![]() |
Citaat:
|
Uiteraard :yes:
|
internet ligt eruit op mijn pc moe tik op die van me ma (traag kutding)
ziek :z |
Oleeeeeee
Weer 4 uur achter de rug waar ik geen kloot aan gehad heb... Ze demotiveren je gewoon hier bij de studie te blijven ofzo? Ik ga vandaag eens kijken welke studies er allemaal te bieden zijn haha |
^ suc6:P
nog steeds ziek thuis:Z |
Het lijkt wel of de lessen met de dag saaier worden... Was het maar weer weekend :no:
|
Morge kamp... En dat is kut als je nog niemand kent....
|
Citaat:
Ligt er maar net aan hoe je ertegen aan kijkt. Vrienden maak je vast wel op zo'n kamp. |
Ben boos en verdrietig en teleurgesteld.
|
Hoe krijg ik het toch steeds voor elkaar het zo hard te verknallen.. Terwijl het zo mooi is steeds:(
|
still sick :+
|
^ Nog steeds!:o Volgens mij spijbel jij gewoon :P
OT: Ik snap m'n huiswerk niet:') Morgen tijdens de pauze maar maken.. |
Nogsteeds halfziek.
|
Moe, hoofdpijn, en nog veel meer! bah.
|
waarom wordt iedereen toch ziek? :P
Ik ben al in geen jaren ziek geweest xD |
Ik heb een ontstoken oog :(
|
Heerlijk, een reistijd van anderhalf uur. :{
|
Nog steeds ziekjes, en 1 uur en 45 min reistijd.
|
Ochtendhumeur terwijl het al bijna middag is :')
|
Citaat:
HAHAH! oh... |
Wie verzint er nou in de Melkweg vandaag een feest van 4 tot 8 -_-
Moet ik daar om 3 uur zijn om te helpen.. tyfus tering kutzooi, lag net lekker te slapen |
Slapen doe je ook 's nachts en niet 's middags. :+
|
Kutzooi.
|
Citaat:
-Geen werk hebt -Geen studie hebt -Geen ouders in huis hebt |
Huiswerk...:no:
|
Vandaag de hele dag leren voor Persoonlijkheids Onderzoek 1 voor Officier Vlieger bij de Luchtmacht. :P
Maar ik heb dr wel zin in morgen hoor ^^:d |
^
Tip. leer niet voor Psychologische onderzoeken:+ |
Fuck ik heb verloren. :|
|
Citaat:
Maar ik ben mijn GVSS boekje aan het leren ;) Daar staat precies uitgelegd hoe die apparatuur werkt, en dat is wel handig om de inzichtsvragen te beantwoorden. Want aan de hand van de apparatuur moet jij aangeven wat de stand van het vliegtuig is. Ook is het wel handig om de selectieve luistertest ook al eens gedaan te hebben :) Dusja... Leren kan daar weldegelijk voor. En ik weet niet zozeer of het een psychologisch onderzoek is hoor? Ze kijken gewoon of je aanleg hebt ja / nee. Dat bepalen ze aan de hand van 3 testjes. |
Ik ken de GVSS en de psychologische testen wel.
Als je de psychologische testen doet, gewoon jezelf zijn. Misschien een paar dagen ervoor wiskunde/natuurkunde sommetjes maken. Maar niet leren, dan ben je jezelf niet! Lukt je vast wel. ot. Net een wedstrijd gespeld, facking moe-_- |
't Is gewoon godverdomme moeilijk.
|
Saai
|
Verkouden!
|
Citaat:
|
Vanmorgen goed hard van de trap gedonderd, enkel verstuikt en nu kan ik niet lopen. :'( Boehoe.
|
Me neppe nike's beginnen nu al vet uit elkaar te vallen terwijl ik ze pas een maandje heb |:(
(ik kijk nu al uit naar de comments: dat had je kunnen weten....) |
Citaat:
>Neppe nikes. Het een is al sneu maar het andere is nog triester. |
Onze ezel is onder de auto gekomen, om kwart voor 7 's ochtends. Lig je daar in je badjasje in de stromende regen dat beest rustig te houden en te aaien tot de dierenarts komt om hem een spuitje te geven.
Was niet leuk :'( |
Ik leef nog hoor:)
trouwens wat doen ezels in Amsterdam? |
Eeeh, bij paps en mams thuis :+
|
Citaat:
|
Net Piranha 3D gezien: wat een kankerdomme film.
|
Citaat:
|
Nieuwe kleertjes voor Caitlin besteld zijn ze eindelijk binnen zijn ze te groot...:S
|
nouhou, die stond in de wei. Maar door een combinatie van factoren zijn alletwee de ezels ontsnapt en liepen ze op de weg. Toen is er een bouwvakkersbusje tegen die ene aangeknald. Maar goed dat het geen lagere auto was, want zo'n ezel van 200 kilo wil je niet op je voorruit hebben. Busje is wel total loss, maar de mensen in de auto nog heel.
|
wat een domme ezel toch ook...
in Amsterdam zal dat niet voorkomen:+ |
Hier lopen negers los over straat :|
|
Citaat:
OT: Het is kouud! |
Citaat:
OT: Mijn benen willen niet skaten, het weer wil niet dat ik ga skaten. Maar ik zal vandaag gaan skaten. Ook al zijn mijn benen naar de tering en het weer kudt. |
ik ben ziek
en ik moet morgen van 9 tot 9 werken :( |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.