![]() |
Citaat:
ik ben je baas ik ben godin dus jij moet bril voor me kopen kuch kuch lenzen want ik draag enkel lenzen |
ik wilde dat ik nu seks had.
|
Citaat:
dat kan deze godin helaas niet waarmaken |
Citaat:
|
Citaat:
|
pffffffff...ben bezig met me profielkeuze...moet uitleggen waarom ik de geneeskunde in wil
dit heb ik nog maar geschrven...doe er al een uur over schiet echt niet op: Er wordt wel eens gezegd:’Meisjes houden zich meer bezig met hun voeding dan jongens’.Dat kan kloppen.Steeds meer meisjes beginnen namelijk door te krijgen dat gezond voedsel noodzakelijk is voor een mooier lichaam.Alleen deze: ‘mooi’is niet de goede benaming, want voeding is niet bestemd om ons lichaam van buitenaf op te fleuren.Het gaat juist om binnen.En de enige persoon die voor je ingewikkelde lichaam kan zorgen, ben jezelf. En sinds ik die ontdekking heb gedaan, brandde er een lampje.Er werd iets duidelijk voor mij: Ik wou de geneeskunde in.Het maakte niet uit wat voor beroep ik daarmee moest combineren, als ik maar iets met gezondheid kon doen.Als ik maar meer over mijn lichaam en voeding te weten kon komen.:{ :{ |
Citaat:
wil jij nog iets? |
Citaat:
|
Citaat:
|
gelukkig maar
|
ksnap er niets van :p :loser:
|
Citaat:
|
:o :{
|
ik snap t hoor jennifer... :thumbsup:
|
WHY!!!!!! :(
WHY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( the silence! |
Citaat:
|
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
Citaat:
Ik probeer te studeren :[ |
Citaat:
|
Citaat:
|
relluh geblazen!!! :p
|
HOPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS HAAS
|
*huppelt rond* :p
|
doet dansje van aankomend Saartje19
|
Citaat:
*huppelt er achterna* |
Citaat:
*huppelt daar weer achter* |
*huppelt de polonaise :p*
|
mag je hier spammen ? :{
|
Citaat:
|
Citaat:
Héé, niet roddelen achter mijn kont nee :p |
Citaat:
Heb jij trouwes al gedaan met examens of zo :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar gisteren is de gewone les al hervat dus ja :( |
Citaat:
|
Citaat:
Ik pas zaterdagochtend mijn laatste examen :( En maandag terug les :| ééén dag vakantie maar:'( |
spam :+
|
Citaat:
wij zijn 8 januari wel begonnen huh :p Ik heb je vandaag trouwens niet zien lopen 8-) |
trage mensen :+
|
geluk dat jullie me niet gekend hebben in mijn onzin periode
|
Citaat:
En hoe zou je mij vandaag kunnen hebben zien lopen :loser: Ik= nonnetje... vandaag dus nog niet buiten geweest.. Gisteren wel frietjes gaan halen :yes: een halfuur mogen wachten 8| |
Citaat:
|
Citaat:
en ik zeg toch dat ik je niet heb zien lopen :p maar ik zal eens op je denken als ik vanavond uit ga :Y) |
Citaat:
|
dr kon hier wel gespamt worden:huh:
|
Blah... weet je waar ik zin in heb?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je hier iets serieus posts krijg je OW :{
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.