![]() |
haha?
|
wat is er zo lollig, mag ik meegenieten?:+
|
nee
binnenpretje O-) |
nouja zeg:{
|
ja sorry...
heb jij nog een goede mop/grap? |
echt niet?
ik heb koekjes:Y) je mag er een als je me mee laat lachen |
nee sorry :p
|
nou je het zegt, jah die heb ik
een nederlander en een belg zitten in een vliegtuig, stort dat vliegtuig midden in de oceaan neer, zij zijn de enigste overlevenden, ze weten een wrakstuk te pakken te krijgen en peddelen met zn tweetjes naar een eiland heen. Bij dat eiland aangenomen worden ze meteen gevangen genomen door ee groep wilde koppensnellers. Ze smeken allebei om hun leven , alstjeblieft eet ons niet op!! nou zegt het stamhoofd wij zijn de slechtste niet , en zo vaak krijgen we geen bezoek dus ik weet het goed gemaakt, ga met zn tween dat bos in en zoek allebei 100 vruchten, en kom dan terug dan praten we verder. Dus die twee als een idioot dat bos in, komt na korte tijd die nederlander terug met 100 besjes, Ok dan zegt het stamhoofd, nou stop je ze alle 100 in je reet zonder te lachen, en als je dat lukt laten we je gaan. Dus die nederlander begint te stouwen en de drukken, maarja bij het 99ste besje schiet die in de de lach, BATS kop dr af en in de pan met die vent. Komt ie bij st. petrus bij de hemelpoort, nou zegt petrus hoe krijg je dat voormekaar zo dicht bij je vrijheid en dwat doe je schiet je in de lach. nou zegt die nederlander ik druk dat een na laatste besje in me reet, zie ik die belg aan komen lopen met 100 kokosnoten.:Y) |
:d :thumbsup: topper
|
och nouja:$
hij wel ok idd. :D |
ik heb dooooooooooorst
|
okeej okeej
zit een blondje in de trein, gaat tegenover har een pastor zitten, die kijkt haar eens aan, lang blond haar, kort topje met lage decolletee, en een rokje waar nog net geen navel onderdoor komt, geergerd zegt de pastor , HEDDE GE GEEEN GELEUV? waarop het blondje hem verschrikt aankijkt, haar benen spreid, en zegt: jawel hoor, kijk maar. |
Citaat:
maakt biertje alvast los *plop* alstu |
Citaat:
|
jullie kunnen ook al niet slapen?
ik heb dr geen zin in :] |
ik ook niet :p
|
maarja vind nog maar iets om je mee te vermaken op dit uur:(
|
mja gaat moeilijk, 't is altijd fucking saai dan :no:
|
Morge mensen :@
|
Goedemorgen!
(ochtendhumeur?) |
gisteren naar de cinema geweest,13 going on 30,film is rotslecht8|
maar ik heb me wel doodgeamuseerd,kwestie dat het gezelschap een bak van de popcorn op iemand die voor ons zat haar hoofd heeft geramd:d en heel de zaal zat te roepen dat we stil moesten zijn,dat was zo hard lachen man:d |
*haalt nog steeds popcorn uit haar haren* 8|
|
Citaat:
maar ik lag wel strijk:d:d als ze het bij mij zouden doen darentegen8| maar dat was niet zo dus :thumbsup: |
Citaat:
Denk trouwens niet dat we toevallig naar dezelfde film in dezelfde bioskoop zouden gaan. |
*gooit ijsklontjes in nek van Suepahfly*
|
Citaat:
:D |
zo...verstandskiesje er weer uit...over een half uurtje begint de pijn geloof ik :$
|
No pain, no gain.
|
Citaat:
die van mij groeien mooi door:) |
Oi! :)
|
Citaat:
in vervolg de moppen nie aanpassen plz anders sucken ze gelijk gij |
:wave:
|
Citaat:
|
Hoe issie ?
|
nou mensen,tot de volgende keer,over een paar weken dus:(
:wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
tering morgen vroeg uit mn nest, 20 minuten in de trein alleen voor een stomme introductiedag :O
|
Citaat:
|
Morge mensen :@
|
Goedemorgen :rolleyes:
*duikt weg in haar hoekje* |
goedemorgen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*schopt thaliaaglaja uit hoekje*
*rolt op* *gaat slapen* :Z |
*kruipt terug*
Hey hey, dat gaat zomaar niet! Mijn computer staat in dat hoekje. |
*schopt computer uit hoekje*
*gaat door met slapen* |
't Is al goed, ik heb het al begrepen.
*gaat zwijgend tanden poetsen en vertrekt naar school* |
Veel plezier op school :wave:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.