![]() |
grmbl|:(
|
Beste Jongens van het Leerlingen Forum.
Ik heb een piemel met de omtrek van 4 cm , is dit klein?:o Gr0etjjjes, wJnmk, bFf, ly, NnTb, Wortel. |
stfu :')
strakjes denkt die belg, dat zijnes normaal is en dat hij gelijk heeft:* en btw, bedoel je een winterpeen, of gewoon een wortel. Zit veel verschil tussen xD |
Citaat:
Ja stel je voor wat er dan zou gebeuren zeg.. Pfoe. En tsja, ik heb hem nog eens opgemeten, blijkt ie 3 cm te zijn?!! :( winterpenen zijn gewoonlijk toch wel iets dikker? De maZzel! xoxo , wjullienmk!! |
en op msn zat je op te scheppen dat ie 26 cm was Jits! :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Krijg bijna de neiging, om mn eigen piem0l te fotograferen met een meetlint erom heen en hier op te plempen, al heb ik geen zin in een ban:+
|
Citaat:
|
srry:+
Snel reageren is wat makkelijker dan edit-en:* |
Citaat:
|
Nou... zijn de onderlinge piemel-spanningen hier inmiddels een beetje tot rust gekomen? :)
Je piemel opmeten is zo raar niet, want condooms zijn er van 47mm t/m 64mm (nominale breedte). Een goed passend rubbertje is niet alleen prettiger, maar ook veiliger (ivm scheuren of afglijden). Voor goede schoenen meet je toch ook je schoenmaat? Dus: allemaal even het penismeetlint van deze condooms site uitprinten, uitknippen en opmeten maar! Meten is weten, en hiermee kun je met HARDE CIJFERS komen! :) |
vooral dat harde gedeelte.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.