![]() |
Citaat:
Hij maakt geen kans. |
.... waar hebben we gezegt dat hij een kans maakte?
|
Idd.:')
Maw,je praat poep,Jitske. |
ipv van te zeggen wie hier poep praat...
geef die arme jongen nou eens een conclusie: Maakt hij kans: Ja of Nee, En wat moet hij in beide gevallen doen? |
Citaat:
Hij moet gewoon lekker gezellig met dr blijven praten, en hier over 2 weken geen topic aanmaken met tips over versieren. :) |
Citaat:
Gewoon proberen, man. :{ |
Nou ten 1ste ze is mooi ja....,
maar zoveel meiden zijn mooi.... in het begin was ik dus ook nog niet echt "verliefd" dat is meer gekomen nadat ik haar een beetje leerde kennen... Zij is ook gewoon aardig,slim,etc en nee ik ben ook niet zon persoon die niks gaat durven Want ik was al van plan om op zjn tijd een keer te vragen of ze samen naar de bioscoop wil ofzo (dat ik betaal natuurlijk) En bovendien...... Jullie trkken dus alleen uit het feit dat ze nu 3 keer dat ze vaak niet zoveel terugzegt op msn wel gewoon wat Maar voor de rest is ze wel gewoon aardig tegen me laatst begon ze zelfs uit d'rzelf tegen me te praten op msn lol Dus Hoezo weet je uit wat ik zei zo 100% zeker dat ik geen kans maak....... Je kan het gerust denken enz en dat geloof ik dan ook maar 100% lijkt mij overdreven uit die informatie?? en ze begint het denk ik al door te krijgen een vriend was zo slim te zijn op d'r hyves te zettten hoe het nu ging tussen ons en ze is nog steeds gewoon aardig |
Citaat:
Maar dat lijkt me niet gepast op werk enz dus in dat geval had ik niet zoveel kans :P Maar anders weet ik het nie echt meer k probeer nog wel gewoon met haar te praten "onthoud wat ze zegt en kom er later af en toe op terug "zoals dat ik op msn had gevraagd of de muggenbult al weg was ze zei gelukkig wel.... Vervolgens flirtte ik zelfs min of meer door te zeggen dat ze er zozo toch wel mooi uit zag ze reageerde hier op met haha:D (schijnt dat meiden dat leuk vind) als je dat soort dingen onthoud en later erop trugkomt |
Jongen, als je zo doorgaat word je nog een heuze player. :')
|
Citaat:
|
Tssss.
|
Nu val ik zeker weer buiten de boot. :@
|
Buiten de band achter de boot.
|
Alleen maar omdat ik newfag ben hé? :'(
|
Je hangt hier langer rond dan ik. :+
|
Maar jullie pesten mij altijd.
Je weet dat ik onzeker ben. :? |
En terecht!
|
Ik hoop dat jullie allemaal een ban krijgen.
In de tussentijd dring ik een school in en schiet ik alles kapot hoor! :'( |
Nee, niet doen! :'(
Ik weet dat ik je niet om kan praten, doe mijn school maar, op een moment dat ik vrij ben. |
Ik bedeel de mensen niet op uiterlijk.
( ik pak jou ookheur) |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.