![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
nooit meer..
|
schoenen inlopen doet auw. Vooral als je dan ook nog een rondleiding krijgt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mss om zeker te weten dat je dan weg bent? ot; hekel aan mensen die alles voor mekaar hebben en dan zeiken om de kleine dingen... bluh... |
wor krankzinnig als het zo gaat. Lachkick terwijl ik me dood voel.
|
Me vriendin zit in Frankrijk tot volgende week zondag met een vriendin, en ik zit in een klere warm kut kantoor heel de week te werken....
|
Teveel te klagen..
|
'tis Werm
|
Straks al weer weg.
|
ik mis hem.
|
Citaat:
ik moet 4 weken zonder :( |
Ik snap niet hoe mensen kunnen sympathiseren met iemand die alle aandacht op zichzelf vestigt en een zo groot mogelijk probleem maakt uit triviaal iets.
En dan moet ík mijn bek houden omdat ik zeg dat ik neutraal sta in het geheel. En dan noemt men mij gestoord. |
Kuttoeristen die denken dat ze alles zijn.. Maar gelukkig nog 1 week werken en ik ben er pleite.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Muggenbulten.
|
Ze is 2 weken op vakantie!:(
En daarna heb ik 2 weken geen tijd omdat ik hertentamens heb:? Gelukkig kan ze wel op msn en kunnen we cammen :d:$ |
Nog steeds dat bedje niet in elkaar gvd...
|
Bah nog een heel maand vakantie.niet cool gewoon
|
Citaat:
En nog steeds niet in elkaar... |
waarom houdt die tyfus-Ritalin me nou al 3 avonden/nachten wakker.. gaat morgen weer die tering-wekker om 6:00 en dan ben ik op mn werk weer niet te pruimen..
bah der de bah bah :{ |
Net terug van werk. 4 uur op en ben moe. Om 16 uur weer naar de andere baan :(
|
moet weer vrij regelen van werk voor 2 dagen en een andere dag ruilen omdat ze me dan bij het andere werk nodig hebben. wat een gedoe :z
|
tosti's zijn op =(
|
Fallout 3 installatie houd mij van me slaap...
|
Caitlin is ziek :( en huilt de hele tijd... En ik moet maar afwachten...
|
Citaat:
kwalvis. als je een leuk mod zoekt voor fallout3 dan moet je op google intypen real time settler. |
Citaat:
Ik zal het proberen als het spel saai word :') OT: Kut dag... sorry wist niks origineels |
Klote voelen..
|
Caitlin nog niet lekker.... Zo zielig:(
|
net 10 uur gewerkt, zere voetjes.
|
nieuwe website aan het bouwen, ik heb haat aan internet explorer!!!
Safari: alles ziet er perfect uit zoals ik het wil Firefox: Zelfde alleen het lettertype pakt geen BOLD... Chrome: zelfde als firefox IE 6: FAIL! verneukt heel me website, haat aan mensen die dit nog gebruiken... IE7: Gaat... maar verneukt toch een aantal DIV's... IE8: zelfde als 7... Waarom bestaat er niet gewoon 1 browser die alle handige shit heeft zodat web developers niet steeds rekening moeten houden dat het er bij een andere browser weer anders er uit ziet. |
Moe , ik wil super graag na bed... En wat een klote dag, dan ben ik nog niet eens over gister begonnen..
|
Citaat:
|
Me vriendin is terug uit Frankrijk, en ze is moe.
Die is dus slapen, en ik verveel me nu, wachtend tot ik slaap krijg en dan de volgende dag er weer vroeg uit... wat een kut dag. |
Het is mijn beurt om te bobben, terwijl ik echt wel liters jagermeister/berenburg en apfelkorn kan gebruiken.
|
Citaat:
|
slapeloosheid >_>
|
Pussy. Ik was afgelopen nacht wezen stappen, 3 uur was ik thuis en om 7 uur ging de wekker. En ik ben nog zo fris als een hoentje :9
|
Citaat:
|
Ik was de bob *) En ik was nog meliger dan de mensen met alcohol op.
|
mn bier te lang in de vriezer gehad...nou istie bevroren :(
|
^magnetron:')
|
Citaat:
|
M'n schoenenrek was overbelast en afgebroken, heb net een vuilniszak vol schoenen weggegooit!
|
Boos!
|
ik heb honger en het ruikt hier naar eten
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.