![]() |
Citaat:
Als je een meisje ziet lopen met zo'n gigantische zonnebril op dr hoofd heb ik wel eens van ohh ziet er goed uit....doet ze die bril af is het niet om aan te zien omdat niet per defenitie de ogen niet mooi zijn maar ze of te ver naar achter zitten of te ver naar voor ogen maakt heel veel uit voor het gezicht. |
Dat zijn niet de ogen, maar de plaatsing van de ogen en de oogkassen. 8)
Ogen zijn die bolletjes met kleur en een gat erin. |
ja dat dat bedoel ik :P, ik zie nooit iemand waar van ik denk die oogkassen zijn mooi maar het bepaald wel of een meisje mooi is of niet voor een groot gedeelte
|
Een redelijke inhoud, niet zo'n typisch blondje die het alleen maar ver zal schoppen vanwege haar uiterlijk. Uiterlijk speelt ook wel enigzins een rol, maar het moet wel een geheel blijven. Uiterlijk,inhoud,spontaan,en zo kan ik nog wel even door gaan. Ze hoeft echter echt geen model te zijn ofzo.
|
das inderdaad wel vaag jongens willen vaak weten hoe ze da met meisjes moeten aanpakken XD
|
Citaat:
|
Citaat:
|
touché.
|
...
Gwn jezelf zijn,
En lieve dingen zeggen, tenminste, zo zou ik het fijn vinden. Ik hou niet van meisjes die zich speciaal aanstellen. |
speciaal aanstellen? wasdat?
|
Zal wel opstellen moeten zijn. Om ook maar te reageren: Als ze maar van dezelfde domme gein houdt, spontaan is en er goed uitziet!
|
een meisje met een leuk karakter(aardig, humor, etc..)
maar ze moet er natuurlijk ook goed uitzien,, knap is belangrijk! :yes: :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.