![]() |
Citaat:
|
NEE!! xD
|
tsja dat ligt er gwn aan hoe oud je bent,
ik vraag gewoon nummer en dan sms ik haar of ze wil chille als je ouder bent dan ga je gewoon vrage voor date |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat het verwoord is op een manier zoals doorgaans de wat lagere hersen niveau's onder ons dat zeggen :+
|
dat is dus bullshit TD :')
|
nou en, het is nog vroeg op de avond.
dan mag dat. |
Citaat:
|
lol.. een chick waar je mee afspreekt en de potentiele vrouw van je kinderen, jah daar kan best een groot verschil tussen zitten :P
|
Haha tenzij die kinderen met hun moeder trouwen.:')
|
Citaat:
|
als je weet wat ze leuk vind kun je eens afspreken met elkaar,, maar als je weg bent gaat dat moeilijk héé,
Vraag anders haar gsm nummer,, je kan eens bellen,, ook wel leuk om iemand goed te leren kennen |
he, ik weet niet of het al is opgelost. Maar hier enkele tips:
houd contact met msn&hyves. Ook als je op vakantie bnt, kan dot niet vraag haa nummer ;). als je terug komt kan je afspreken. En je hoeft toch niet op dezelfde school te zitten? Na dat afspraakje nog en x afspreken (niet dezelfde plek!!!) en miss vind ze je dan leuk |
Typ Nederlands en hyves en msn zijn kut en achterhaald.
|
Citaat:
|
wat voor filmpje is het? #durftlinkniettebekijken
|
Promotie voor een nummer. Triest dat dat in de vorm van spam moet, dan is het mij de moeite niet eens meer waard.
|
Aah! Maar is het nummer oké? #durftnogsteedsniet
|
Citaat:
Citaat:
|
:(
|
Het nummer is niet eng om aan te horen, maar erg professioneel komen ze nou ook weer niet over. :')
|
Om nog maar te zwijgen over dat het een cover is. Lekker makkelijk zo.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:16. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.