niet helemaal :+
|
Ik weet het wel zeker. :')
|
:d
|
afgelopen donderdag laatste examen gehad :d
ben wel geslaagt voor mijn vwo denk ik ;) |
bagger.. iedereen heeft ze al gehad en ik moet er nog 2 :S
|
Ghehe. Succes dan maar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Welk niveau doet doosje? :love:
|
Citaat:
|
Engels is makkelijk.
Scheikunde vind ik kut :yes: In ieder geval suc6 daarmee ;) |
Dank je :D
|
Ik dacht dat ze engels al gehad hadden?
|
nope :)
|
Mn broer heeft nu ook examen, jeeuj.
Iets voor jou misschien doosje? :* |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.