![]() |
- onderbroekie
- grijze nike broek - slobbertrui |
blauwe joggingbroek
groen shirtje van esprit ondergoed en sokken |
Een spijkerbroek en een witte blouse met rode/roze bloemetjes. Bruine schoenen en ondergoed.
|
zwart-wit gestreepte broek
zwart-wit gestreept shirt (met daaronder een wit normaal shirt) zwart-wit gestreept mutsje zwarte schoenen, sokken, onderboks. :+ |
Citaat:
|
spijkerbroek
witte coltrui lichtblauwe polo |
Een spijkerbroek en een blauw truitje.
Heul interessant. |
satanic surfers vest
lichtblauw shirtje baggy spijkerbroek zwwart ondergoed oranje gestreepte sokken |
zwart ondergoed
Oranje truitje (oranje boven ja :z) spijkerbroek en zo zwarte laarzen en sierraden ;p |
zwarte schoenen
zwarte boxer zwarte sokken donker bruine ribbroek zwart t-shirt groene blouse horloge |
roze lacoste polootje
baggy spijkerbroek rode allstars zwarte undies wel heel standaard tegenwoordig eigenlijk :O |
7.30 - 14.00 = broek, vest, hemdje, schoenen, sokken, ondergoed.
14.00-19.30 = Pyjama 19.30-20.30 = trainingsbroek, warme trui, sokken. |
Zwart vest met gele opdruk
zwart ondershirt blauwe spijkerbroek zwarte riem zwarte sokken |
donkere spijkerbroek
zwart jasje geel hempje eronder zwarte all stars :9 riem haarband |
zwarte maillot+beenwarmers
groen rokje roze hempie groene oogschaduw 8) zwart vest. ondergoed. |
Spijkerbroek
zwart topje leren jasje ondergoed sokken laarzen sieraden |
jeans
zwarte coltrui witte scapa longsleeve sokken ondergoed |
- cast iron baggy jeans
- blauwe hemariem - zwart ondergoed - groene polo land longsleeve - g-star shirtje - nette sneakers van le coq sportif |
zwart-wit gesptreept hempdje
zwarte trui met v-hals dr over donkere spijkerbroek hippe sokken oorbellen, kettinkje, armband, ringen |
grijze boxer
zwarte sokken zwarte schoenen blauwe spijkerbroek lichtgroen t-shirt witte blouse met groene strepen horloge |
zwarte sokken, een trainingsbroek (want een gewone broek past niet over de spalk heen..), een boxershort en een kabeltrui..
|
afsjouwde kleren-voor-in-huis waar vieze spuug/melk/etens/verf/andere vlekken die kleine kinderen maken op mogen komen..
spijkerbroek rode polo zwart vestje zwarte sokken zwart ondergoed :+ |
Citaat:
:? :Z |
Citaat:
|
Wat draagt iedereen dezelfde kleren zeg.. Ik draag zwarte coltrui, piratenschoenen, met van die gespjes, lange barokke beige overjas, grijs ribbelcolbertje, oma's gebreide sokken * trots :) * Zwarte strakke broek, zonder onderbroek, wel met BH. That is me! 8-)
|
Ik heb nu niets aan. Thuis zit ik altijd bloot. Wat ik wel doen, misschien ietwat raar; ik doe heb van twee vliegezwammen een mannelijke borsten houder gemaakt.
Nu moet ik gaan! Mijn vaderzwam staat voor de deur, om te eten. Dag |
Blootheid.
|
- roze bh
- witte slip - blauwe spijkerbroek - witte sokken - een bruin shirtje met spaghetti bandjes - een paars shirt met almaal kraaltjes die je achterop vast moet binden met drie kwart mouwtjes XD |
cast iron jeans
rood diesel shirtje met daaronder een overhemd met roze ruitjes oranje hemdje zwarte boxer & bh spongebobsokken oldskool vans rayban bril wolkje lacoste a touch of pink |
Ik heb weer ongelooflijk fantastische combinaties aan vandaag.
* een lange gele broek * blauwgestreepte kousen * zwarte slip * lichtblauwe bh * wit t-shirtje met spaghettibandjes * donkerblauw truitje (dat veel te diep uitgesneden is) * lichtgroen truitje met knopen (idem) * groene oorbellen * polshorloge * haarrekkertje * festivalbandje * energiemetertje |
- fijne lage diesel spijkerbroek
- roze t-shirtje - wit vestje - lila sokken met betty boop :p - lichtblauwe lingerie - sieraden - zwart haarelastiekje |
és broek
vans schoenen h&m streepies trui tshirtje, boxer, sokkies dufheid represent |
cc Broek
only shirt oranje string rooie bh groen hemdje blauwe sokken leren "versleten" riem brunotti schoenen |
Blauwe broek
Zwarte trui met bruine strepen Bruin shirt eronder zwarte sokken zwarte schoenen eveneens versleten riem zoals ash-hôôle 8) |
Blauwe dickies trui
spijkerbroek zwarte boxer witte sokken versleten puma schoenen en versleten riem :P |
baggy jeans
oldskool vans longsleeve van pl land g-star shirtje zwart ondergoed |
Versleten spijkerbroek
zwart topje zwarte bh en string zwarte sokjes zwarte all stars zwart fred perry vest zwart 8) |
allstars
spijkerbroek biffy clyro shirtje dcfc hoodie lekker standaard :+ |
Donkerblauwe spijkerbroek
Donkerpaars truitje erop Zwarte schoenen.. |
spijkerbroek
witte longsleve sneakers leren jasje sjaal ondergoed sokken dusss |
cc broek
streepjes shirt streepjes sokken lichtblauwe met oranje bh paarse string groen hemdje versleten leren riem wat een combi :z |
Pink Panther boxer, groen hemdje, hartjes ochtendjas.
|
Witte sportsokken
zwarte keepersbroek kortere dunne broek eronder roze polo met naam en rugnummer erop sport bh string Kempa handbalschoenen team trui handballen dus :Y) |
witte sokken, rode Dita trainingsbroek, zwarte polo zonder mouwen, zwarte string/bh, net getraint :)
|
ik ben een beetje ziek dus ik ging vanochtend voor de campingsmoking :Y)
|
Citaat:
|
Zwarte sokken
Donkerblauwe broek Bruine riem Zwart ondershirt Blauw shirt Blauw Fernando Alonso-petje 8) |
zwarte boxer
baggy jeans von dutch shirtje oranje hemdje zwarte bh spongebob sokken |
slaapjurkje :O
|
Spijkerbroek
le coq sportif sneakers zwart topje roze shirtje bh en string sokken sieraden |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.