![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Brussel ligt 11891,79992 km van Brussel. :?
en Athene ligt verder dan Cairo :? |
Ja, zeg ... dat zijn zo van die wiskundeleerkrachten die denken dat ik met excel kan werken...
Maar ik denk dat ik het nu bijna gevonden heb. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hello :)
|
Hey vroege vogel!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Baby all I want is youuuuu
|
Citaat:
|
:$ van mij..
:* |
Citaat:
|
't Is gelukt!!!
*vreugdedansje doet* |
Citaat:
|
Citaat:
Gent - Gent: 0 Brussel - Gent: 85.84 km Babylonië - Stonehenge: 3571.86 km Mexico - Kiev: 6866.82 km enz. |
Grr.. Ben ik de enige of doet MSN (weer eens) lastig? :{
|
Citaat:
|
Citaat:
Hallo allemaal :wave: Nog meer hard lerende mensen voor de aanstaande toetsweek? |
jup, hier ook zie ik
hij blijft maar draaien :o 8) |
Citaat:
Jij nog veel succes in ieder geval :p:* |
vakantie idd! :thumbsup:
ocharmpjes voor de peop die nu moeten blokken... doe dat goe eh! :aai: :thumbsup: |
best dat dit de laatste blokdag was. morgen de hele dag examen en dan een paar dagen vakantie.
|
Citaat:
|
mag ik even inspringen, blokdag?
|
Citaat:
|
Wie heb er zin om te lullen?
Hoelaat was je wakker? Wat heb je ontbeten? Wat heb je verders gedaan vandaag? :wave: |
Citaat:
Half 9 Croissantje met smeerkaas :9 Mijn brommahcertificaat gehaald en rondjes gereden op de snorfiets :7 En jij? :p |
Ik heb vrijwel de hele dag friends gekeken
|
Joah :) Hoelaat was je wakker? Niet? ;) ;) Nee hoor euhm :) half8 ofzo Wat heb je ontbeten? Een eierkoek :p Wat heb je verders gedaan vandaag? School en Werk En jij , en jij , en jij? :d |
Citaat:
Mag ik een keertje achterop? :$ Ik werd trouwens half twaalf wakker heb ontbeten met een hele baguette Ben de stad in geweest, ben samen met leukste jongen vd wereld geweest :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Aangezien ik me verveel, ik :p Hoelaat was je wakker? Rond 11u Wat heb je ontbeten? Een boterham met salami en een boterham met chocoladepasta. Wat heb je verders gedaan vandaag? Eh niet veel :p wat plezier gemaakt met een vriendin en daarna nog wat op de computer gezeten :) |
gadverdamme eierkoeken, daar is echt niets aan, ze zien er zo lekker uit en altijd is het weer een dikke teleurstelling met tranen
|
Lol PFP, jank je echt als eten tegenvalt? Niet dat ik ze lekker vind hoor.. Ze zijn me te luchtig.. :p
Maar Cotn, dan ben je niet echt gezond bezig. Aangezien je 's ochtends je voedselvoorraad goed moet bijvullen. |
ffkes ja Hoelaat was je wakker? Bwa, ik ben eigenlijk niet gaan slapen vannacht, dus ben ook niet echt wakker geworden :s Wat heb je ontbeten? Potje bananenyoghurt voor de helft, om toch iets binnen te hebben Wat heb je verders gedaan vandaag? Examen wiskunde gemaakt van 8u30 tot 16u :O daarna op internet gezeten, afwas gedaan, uurtje geslapen, nog wat op internet, eten klaar gemaakt, nog wat op internet :z en nu beetje m'n vak voor vrijdag aan het leren |
het is net alsof je in een dikke bmw stapt, maar vervolgens niet harder dan 25 kan rijden
|
Citaat:
Lekker geslapenn? :p Wat is een baguette? :p Ik ben vandaag niet de stad in geweest? :p |
Citaat:
Ehm, nogal lekker geslapen.. :$ vandaar dat ik zo laat wakker werd. Baguette, een stokbrood :p Maar dan had ik er eentje met gesmolten kaas erop! En owh, dan heb je waarschijnlijk meerdere leukste jongens van de wereld. Ik was er iig met eentje :p |
Citaat:
|
Citaat:
Droomde je over mij? 8) Oeh, gesloten kaas :9 Was t leuk? :p |
Citaat:
Maar 't was wel leuk in de stad, los van het feit dat ik opviel door mijn niet verklede gedaante .. :{ |
Citaat:
Aaah :aai: Voelde je je bekeken? :+ |
Maar misschien zijn er wel meerdere elvenkindjes hoor :p
Maarja, kviel inderdaad erg op doordat ik 'gewone' kleren aanhad. Echt vaag.. 8| Maar ik ga weg! :wave: naar dromenland denk ik :Z |
MSN doet het terug :) of toch voorlopig. Bij jullie ook?
|
Citaat:
|
Vraagje: wat zijn eierkoeken?
|
Citaat:
Note: HEEL droog, echt afschuwelijk oneetbaar |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.