![]() |
blablabla.. ik geef nog veel om je.. blablabla.. maar toen ze met hem het bed in dook dacht ze er geen seconde aan..
|
Dat is hard Kampie :{ Sterkte.
Bij mij gaat het wel goed geloof ik. Vandaag een gezellige dag gehad met n jongen :). |
hijs fijn :love:
|
Gaat nog steeds goed, pffff, me oude record van 1 maand is tresdubbeldik overtroffen met deze griet. :7
Wel kut voor kampertje trouwens, sommige mensen kunnen ook zoooo breezaah zijn :no: |
umss heel verliefd:P;)
|
Gaat goeeed :love:
|
Citaat:
|
Bij mij gaat het niet zo best...geenrelatie en dacht er ook een tijdje ff geen en te willen, maar nu wordt het onderhand wel een beetje eenzaam..:?
|
lieve foto karima, je ogen zijn alleen een beetje wazig ;p
bij mij gaat alles super :) |
minder...
|
nog steeds goed. volgende week een half jaar:7 en het mag van mij nog best wel lang door blijven gaan zo
|
Het gaat nog steeds goed, donderdag 9 maanden:love:
|
mja wat zal ik zeggen :+ saai saai saai
gelukkig heeft een van m'n beste vriendinnen gisteren niet met m'n ex gezoend :( |
Ik voel me enorm gelukkig, in de zevende hemel, het kan gewoon bijna niet beter ! Maar toch ben ik ook ontzettend verdrietig. Verward, boos & onderdrukt.
Ik voel me zo goed als wat, maar toch kan ik mijn verdriet niet wegschuilen. Ik wil het uitschreeuwen maar kan het niet... |
Ja heel goed! Binnenkort krijgen we ons tweede kindje haha :+
edit; grapje hoor :rolleyes: maar het gaat wel heel goed! |
perfect toppie totally good ennuh t gaat best hooorz!! :)
|
Citaat:
ahh wat een kutstreek.. Mijn vroegere "beste vriendin" (we hebben nu paar maanden ruzie) heeft nu wat met mijn ex.. GRRR :kots: :( |
Citaat:
|
ik ben niet echt jaloers ofzo maar ik vind het gewoon een heel raar idee..vooral ook omdat ik haar heb leren kennen toen ik wat met hem had en zij met zn beste vriend :z
maarrrgoed |
gaat zijn gangetje hé :9
|
momenteel hoop ik dat ik mijn gevoelens goed interpreteer en niet verkeerde dingen ga doen/roepen :Y)
|
relatie gaat gooooooeeeeed
Over anderhalve week komt ze bij mij in huis voor 3weken en dan..... En dan gaat ze terug naar finland :'(:'( MAAR gelukkig ga ik 3 weken in augustus naar finland... Word lastig, maar niet onmogelijk om het vol te houden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo heb ik een ex die na onze relatie ineens heel vaag tegen mij ging doen en me achter me rug om zwart probeerde te maken, tjah kijk dan ga ik me dus ook echt geen zorgen meer maken om haar dan zoekt ze het zelf maar uit. Maarja voorlopig singel en tevreden ermee, lekker even geen gezeik aan me kop en rustig de zomer in ;) |
:(
Nouw ik heb rood haar en daar vallen de vrouwen niet echt op
:rolleyes: :') :? greetz mike |
Ben alweer 2 maandjes single. En het begint langzamerhand steeds beter te bevallen :)
|
ik zie mijn kans schoon :o
ik had gister 1,5 jaar! Vind ik echt lang :o |
ik voel me klote ben hopeloos verliefd op een hetero
|
ach, het heeft z'n ups & downs he... maar 9 op de 10 keer gaat het poepiegoed! :love:
|
Hopeloos!!!
Ik blijf vast altijd alleen... |
Citaat:
|
Ruzie
|
Citaat:
|
Ik heb nog nooit (echte) ruzie gehad wie kan mij helpen! :o Verder dan een menings verschil zijn we nooit gekomen :+
|
Begin eens met een goeie scheldpartij, Frox!
Dat doet het altijd goed :p |
- Steek hem per ongeluk in het verkeerde gaatje
- Zeg dat het lijkt alsof ze dikker is geworden en dat dat misschien door kleren komt (ideaal als ze naakt is of iets draagt wat ze altijd draagt) - Praat heel de tijd over haar beste vriendin - Doe dingen met andere meisjes - Ga zo lang mogelijk niet in bad/onder de douche, tot ze er wat van zegt. Zegt ze er wat van? Dan zeg je dat het haar schuld is, omdat je met haar knuffelt. Dat houdt dus in dat het haar stank is - Zeg dat je homo bent geworden |
hahahahahahahaha, hoe flauw! *grin!
|
Kut, vergeet ik nog iets!
Zeg dat ze een snor heeft :D |
:o omg!
Heb jij het soms op die manier uit proberen te maken ofzo, impressions? |
Onder anderen ja 8)
|
Citaat:
ahh dat is kuut :( succes dermee! Bij mij gaat wel goed geloof ik, we waren samen op een feestje en toen deed hij hele tijd heel afstandelijk en stom, maar daarna deed hij gewoon weer normaal :? |
Citaat:
|
Citaat:
Ja precies.. dat slaat gewoon nergens op :P |
Citaat:
|
op moment smoorverliefd op een meisje wat ik eigelijk weet dat ik die niet krijg :p en ik ben wel een lieve leuke jongen maar ze wil de vriendschap niet kwijt en ze heeft een vriend.
Die zinnen komen af en toe me de strot uit vooral dat van die vriendschap:+ |
Tis alweer uit'gepraat' :+
|
Citaat:
vind ik best wel vaag want ik ben soms echt een zeikerd O-) maar ben wel blij dat we geen ruzie hebben, was met m'n ex wel even wat anders :O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.