![]() |
Ik heb me ook nooit voorgesteld, maar daar klaagt niemand over.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een voorsteltopic helpt daar niet echt veel bij.
|
Welluss:o
|
hoi ik ben jamy.
ik ben een belg. en een maagd. soms doe ik dom. genoeg voorgesteld? |
de meeste stellen zich toch niet voor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dankje.<3
|
Je praat btw terug met mij?:')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Flikker toch een eind op, man. :')
|
banhammer?
|
Citaat:
|
epic.
|
:{
|
:+
+1 |
Fuck jullie allemaal.
|
:{ Ik liet je nog wel een sticker uitzoeken gister.
|
nu wil ie een ster uitzoeken.
|
Jitskes ster heb je al gevonden,hea Alex?
|
hoe weet jij dat :o
|
Boeiend, je laten pakken in een uitgang is erger.
|
nieuwe school, nieuwe klas, nieuwe mensen. gedver.
|
ik hadvandaag verzorging!! help..
ik zat zo in de les krijg ik een smsje.. godvertyfus denk ik.. zegt die kut kooistra ja geef die maar hier... :( even later legt ze men mobiel weg... die overgens nog aan stond en op geluid... word ik gebeld.. zwaar klote.. voraal omdat kooistra een zeikwijf is die overgens fucktop dom is |
Ik gaf ze nooit.
Dan maar weg. |
morgen maar 3 uurtjes les:D
|
Morgen is mijn vakantie afgelopen, 9 tot 2 school. *)
|
Ik vier. *)
|
Morgen nog lekker vrij.
|
Citaat:
|
* Zucht *. Nieuwe klas, derde dag. Samenwerken met meiden die zich (tot nu toe) niet aan de afspraak kunnen houden. Moet een opdracht inleveren vanmiddag, maar ben nog afhankelijk van iemand. Zij zou het om vier uur naar mij doorsturen. Als het er om half 5 nog niet is, maak ik het zelf maar helemaal af :|
|
Citaat:
|
damn, vorig jaar hadden we een klas van 18 omdat er een paar weer wat anders gingen doen, en nu zitten we met z'n 36'en. 2 klassen samen door bezuingingen etc. etc. Nu moesten mensen stoelen extra pakken en tafels delen.
Best wel kansloos. |
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa.
Niks te klagen!! :love: heb een rooster om te aanbidden, en een klas waarin veel leuke mensen zitten. |
heb jij ff mazzel
|
Citaat:
Nu heb ik ook maar mijn versie verstuurd naar de docent (heb er echt veel werk aan gehad!) |
das echt lullig
|
Maandag; 8:30 - 15:10
Dinsdag; 8:30 - 14:20 Woensdag; 8:30 - 13:05 ( waarvan 1 studie- uur) Donderdag; 8:30 - 13:05 ( waarvan 1 tussen- uur) Vrijdag; 8:30 - 15:10 xD I feeel good, tududududuu |
Bah.
Kom er net achter dat het laatste uur school nu om half fucking vijf is. Als ik dat krijg brand ik de school plat, welke kutaap verzint zoiets. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zooo, ben waarschijnlijk elke vrijdag om half 2 al vrij! Mooi op tijd de kroeg in dus :love:
|
Volgende week maar twee keer anderhalf uur concerncommunicatie *)
Maar ondertussen wel werken aan een opdracht die volgende week vrijdag afmoet, want dan is dat vak alweer afgerond (het gaat snel met minors). |
Citaat:
|
fucking 4 fucking dagen tot fucking half fucking vijf op fucking school:[
, maar de grootste zak stront is weg:d, alsmede andere sukkels:), alsmede coole leraren. :notgood: maandag frietbakdag blijft intact:thumbsup: supercoolespijbelcoördinator is weg8| |
Nog steeds geen school. :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.