![]() |
oke, jullie nemen me toch niet meer serieus, na ga ik hoogbegaafd doen ook xD
Hoogbegaafdheid houdt in dat je IQ 130 of hoger is. |
Zo hee, dat was hoogbegaafd.
Petje af. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee maar ff serieus, als jullie me echt niets vinden rot ik wel weer lekker op hoor :(
|
Citaat:
|
haha oke, ik moet er maar mee leren leven ;) over een tijdje is er vast weer een andere 'newbie' tegen wie ze kunnen zeiken xD
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik erger me er gewoon aan dat ze 'nu wel even hoogbegaafd zal doen', aangezien dat kant noch wal raakt. :Y) |
Wat zegt je IQ volgens jou dan? Wat meet het? Welke grootheid? Wat valt daaruit af te leiden over een persoon?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
:z |
Citaat:
|
Citaat:
En het neurologische aspect is er volgens mij amper, daarom is het zo'n bullshit. |
mja, als jij meting zo interpreteert, ok.
maar hoe kom je erbij dat het neurologische aspect er amper is? hoe zie jij t dan? gewoon een moment-opname ofzo? |
Nee ik zie het als vage tests, waarschijnlijk bedacht door psychologen, waarvan niemand weet wat de neuk ze nou eigenlijk meten. (Ja, IQ ja, maar wtf is IQ?)
|
Intelligentiequotiënt :')
tis iets om te kijken op welke vlakken je een sterke kant hebt, inzicht/taal/visualisatie..etc... en daar het gemiddelde van, uitgedrukt in een cijfer, hoger of lager dan een ander (denk ik) |
Citaat:
Citaat:
|
ik reageerde expres zo bijdehand
en anders beargumenteer je wat, ipv mensen alleen maar te zeggen dat iets bullshit is |
Jezus man, lees gewoon wat je daar neerzet.
Citaat:
Daarnaast is intelligentie een begrip waar amper een definitie voor is, hoe wil je het dan in godsnaam fatsoenlijk kunnen meten? |
zal ik je anders de definitie van het woordenboek geven? of vind je dat ook niet genoeg? :z
|
Ja, anders ga je even in op de argumenten waar je zelf om gevraagd hebt?
maargoed in·tel·li·gen·tie de; v 1 het intelligent-zijn 2 verstandelijk vermogen: kunstmatige ~ het met behulp ve computer nabootsen vh menselijk denken blijft de vraag: wth is verstandelijk vermogen? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
iemand die sneller denkt is niet intelligenter, iemand die sneller denkt scoort op andere aspecten weer.. ik ben ook niet de psycholoog.. heb alleen veel van deze testen gedaan.
maar waarom wouden we ook alweer de feitelijke definitie hebben van IQ dan? ben moe sorry. kga zo ook pitten:) |
Citaat:
|
ahja..mooie discussie.. ik laat m hierbij..te moe;)
|
Mooi, schelden doen we wel in dat andere topic.:Y)
|
Waar zijn de hoogbegaafden nou?:?
|
^
ik ben hoger begaafd IQ = 126 ;)telt dat ook mee :') |
Bullshit.
|
je bent pas hoogbegaafd als het aangetoond wordt bij je en dat is niet door een IQ-test van BNN ofzo :z
|
Citaat:
Dan is het dus nog meer bullshit dan ik dacht.8-) Weten we dat ook weer.:z |
Citaat:
|
Citaat:
|
oke sorry verkeerd gelezen
|
Alakazam heeft een IQ van 5000, dus jullie zijn allemaal owned.
|
Citaat:
|
Abra.
|
Citaat:
|
hoe bedoel je dit nou?
als een grapje of serieuze vraag?:) |
Citaat:
|
he?
|
Dat het dan gewoon 'begaafd' is :')
|
nee, je hebt minderbegaafd: < 90, begaafd: 90-109, meerbegaafd: 110-129, hoogbegaafd: 130 en hoger
|
Blijkt er maar weer aan te liggen naar wie zn metingen je kijkt, volgens wikipedia.
|
Naar de officiele internationale richtlijnen, gehanteerd door de meeste (klinische) psychologen enzo
en niet door een encyclopedie door iedereen samengesteld ;) |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.