![]() |
het gaat z'n gang, de galg was gebroken, moet eventjes opnieuw gemaakt worden:)
|
mietjes.
|
*zet het bier alvast klaar*
|
Alex, des te later het wordt, des te hoger de prijs voor uw sms dienst:+
|
En , is ie al gevallen?
|
nu dan?
|
Misschien dat we 't over een uurtje nog eens moeten proberen.
|
IJdele hoop.
|
Yeaaaaaaahhhhh eindelijk
|
Niemand gaat regeren met Wilders joh.
|
Dit dus, hij weet het zelf ook. Hij wordt nog geen MP
|
Citaat:
|
krijg ik nu mn bier inleg terug? :+
|
nope, risico van het inleggen. Stond in de kleine lettertjes in het sms'je.
|
:(
|
I was right, yeey :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
STEM voor STEM SP
Holladi jee |
m´n moeder heeft een lief mailtje van jan peter gehad :+
|
Nu gaan jullie toch niet massaal op die geit van een wilders stemmen he? :+
|
zeker wel?
|
Citaat:
Hiermee gaat het land pas failliet. |
Citaat:
|
Mee belasting voor de rijken en minder voor de minder bedeelde.
Meer geld voor scholing meer geld voor zorg. Vroeger toen de SP nog echt goed was..waren ze nog tegen het koningshuis en het leger nu jammer genoeg niet meer. |
Citaat:
|
Dus iemand die 40 jaar straten maakt zijn tug is kapot..hij moet vind ik minder belasting betalen en mensen in de top van de zakenwereld meer....
Dat is toch normaal? |
Citaat:
|
Wat ik bedoel te zeggen is dat er ook mensen zijn die meer praktisch zijn ingesteld en daarom moeten ze maar minder verdienen?
|
dat heeft niets te maken met de regering
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee dat is waar.
Maar als je meer hebt kan je ook meer afdragen zodat iedereen het beter heeft zo kunnen de mensen met minder inkomen minder betalen. Of laten we het doen zoals in Amerika waar de spoorwissels nog met de hand gebeuren en waar in sommige steden 20% van alle huizen leeg staan en er amper sociale voorzieningen zijn..... Dat is de andere kant van de medalle als je minder belasting hoeft te betalen |
Citaat:
|
Amerika is wel een mooi voorbeeld van waarom enige sociale zekerheid wel tof is.
|
Er moet sowieso een basis zijn. Daar ben ik het wel mee eens.
|
Geef Wilders de financieën in handen en hij gaat op z'n bek. Daarbij denk ik niet dat er een partij is die samen met hem wil regeren, gelukkig.
|
Dat niemand met hem wil regeren klopt wel. Maar als het zo blijft moeten ze wel.
|
D66 staat trouwens bovenaan in de peilingen, hoorde ik. Daarna komt PVV.
|
die valt dan binnen een week.
|
Citaat:
|
Citaat:
fuck geert wilders, niemand wil met hem regeren en al zou hij aan de macht komen hij kan niks waarmaken, ik vind alleen dat andere partijen ipv hem voor gek te verklaren, gewoon een discussie moeten aangaan (op tv of zo) zodat heel nederland (ook mindere opgeleide mensen die geertje wel geloven) zien dat hij niet spoort. en tenslotte over uruzgan: Balkenende heeft gewoon gelijk, nederland moet blijven anders laat je het land daar in de steek en verliest nederland zijn toch al niet zo'n grote positie in de wereld. (ik heb niet echt research gedaan dus het kan best dat ik hier een lulverhaal heb neergezet:P, maar zo denk ik er nu over) |
ga eerst maar research doen.
|
^heb ik helemaal geen zin in, heb al veel te veel hw.
|
Citaat:
Citaat:
|
@ tommy
Als je heel weinig verdient betaal je minder belasting. Zit je in de hoogste belastings schaal dan betaal je 52 procent belasting over het gedeelte van je inkomen dat in die schaal valt.Dusja je betaalt relatief maar ook absoluut meer als je meer verdient. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kon het al niet vinden. Rot op met Pechtold en zijn homopartij. Die vent heeft zelf nog net geen jurk aan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.