![]() |
yup
|
Nice nice.
|
Hetero mensen.
|
Citaat:
|
*)
|
You're a brilliant... chair... Chair. :love:
|
Ben ik de enige homo hier... : O !?
Ik heb er geen moeite mee, ik vind het gewoon normaal en ben wie ik ben..Mensen die me uitschelden, daar sta ik boven. Ze weten niet waar ze over praten ;) Ik heb er geen problemen mee, zij maken er een probleem van;):)! |
Citaat:
|
captain obvious.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:?
|
Citaat:
|
Opflikkeren of normaal doen oke?
|
hij leest het toch niet
|
Wie leest wat niet?
|
de liefde spat weer van mn scherm.
|
Citaat:
|
Homohaat vind ik niet kunnen. :) Geen enkele haat eigenlijk, maar al die smerige uitspraken over homo's kan ik echt niet tegen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Precies. Maar Joey denkt weer een leuke woordgrap te hebben gemaakt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sieg heil.
|
Citaat:
|
:')
|
Citaat:
|
Zucht. :+ iig @Jarno; inderdaad maar gewoon niks van aantrekken.
|
Citaat:
|
Klootvlootpiloot hahaha sorry kon het niet laten.
|
uit met de pret nu jongens.
|
Citaat:
|
Nee?:')
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en hoezo: beter leren lezen, je moet af en toe wat kritiek vangen. ik lees heus wel hoor en als ik t fout heb gelezen, wil ik t best toegeven:z |
vandaag al die puntjes, die nee echt en het poppetje, nee natuurlijk baloe, ik meende het, wat jij wil, alsof ik ga lachen om de grapjes van hem terwijl ik tot nu toe alleen maar in de clinch lag met hem, natuurlijk, wat jij wil.. sneu
|
Dude, gebruik eens wat meer verstand dan de gemiddelde minderbedeelde baksteen doet.
Het sarcasme droop er vanaf. |
Citaat:
Citaat:
erg stoer, dat je me dan met sneu betiteld. verlaagd jezelf weer. als je nog wat wou zeggen doe dat ff in slowchat, dit gaat te ver offtopic ;) |
Back naar de zoekzocht voor andersdanhetero? *)
|
gelegenheids gay? Iemand?
|
Citaat:
Sarcastisch, of dubbel sarcasme waardoor het realiteit zou kunnen zijn. Zoals het laatste vatte ik het ook op, niet vreemd lijkt mij. |
Citaat:
|
Alleen met jou, schatje.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.