Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Slowchat nummer 21!?! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=61342)

Young 25 May 2010 19:59

Lekker.

Young 25 May 2010 20:24

Citaat:

Origineel gepost door Vlinder (Bericht 1485835)
geen studie, een roadtrip ;)

Damn roadtrip :d
Soort van Backpacken alleen dan met eigen auto enzo?
Ga je dan echt helemaal amerika door of heb je een bepaald of een selectie gemaakt welke states je wilt gaan bezoeken?

Lijkt me wel echt supervet!

Vlinder 25 May 2010 20:27

Citaat:

Origineel gepost door SYoung (Bericht 1485844)
Damn roadtrip :d
Soort van Backpacken alleen dan met eigen auto enzo?
Ga je dan echt helemaal amerika door of heb je een bepaald of een selectie gemaakt welke states je wilt gaan bezoeken?

Lijkt me wel echt supervet!

Het idee kwam pas vandaag :+
Een vriendin van me is er vaker geweest, want weer een vriendin van haar is naar california geëmigreerd. Volgende zomervakantie heeft zij haar rijbewijs, en nog een andere vriend van ons ook. (we zijn van plan met z'n 4en te gaan)
We zouden dan van die Amerikaanse vriendin een auto kunnen lenen, voor de rest hebben we nog niet zoveel uitgezocht. En als we besluiten om eerst even bij die Amerikaanse vriendin te blijven hebben we dus een gratis overnachting enzo, groot huis. :)

ash-hôôle 25 May 2010 20:29

Moet je in Amerika niet 21 zijn voor autorijden?

Wel echt een geniaal idee zeg! Als ik met m'n studies klaar ben, wil ik ook zoiets gaan doen.

Mr. Macphisto 25 May 2010 20:30

16.

De drank mag pas als je 21 bent.

ash-hôôle 25 May 2010 20:32

Ohja, ik ben de weg even kwijt :+

Young 25 May 2010 20:33

Citaat:

Origineel gepost door Vlinder (Bericht 1485849)
Een vriendin van me is er vaker geweest, want weer een vriendin van haar is naar california geëmigreerd. Volgende zomervakantie heeft zij haar rijbewijs, en nog een andere vriend van ons ook. (we zijn van plan met z'n 4en te gaan)
We zouden dan van die Amerikaanse vriendin een auto kunnen lenen, voor de rest hebben we nog niet zoveel uitgezocht. En als we besluiten om eerst even bij die Amerikaanse vriendin te blijven hebben we dus een gratis overnachting enzo, groot huis. :)

Sounds nice! :z
Kost alleen wel echt veel geld! Met z'n 4en kom je niet zo gemakkelijk aan een baantje met zijn allen, dus ik zou maar alvast gaan sparen als ik jou was haha.
California schijnt wel echt mooi te zijn! Zit die Amerikaanse vriendin dicht bij zee? (wel een buitenkansje dat jullie daar zo terecht kunnen) :) En niet te vergeten het Yosemite National Park! Die bergen zijn prachtig. Ook de skylines met de bergen op de achtergrond
Ah ik kan zo wel doorgaan haha

Maar een jaar is nog ver weg schat :) Ben benieuwd of jullie daadwerkelijk gaan haha!
Heb zelf namelijk ook plannen gehad om met een vriendin naar Engeland te gaan maar dat is er nooit van gekomen. -Helaaas....-

MirrorMonster 25 May 2010 20:36

Iedereen heeft wel zulke plannen in zijn hoofd. Als je ze dan uiteindelijk toch uitvoert na lang plannen is dat echt heel mooi.:)

Vlinder 25 May 2010 20:38

Citaat:

Origineel gepost door SYoung (Bericht 1485864)
Sounds nice! :z
Kost alleen wel echt veel geld! Met z'n 4en kom je niet zo gemakkelijk aan een baantje met zijn allen, dus ik zou maar alvast gaan sparen als ik jou was haha.
California schijnt wel echt mooi te zijn! Zit die Amerikaanse vriendin dicht bij zee? (wel een buitenkansje dat jullie daar zo terecht kunnen) :) En niet te vergeten het Yosemite National Park! Die bergen zijn prachtig. Ook de skylines met de bergen op de achtergrond
Ah ik kan zo wel doorgaan haha

Maar een jaar is nog ver weg schat :) Ben benieuwd of jullie daadwerkelijk gaan haha!
Heb zelf namelijk ook plannen gehad om met een vriendin naar Engeland te gaan maar dat is er nooit van gekomen

Een voordeel is dat die vriendin van mij elk jaar naar Amerika gaat dus die weet dat heel goed te regelen allemaal :) En wat bedoel je met een baantje met zn allen? (we hebben allemaal nu een bijbaantje of zelfs 2)
We moeten alleen inderdaad nog ff zien hoe het moet met dat rijden, die Amerikaanse vriendin heeft in ieder geval al een eigen auto en die is 17. Geen idee of zij ook mee zou..

