![]() |
haha, wat wou je aan dan?
|
Toen nog mn roze nike sneakers, toen-favoriet broek en een geweldig cool hemdje.
Maar ik hou niet van roze. |
haha:), mooie combi voor een begravenis
|
Heerlijk toch.
Maar dat was toen. Dus. Milly Boele? |
Ik denk eigenlijk dat ze niet meer wordt gevonden, niet levend teminste..
maar ik snap het niet want wrm zou ze ontvoerd worden? want geld hebben der ouders geloof ik ook niet zoveel.. |
jij?
|
Er worden zoveel zinloze dingen gedaan.
|
( Je kunt ook gewoon je berichten edditen ipv er 2 te sturen. Niet zoals ik nu dus doe)
|
ik heb toch niks anders te doen..
|
Citaat:
|
More like Milly Boeie.:z
|
i just lol'd
|
Vaag topic, ik snap de omschakeling van het medeleven van Kimm niet helemaal en daarna het ineens over dr haarband hebben, verliest wat respect daar :{
|
Citaat:
|
wtf? bedoel je?
|
Niks hoor, :')
|
loverboys hebben duidelijk hun standaard naar beneden bijgesteld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
lol, ik wou net die foto posten, om te zeggen dat ze zo heel anders oogt :')
|
Die andere was school foto, en voor een school foto vondt ik hem nog best mooi:)
|
Knap is anders hoor maarja dat doet er eigelijk niet toe.
|
Citaat:
|
jawel
|
jawel?
|
:yes:
|
Want?
|
laat dit geen ruzie-topic worden:)
|
Citaat:
|
Sneu voor de familie, maar ik slaap er net als smiley_D niet minder om.
|
logisch dat niemand dr vindt, als amber alert die prutsfoto rond verspreid., Ik had haar nie herkend hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je een 12 jarige meisje ziet lopen van ongeveer 1,65 met bruine Uggs laarzen kun je vragen of het Milly is!
En ohja blond! |
Oh, gelukkig zijn dat er niet zoveel :z
|
Daarom! :P
|
Wat een gezwam hier over haar uiterlijk zeg.
Toch wel raar dat ze zo'n baggere foto laten zien. Die 2e foto is veeeel beter. Voor een 12-jarige dan. |
Citaat:
|
Ze is kwijt geraakt
|
ze is door de wc gezakt en haar ouders snappen nog steeds niet waarom de deur van de wc opslot zit......
|
Ze neemt verstoppertje iets te serieus. :')
|
Nieuws!
Extra nieuwsuitzending RTL denet, ze is waarschijnlijk gevonden, 2 huizen naast die van haar ouders. Forensisch onderzoek nu, graven in de achtertuin opzoek naar lijk, arts die naar binnen liep. Die is dood hoor:( en dan nog wel 2 huizen naast die van je ouders. |
Citaat:
|
Achja, weer van die onzin waar half Nederland bovenop zit. Zul je zien dat er staks weer een verdachte komt, dat Peter R. de Vries er over gaat kankeren en dat die verdachte vervolgens niet meer veilig over straat kan terwijl er nog 0,niks bewezen is.
Laat toch gaan man. |
Blijft toch sneu.
|
Ik hoorde ook zoiets op het nieuws ja. Dat is wel kutje dan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:44. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.