![]() |
waar?
|
Wanneer staan de leuke vakken zoals Natuurkunde en WB op het schema? :+
Biologie en Scheikunde waren ook nog wel te doen |
Havo; morgenmiddag Wis-B & volgende week vrijdag Na.
|
Euwh dan hebben ze nog tijd zat om te leren en daar een kickass punt voor te halen :)
|
natuurkunde-freak eah?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar zit te denken aan een andere opleiding >_> |
Citaat:
Citaat:
|
Ging hij niet goed bij jou ezel? :o
|
Mua ik weer t niet. Tekstbegrip ging half goed. Samenvatting ging goed. Dus ik weet t niet.
|
waren ook alweer fokking veel klachten natuurlijk..
|
Succes met Wiskunde vandaag. :) (Toch?)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
welke krant?
en gvd, wiskunde vandaag:') heb gelukkig wel een coolie joelie programma op m'n GR. Hoef voor bijv. de ABC formule, alleen a-b-c in te vullen, en hij rekent alles uit:') Zo ook de toppen, en nog andere shit. En alle formules staan erin. en toch fuuuuuckkk kut examens:') |
Je hebt A toch ?
Ik heb net even de antwoorden van Nederlands doorgekeken, volgens mij heb ik 'm wel redelijk gemaakt. Ik moet echter wel ongeveer 33 punten hebben gehaald bij het eerste deel als ik een 7,7 wil halen. :9 Wiskunde moet ik nog doorkijken, ga ik nu maar doen! :o edit; Was hij bij ons serieus moeilijker? Dat is wel lame zeg. |
Ik heb B doos
|
Oké doos.
|
Succes doosjes :love:
|
Dankje doos! :love: Ben er alleen een beetje bang voor..
|
Citaat:
|
Komt helemaal goed!
|
Zenuwachtig zenuwachtig zenuwachtig zenuwachtig waaaaaaaa.
|
't komt wel goed schatje *)
|
woot, wiskunde was echt te moeilijk. Drie uur lang bikkelen, 12 a4'tjes vol geschreven. Twee slokjes cola gedronken en verder niets gegeten omdat je door moest gaan. Wat ik nog herinner van m'n antwoorden heb ik het wel redelijk gedaan. 44 punten tot nu toe, van de 77 die je kon halen. En dat zijn alleen de zekere punten van de dingen die ik nog onthouden heb.
Dus ik sta tot nu toe voor Nederlands en Wiskunde geslaagd. JEuuuuj, nu 8 dagen leren voor engels/natuurkunde/scheikunde :') |
Citaat:
|
ik zou je bijna bannen
|
kan je niet :Y)
ik had trouwens voor mn examen voor wiskunde een 7.8 weet ik nog.... :7 |
En dat kan je helaas niet helemaal vergelijken met wiskunde B nu, wat ik nog weet is dat je Wiskunde B1 en B2 had.
en jij mij uitdagen? Gij zult zien:+ |
Citaat:
ennem, ja ik had Wiskunde B12 jup... ik doelde meer op die post van Wortel, maar dat snapte je wel;) |
TWAALF A-viertjes?
How in the world did you get to manage that? Ik had er vorig jaar 6 vol en had toch naar eigen zeggen echt een goed punt voor WB |
ehm, wel sommige opgaven 2 of 3x geschreven. En ik gebruik altijd veel papier:')
|
hahaha
milieuvervuiler :+ je kost veel duurzaam papier |
oké, ik word eigenlijk best wel bang voor eindexamen wat ik over 3 jaar heb als ik mn best ga doen |:(
hoor je al die verhalen en die zooi over compensatiepunten, ik raak de draad helemaal kwijt maarja... en dan te bedenken dat ik talen + wiskunde echt k*t vind, natuurkunde gaat nog wel, en scheikunde+bio is :thumbsup::thumbsup::thumbsup: en ik ga volgend jaar NT-profiel doen met wis B/economie/biologie/duits (sta ik 5 voor, frans een 4 XD) iig, iedereen die nu examen moet doen, veel SUC6! :yes::wave::9 |
Je moet niet over die compensatie dingen inzitten (nu nog niet in ieder geval, daar krijg je nog zat info over). Zolang ja goede cijfers haalt red je het, zeg ik altijd maar.
|
Wiskunde ging redelijk, maar het kan zijn dat ik nog aardig wat foutjes heb gemaakt. Best wel zonde.. Nu vrijdag geschiedenis, kutste vak dat je kunt hebben voor je CE. :{
|
Voor geschiedenis ga ik dr maar vanuit dat ik onvoldoende kom te staan. De vraag is of het een 5 of een 4 wordt. :') Kan beide gelukkig wel veroorloven, maar toch liever niet.
>5,3 is een 6 gemiddeld >3,4 is een 5 gemiddeld Dus zeker niet onder de 3,4 schieten. :o |
Ik denk als je 0 jaartallen kent en een beetje verbanden gaat leggen op dat examen dat je dan nog wel een 3.4 kan halen :p
|
Citaat:
|
en dan ben je nog niet eens blond :+
|
Citaat:
|
Mja.. had andere dingen aan mn hoofd... denk ik :o
|
Ik kom er net achter dat ik voor Scheikunde een 1.0 moet halen, of voor Natuurkunde een 0.8 om met een 4 te slagen:') en dat kan ik rustig,
of ik haal voor Scheikunde een 1, en voor Natuurkunde een 3. Dan ben ik ook geslaagd:D Versterkt nog meer mijn vakantiegevoel in combi met m'n eerste examen volgende week donderdag pas:+ |
Ik kots geschiedenis helemaal uit. Van de 2 onderwerpen heb ik dr 1 wel in mn hoofd, de andere snap ik nu NOGSTEEDS niet. Het lijkt wel economie, en wie is daar nu in geinteresseerd?
|
lekker weer is het buiten he:+
|
Niks van meegekregen, werkelijk niks. :+ Ik ben zooo blij als het morgen 12 uur is.
|
Citaat:
|
Welke onderwerpen gaat geschiedenis over?
|
republiek en iets met vietnam geloof ik.
|
Koude oorlog, Vietnamoorlog en dynamiek & stagnatie in de republiek. (Hele geschiedenis van de republiek)
Net achter de rug, heb er maar 1,5 uur over gedaan. Ging veel beter dan verwacht! :d |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.