Young 25 May 2010 20:43

Citaat:

Origineel gepost door Vlinder (Bericht 1485874)
Een voordeel is dat die vriendin van mij elk jaar naar Amerika gaat dus die weet dat heel goed te regelen allemaal :) En wat bedoel je met een baantje met zn allen? (we hebben allemaal nu een bijbaantje of zelfs 2)
We moeten alleen inderdaad nog ff zien hoe het moet met dat rijden, die Amerikaanse vriendin heeft in ieder geval al een eigen auto en die is 17. Geen idee of zij ook mee zou..

Ah okay dat is dan wel makkelijk met regelen ja! :thumbsup:
Hm ik neem aan dat jullie dan voor een redelijke tijd in Amerika blijven?
Net als wanneer je gaat backpacken blijf je toch een goede paar maanden in (meestal) Australie. En een paar maanden op gespaard geld je eten betalen + vervoer + overnachtingen is toch wel krapjes aan :) Dus dan blijf je onderweg op sommige plaatsjes een week of 2-3-4 om daar wat te werken en bij te verdienen.
Ik bedoel dus maar, ik dacht dat jullie voor een langere tijd daar bleven en dus niet zomaar op alleen maar gespaard geld daar konden blijven ;) En aangezien jullie gaan rondreizen nam ik dus aan dat dit het geval zou zijn.

Maar het is allemaal ook nog zo ver weg :z Tijd zat om alles te regelen haha. maar van uitstel komt afstel :3

Kan zo al helemaal wegdromen van zulke reizen ^^

MirrorMonster 25 May 2010 20:43

Citaat:

Origineel gepost door SYoung (Bericht 1485881)
Ah okay dat is dan wel makkelijk met regelen ja! :thumbsup:
Hm ik neem aan dat jullie dan voor een redelijke tijd in Amerika blijven?
Net als wanneer je gaat backpacken blijf je toch een goede paar maanden in (meestal) Australie. En een paar maanden op gespaard geld je eten betalen + vervoer + overnachtingen is toch wel krapjes aan :) Dus dan blijf je onderweg op sommige plaatsjes een week of 2-3-4 om daar wat te werken en bij te verdienen.
Ik bedoel dus maar, ik dacht dat jullie voor een langere tijd daar bleven en dus niet zomaar op alleen maar gespaard geld daar konden blijven ;) En aangezien jullie gaan rondreizen nam ik dus aan dat dit het geval zou zijn.

Maar het is allemaal ook nog zo ver weg :z Tijd zat om alles te regelen haha. maar van uitstel komt afstel :3

Kan zo al helemaal wegdromen van zulke reizen ^^

Ideaal voor na je examens.

Vlinder 25 May 2010 20:48

ookal heb ik als enige van de 4 dan nog geen examen gedaan :P

blabla1993 25 May 2010 20:54

Citaat:

Origineel gepost door Vlinder (Bericht 1485849)

Nice, ga ik ook eens doen, maar waarom de VS. Boutland.

Baloe 25 May 2010 20:55

Moi!! :)

Deegbal 25 May 2010 20:58

Leuk ja!

Young 25 May 2010 21:00

Citaat:

Origineel gepost door MirrorMonster (Bericht 1485883)
Ideaal voor na je examens.

Meestal pas na het afstuderen omdat je na je examens daar nog geen geld voor hebt en je (meestal) nog neit volwassenen bent :+ En na 6vwo heeft ook amper iemand al een rijbewijs heheh

MirrorMonster 25 May 2010 21:21

Citaat:

Origineel gepost door SYoung (Bericht 1485898)
Meestal pas na het afstuderen omdat je na je examens daar nog geen geld voor hebt en je (meestal) nog neit volwassenen bent :+ En na 6vwo heeft ook amper iemand al een rijbewijs heheh

Zo vreselijk ongelofelijk duur hoeft het ook niet te zijn. Je kunt zuinig leven.

Young 25 May 2010 21:40

Citaat:

Origineel gepost door MirrorMonster (Bericht 1485935)
Zo vreselijk ongelofelijk duur hoeft het ook niet te zijn. Je kunt zuinig leven.

Succes met het rondkomen op een paar duizend euro voor een paar maanden lang, waarvan je het eten, een slaapplaats en het vervoer moet betalen :z

blabla1993 25 May 2010 21:41

pen0rs sluiten m'n thread weer ofc.:z

Chitesel 25 May 2010 23:53

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1486032)
Ok, dat wordt dus blijven zitten.

Hoezo? en welk jaar zit je nu?

blabla1993 25 May 2010 23:56

5V Had net een vijf opgehaald, zodat ik nog maar 3 vijven stond, maar nu blijkt dat ik morgen een proefwerk daarvoor heb waar ik misschien beter een week van te voren voor had kunnen beginnen te leren.

Shade 25 May 2010 23:56

Citaat:

Origineel gepost door SYoung (Bericht 1485962)
Succes met het rondkomen op een paar duizend euro voor een paar maanden lang, waarvan je het eten, een slaapplaats en het vervoer moet betalen :z

Is dat niet iets wat backpackers ook doen SYoung?
Misschien valt het qua onhaalbaarheid best wel mee.

