![]() |
ik heb dus het dappere besluit genomen om naar de sportschool te gaan. En vanavond ga ik voor het eerst spinnen.
Ik ga dood. |
Godvergloeiende.
|
Lol, spinnen wat een epic fail sport.
|
^ik ben d'r baas in, dus geen epic fail sport:+
|
Hoe kun je nou goed zijn in spinnen. :')
|
Door hard te trappen, en niet abrupt te stoppen:')
ot. koppijn |
Op school niks doen terwijl ik ook mijn achterstallige huiswerk zou kunnen maken. Oh nee dat kan toch niet, want ik heb die boeken niet bij.
|
das toch meer iets voor t blijheid topic? :P
|
Ik heb nu al twee dagen niet tot nauwelijks geslapen.
Ook hierdoor school gemist omdat ik gigantische koppijn had, wat misschien enigzins leuk zou kunnen zijn. Maar 't is gewoon niet leuk mee als je over de dag verspreid 8 asperientjes inneemt en die shit gaat nog niet weg. |
Citaat:
|
Misschien moet je schilderijtjes en toneelstukken erover gaan maken zodat je jezelf kunt verbeteren op onderbewust niveau. :')
|
^
:+ ot. morgen bij de Arena werken waardoor ik weer, 5e x afgelopen 6 dagen niet 's avonds warm kan eten-_- |
Ooh, ik loop door GeenStijl te scrollen terwijl ik wacht en ik moet me toch een partij lachen.
Alleen dat mag niet, want ik zit hier met nog 10-20 man en d'r is zo'n "Ssst!" policy. Is gewoon niet grappig hoe grappig deze situatie daardoor wordt. |
Citaat:
|
Echte kunscht.
|
ik had m'n koelkast per ongeluk open laten staan, en toen was m'n wijn warm.
|
Citaat:
|
Ga jij altijd in je koelkast liggen als je bezopen thuis komt?
|
Hm. Ik heb me verslapen.. Het laatste college wat 2 uur duurt begint nu, eigenlijk :P
Is dat trouwens wel een klacht? :+ |
zijn op mn werk gaan zeuren dat me haar te lang is...
het komt net tot aan mn oren en ogen. nu willen ze dat ik het ga knippen of een haarnetje op ga doen. |
Buzz cut. :yes:
|
lol nee dat niet.
|
Bij wat voor een bedrijf werk je dan?
|
afwassen in een restaurant >.>
|
haarnetjes :love:
Stage lopen is kut. |
ga dan oberen ufzeu, veel chiller
|
je moet veel praten met oberen...
niks voor mij. |
het huis is echt een teringbende overal blikjes en flessen en shag en dekens en etensresten gadverdegadverdamme :[ morgen opruimen!
|
m'n knie is driedubbeldik en doet knetters pijn. Vandaag weer kilometers lopen, leuk. :no:
|
4 tussenuren vandaag :(
|
Internet is weer een traag >:(
|
jongens worden verliefd :[
|
The game
|
bitch
|
Citaat:
Nu ga ik Nazi Zombies afpoffen. |
hmm.. ik moet deze week best veel werken..
gisteren 7 uur, morgen 8.5 uur, donderdag 8 uur, zondag 11 uur.. + studie.. moet ik toch voortaan anders doen :{ |
alweer/nog steeds ziek! word er schijtziek van echt jeeezus van 1 tot 7 geslapen vanmiddag ik ben opp.. :(
|
Kut, zit op school en heb migraine aanval. Zie geen fuck
|
Je kunt blind typen :d
|
Precies :)
Halfblind en met barstende koppijn naar huis gegaan, paar uur geslapen tot mam me wakker maakte. Hoofdpijn-vrij! (blijheid :? ) |
Me moeder ligt in ziekenhuis:{ dat was wel het laatste waar ik op gerekend had toen ik opstond vanmorgen.:'(
|
^ zwaar klote voor je! ^
|
Balen kim... wat is dr met haar?
ot; nog altijd migraine, bah |
Ik kan geen World at War spelen.
|
de tiefes wat een boel schoolwerk heb ik te doen..
en dan fijn van die opmerkingen van klasgenoten.. ga je dat allemaal doen? dat red je niet.. versterkt lekker je optimisme :') |
Citaat:
Het komt wel goed schatje. *Roosvicee* |
das van die reclame weet ik.. maar betekent dat dan, dat t met Roosvicee goed komt?
want je weet hoeveel Roosvicee ik in huis heb :Y) |
Dan moet het wel heeuuul goed komen.
ot; Met tijden weer barstende koppijn, balen want normaal duurt dat maar 1 dag bij mij. |
:aai:
|
teen gekneusd :(
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.