Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Wat gaan jullie stemmen ? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=67107)

Mr. Macphisto 3 June 2010 21:36

Slecht man de PVDA. Job is een goede persoonlijkheid maar absoluut geen premier. Hakkel hakkel en weet nog steeds geen cijfers. Op tv hebben ze 'm al 2 keer gepakt en eergisteren in de Sp!ts ook al.

En verder:

http://www.dumpert.nl/mediabase/9753..._de_hand_.html

Héél triest.

Doctor 3 June 2010 21:43

Dr. Steel for World Emperor. :yes:

Young 3 June 2010 22:01

Citaat:

Origineel gepost door Deegbal (Bericht 1488100)
Omdat men dan bezuinigt op de verkeerde dingen. Als de stufi afgeschaft wordt, kunnen straks alleen mensen met rijke ouders een zeer goede studie krijgen. Het zal bijvoorbeeld voor mij behoorlijk lastig worden om überhaupt te studeren, aangezien mijn ouders niet zullen kunnen inleggen. Als je de stufi afschaft, krijg je dat minder mensen (goede) studies zullen doen, en je dus later meer in de crap komt.

Je kunt een renteloze studielening afsluiten.
Kortom: Iedereen kan een goede studie betalen.

Als er geen geld naar griekenland gaat daalt de waarde van de euro en zijn wij nog verder van huis.

Tunnelvisie of kijk je gewoon te zwart-wit?

Doctor 3 June 2010 22:29

Citaat:

Origineel gepost door SYoung (Bericht 1488157)
Je kunt een renteloze studielening afsluiten.
Kortom: Iedereen kan een goede studie betalen.

Waarom heeft dan bijna iedereen studieschulden tot op zekere hoogte?

Citaat:

Origineel gepost door SYoung
Als er geen geld naar griekenland gaat daalt de waarde van de euro en zijn wij nog verder van huis.

Griekenland is al niet bijster dichtbij.

Ha-ha.

Citaat:

Origineel gepost door SYoung
Tunnelvisie of kijk je gewoon te zwart-wit?

:{

Young 3 June 2010 22:32

Citaat:

Origineel gepost door Doctor (Bericht 1488173)
Waarom heeft dan bijna iedereen studieschulden tot op zekere hoogte?

Tja een lening moet je wel terug betalen he? ook al is hij renteloos..
haha:z

Citaat:

Origineel gepost door Doctor (Bericht 1488173)
Griekenland is al niet bijster dichtbij.

Ha-ha.

Had je dan verwacht dat een geheel land dat op fallisement staat in een paar weekjes weer op en toppie is..?

Doctor 4 June 2010 09:25

Citaat:

Origineel gepost door SYoung (Bericht 1488174)
Had je dan verwacht dat een geheel land dat op fallisement staat in een paar weekjes weer op en toppie is..?

Nee, maar als ze hun reet aan het werk zouden zetten zou ik misschien overwegen d'r hulp naar te sturen.

Young 4 June 2010 11:19

Citaat:

Origineel gepost door Doctor (Bericht 1488209)
Nee, maar als ze hun reet aan het werk zouden zetten zou ik misschien overwegen d'r hulp naar te sturen.

Die mensen zijn daar echt flink aan het bezuinigen..
Het geld krijgen ze ook in stappen.
En dat geld hebben ze hard nodig, dus ze zullen zeker wel steeds doen wat er van ze gevraagd wordt.

Deegbal 4 June 2010 13:42

Citaat:

Origineel gepost door SYoung (Bericht 1488213)
Die mensen zijn daar echt flink aan het bezuinigen..
Het geld krijgen ze ook in stappen.
En dat geld hebben ze hard nodig, dus ze zullen zeker wel steeds doen wat er van ze gevraagd wordt.

Uhuh. Hier gaat ons geld heen. :z

ash-hôôle 4 June 2010 15:21

Ik ga voor die jongerenpartij :yes:

Mr. Macphisto 4 June 2010 16:03

Renteloze lening. :z
Wat een onzin. Dit stukje referaart perfect aan dat onderzoekje in de sp!ts waar stond dat 70% van de studenten niet eens wéét wat ze ervoor moeten betalen.

Young 4 June 2010 18:42

Citaat:

Origineel gepost door Mr. Macphisto (Bericht 1488258)
Renteloze lening. :z
Wat een onzin. Dit stukje referaart perfect aan dat onderzoekje in de sp!ts waar stond dat 70% van de studenten niet eens wéét wat ze ervoor moeten betalen.

Ben toch echt zeker dat een medestudent van mij een renteloze studielening heeft.

En verder heb ik er zelf niet mee te maken.. Mijn ouders betalen alles, dus ik vind het wel goed zo :)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:37.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.