RivellaDark |
12 April 2010 23:09 |
Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
(Bericht 1471948)
Ik snap nou niet direct waarom dit afzeiken is. Er wordt iets gezegd dat mijn inziens onjuist is en daar reageer ik dan ook op. Als jij nou een verklaring geeft waaruit blijkt dat jij goed zit is er niets aan de hand. Zelfde geld als jij zegt dat het inderdaad niet helemaal goed was wat jij zei.
Maar jij praat er zodanig omheen waardoor je je ongelijk niet hoeft toe te geven.
Maar ja dat zal wel aan de leeftijd liggen he.
"When you get in my age..."
|
Ik hoef geen verklaring te geven als ik net al aangegeven heb dat ik niet door wil gaan op di discussie gewoon met de simpele reden dat ik er geen zin in heb. Als je zo graag door wil discuteren over dit onderwerp stuur je me maar een mailtje zodat ik je uit kan leggen wat ik bedoelde, als jij dit dan geen goede verklaring vind, prima. We zien het dus anders.
Blabla1993: ja ik weet het zeker, en jij noemt het drukmaken, ik noem het voor mezelf opkomen.
Baloe: gelukkig is er meer nodig dan een stel mensen op een forum die hun gelijk willen hebben.
En dan word dit mijn laatste post, en waarschijnlijk komen er dan nog meer posts die doorgaan met de discussie, maar ik weet dat sommige mensen het laatste woord willen hebben, dus go your gang.
En na jullie posts hoop ik dat er weer gewoon on topic gegaan kan worden. Of een slotje aangezien het nieuws ondertussen al zo oud is dat het niet meer rationeel is.
edit: en daar bedoel ik mee laatste post in dit topic :)
|