![]() |
dan ga je
|
kkr nu bij mij ook al. :?
|
Citaat:
|
jij hebt er last van
|
Ja, maar in me eentje weggaan is saai, denk na koe.
|
haha
|
ik ben een beer
|
kan kuthumor bestraft worden met infractions?
edit: na reacties die alweer verwijderd zijn, snap ik nu mijn fout, vatte m verkeerd op.. sorry :) |
nee, maar off topic gaan wel.
dus, eerstvolgende post na die van mij die off topic gaat krijg een dagje vakantie. duidelijk voor allen? |
Yo is da ni zo f*cking belangrijk vn welk nationaliteit de persoon waarop je verliefd bent is? doe is ni zo racistisch . Je maakt me boos get a life!
|
De verschillen in cultuur zijn anders behoorlijk belangrijk?
|
Citaat:
Het is gewoon een feit dat als je van verschillende culturen bent dat het anders is dan met iemand van dezelfde cultuur. Dat het anders is hoeft geen problemen mee te brengen, maar het kan wel heel goed problemen mee brengen |
Citaat:
|
waarom maak jij overal zo'n drama van?
je begint me te irriteren. and that ain't a good sign. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nope maar ik zal zeker niet met een marokaanse ok turkse of een van die andere moslim nationaliteiten gaan geef mij maar japaners :p Hoewel sommige amerikaanse meisjes die ik ken me ook wel wat lijken
|
Platte jappen. Ook niet echt makkelijk ofzo.
|
Citaat:
|
geen mens?
|
Citaat:
Je kan niet alles goed praten. Je moet eerst de persoon die de daad begaan heeft door het stof laten gaan voordat er tijd is voor vergeving. Jij denkt zo lekker zwart-wit omdat je 1x de krant leest en meteen denkt dat het waar is. |
1-0 voor phist
|
Citaat:
|
Ik kan je niet verbannen. Moet ik bepaalde knoppen voor hebben. Probeer het nog eens zou ik zeggen.
|
waarom niet, mensen van een andere nationaliteit bijten je niet.
|
Ze slaan wel.
|
En stelen je spullen.
|
Ik ben zelf Marokkaans en viel eens op een Bosniër. Wat was dat een tofferd, zeg.
|
Ik viel een keer op een Marokkaan ofzo, weet eigenlijk niet wat hij precies was maar hij was wel moslim. Ging over toen hij naar een andere school moest omdat hij problemen had met de Nederlandse taal.
|
Citaat:
|
Denk niet dat hij dat serieus bedoelde.
|
het blijft wel de waarheid.
|
En hij bedoelt het wél serieus, denk ik.
|
de waarheid is ook een serieus iets.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.