![]() |
Citaat:
Verhaal: De strijd van de bemanning van een Brits oorlogsschip ten tijde van de Napoleontische oorlogen (begin 19e eeuw) met een Frans oorlogsschip, ver van huis. Een andere verhaallijn is die van de verhoudingen aan boord met de tegenstelling tussen oorlog (de kapitein) en onderzoek/wetenschap (de arts aan boord). |
die 2e was heel duidelijk. van die pre-darwinistische ideeen enzo..dat kwam duidelijk naar voren.
die 1e, ja ik had wel door dat dat oorlog was, maar waarom de strijd om juist steeds dat schip weer op te zoeken en achterna te varen. ik vond het een beetje een vaag verhaal wat betreft die boten.. het verhaal op het schip zelf vond ik wel vrij boeiend...
|
Matrix Reloaded, donderdag komt revolutions uit dus ik ben weer helemaal into the matrix.
|
Finding Nemo op DVD. :thumbsup:
|
Matrix Revolutions_0_
|
Citaat:
|
Citaat:
en dan nog de movieposter die enorm zuigt |
True Romance
|
one flew over the cuckoos nest
|
undersiege II
|
Citaat:
die was gisteren he? |
Citaat:
|
Snake Eyes, goeie film.
|
Citaat:
:) |
The Matrix, vanmiddag gekocht en gekeken.
|
the shining EINDELIJK op dvd gevonden :d
|
Army of Darkness, lekker neppe horrorfilm. Zo verschrikkelijk lachwekkend, kan ik echt van genieten:)
|
Instinct
|
Citaat:
in zo'n stanley kubrick box |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik was heel lang op zoek naar ''a bronx tale'' hier in almere niet gevonden, in lelystad, utrecht, zwolle, rotterdam ook niet kom ik in amsterdam, ik stap de eerste de beste FRS in en ja hoor :7 ontopic: Red Dragon |
Citaat:
|
Gisteren avond: XMen2 :love:
Net: Sleepy Hollow :love: |
Pearl Harbor
|
Pearl Harbor
Wat zijn Josh Hartnett en Ben Affleck toch lekker :love: :9 8) |
Citaat:
Passion of the Crist |
Pearl harbor, heb aleen het einde gemist want ik viel in slaap halferwege!:?
|
gone in 60 seconds
|
Citaat:
|
21 grams is goeie film :)
laatst gezien is league of xogentleman kutfilm |
kook the passion
|
Lord of the Rings: Return of the King
Ben net terug uit het filmhuis met mijn moeder 8) RotK is wel een film om een tweede keer te zien, maar het einde wordt wel een taaie zit als je het al kent :p |
Citaat:
|
Southpark :love:
|
Armageddon (ofzoiets :$ )
'n Paar dagen geleden op tv gezien. Vond het een hele mooie film, wel triestig op het einde :'(. Mooi liedje d'r bij ook (I don't wanna miss a thing van Aerosmith :)). Met Ben Affleck, Bruce Willis, en nog wat anderen natuurlijk :) |
Armageddon, ja de zondag avond was ie op vt4 he, nouja, heb em niet uitgezien...
Heb wel net South Park:bigger,longer&uncut gezien, blijft echt een klassieker hoor:thumbsup: |
Citaat:
ontopic: X-men 2, topfilm! |
x-men een topfilm? LOL, laat me niet lachen man
|
Citaat:
|
net Enemy at the gates gezien. dát vind ik nou een goeie film
|
wrong turn
echt een leuke film, met gemuteerde rednecks :yes: |
Platoon
:huh: |
Finding Nemo
viel wel mee, had iets meer verwacht |
Citaat:
Mag ik toch de eer hebben van de 1000e reactie 8) |
Old School
Vage komedie :z |
lock stock and two smoking barrels.
ik vond het verhaal niet echt diepzinnig ofzo maar de film zelf was kei leuk vooral al die engelsen met al hun bijnamen enzo :D |
Citaat:
|
Van god los
|
cheerleader ninjas
elephant en nog wat ik alweer vergeten ben :p |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.