![]() |
Lente 2009. Dat heb ik nog meegemaakt.
|
Ja die was leuk.
|
Ja.
|
Amnesia unbannen:thumbsup:
|
Wauw, wat een geweldig idee. :+
|
Dankje, dankje
dus... mods?:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
juist! Sander0201!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Perma'd door Chrizly.
Gaat niet zomaar weg. :+ |
Iedereen verdient een tweede kans:yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
naast het feit dat ik vaak genoeg hem heb gered van een perma, was het Chrizly, en niet ik die hem voor eeuwig wegstuurde. Praat niet over dingen waar je niets vanaf weet. Anders kom ik misschien wel in de verleiding om jou te perma bannen. Met de huidige staff activiteit komen ze er na een maand of 2-3 wel achter waar je gebleven bent :* :+ :d |
Citaat:
|
Citaat:
Stoer van je om te laten blijken dat je macht hebt heur. Ik weet dat je Liam niet bande,ik weet wel dat je hem kan unbannen en als de rest van de staff toch te tam is volgens jou zouden ze er niets op tegen hebben hea?En joh,wat zou het er niets mee te maken hebben.Als Liam hier was zocht je zoiezo een reden om hem terug weg te sturen net zoals je een reden zocht om *insert username* te bannen.Anyway,je bent nog steeds lief hoor.:* |
Citaat:
2. Ik heb macht, tot nu toe gebruik ik het voor mijn doen redelijk spaarzaam. 3. Ja ik kan hem unbannen, maar waarom zou ik? Ik unban insanity en pakspul ook niet. perma is perma. Bovendien, als ik iemand unban, dan perma't iemand anders van de staff hem uiteindelijk toch wel weer. 4.Ik hoef geen reden te zoeken om hem weg te sturen, die zou hij zelf wel genoeg geven. 5. discussie gesloten. |
Dat jongetje komt toch niet terug, lekker boeiend weer. :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ow, als ik Icarus ban, of je die ban dan 3 maanden wil laten zitten.
|
:rolleyes:
|
*vergeet heel het Cherell/Jitske gedoe*
Dankje. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.