Young 26 May 2010 00:52

Citaat:

Origineel gepost door Shade (Bericht 1486048)
Is dat niet iets wat backpackers ook doen SYoung?
Misschien valt het qua onhaalbaarheid best wel mee.

Hm ik ken een aantal mensen die zijn gaan backpacken en van hen hoor ik allemaal dat ze onderweg een 'tussen'-baantje gehad hebben. Dus ik neem dan maar aan dat het nodig is.
En ja natuurlijk.. als je maar genoeg geld meebrengt kun je lang-zal-ze-leven door australie heentrekken. Maar dan kun je net zogoed telkens aan de kust een mooi hotelletje boeken en van het een naar het ander lopen/liften/rijden.
Da ken iedereen war? :)

MirrorMonster 26 May 2010 01:19

Citaat:

Origineel gepost door SYoung (Bericht 1486076)
Hm ik ken een aantal mensen die zijn gaan backpacken en van hen hoor ik allemaal dat ze onderweg een 'tussen'-baantje gehad hebben. Dus ik neem dan maar aan dat het nodig is.
En ja natuurlijk.. als je maar genoeg geld meebrengt kun je lang-zal-ze-leven door australie heentrekken. Maar dan kun je net zogoed telkens aan de kust een mooi hotelletje boeken en van het een naar het ander lopen/liften/rijden.
Da ken iedereen war? :)

Oh bah, liften.

Chitesel 26 May 2010 01:20

niets mis mee, vind het wel cool:p

MirrorMonster 26 May 2010 01:22

Kilometers lang lopen in de de brandende zon met je duim omhoog terwijl je waterflesje leger en leger wordt, voorbijzoevende auto's, toeterend en zwaaiend. No thanks.

Chitesel 26 May 2010 01:24

daarom neem je dan ook altijd een lekkere chick mee. Regel nr. 1:+

MirrorMonster 26 May 2010 01:25

Voor de gezelligheid tijdens het lopen of om auto's over te halen te stoppen?

Chitesel 26 May 2010 01:27

beiden:')

Deegbal 26 May 2010 16:33

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1486047)
5V Had net een vijf opgehaald, zodat ik nog maar 3 vijven stond, maar nu blijkt dat ik morgen een proefwerk daarvoor heb waar ik misschien beter een week van te voren voor had kunnen beginnen te leren.

Dan ben je toch "ziek"?

Vlinder 26 May 2010 17:08

precies wat ik dacht, dan heb je het misschien druk aan het eind, maar krijg je in ieder geval geen slecht cijfer hierdoor.

Baloe 26 May 2010 18:57

ik heb zin in een frikandel maar ik ga bloemkool eten

Vlinder 26 May 2010 19:34

ik heb zin in slapen maar ik doe het niet

Wortelbrood 26 May 2010 19:47

Ik heb nergens zin in... :{
Ik doe dus ook niks!

Doctor 26 May 2010 20:53

Ik heb zin om ergens zin in te hebben.

Wortelbrood 26 May 2010 21:02

Jij snapt het.

Icarus 26 May 2010 21:04

Breakdown enter shikari is vet relaxed om te spelen.
Dat vond ik het vermelden hier waard.

Doctor 26 May 2010 21:06

Ik was moe.
Ik ben niet meer moe.

Ik vind het tijd voor een sigaret.

Chitesel 26 May 2010 21:07

heb een 6.9 voor natuurkunde examen 2009. Met 4 vragen nog niet te hebben beantwoord, hmm... denk dat ik nu maar lekker ga chillen:z

Doctor 26 May 2010 21:07

Alhoewel het mij
ten zeerste spijt. Ik zuig in
een haiku maken.

Chitesel 26 May 2010 21:08

faal

Doctor 26 May 2010 21:09

Technisch gezien een 6 want 5-7-5.

Doctor 26 May 2010 21:11

Citaat:

Origineel gepost door Chitesel (Bericht 1486270)
en weet je wat mijn ego is...

te zeggen dat jullie naar de slowchat mogen moven om cherrel ofzo welkom te heten:)

-> slowchat NU!:+

HEY!

On topic blijven, hé.

Chitesel 26 May 2010 21:12

euh ja?:')

Doctor 26 May 2010 21:13

Banaan in je reet.
Auw, dat doet serieus pijn.
Gebruik glijmiddel.

Chitesel 26 May 2010 21:14

Citaat:

Origineel gepost door Doctor (Bericht 1486271)
HEY!

On topic blijven, hé.

doe ik ook,

in de slowchat... verrekte mongol:z

maar nee, bedankt. Heb liever geen banaan in m'n reet:')

Doctor 26 May 2010 21:15

Ssh!
Je verneukt mijn haiku muse.

Chitesel 26 May 2010 21:16

inderdaad!

Doctor 26 May 2010 21:16

:(

Die was voor Chitesel hoor.

Chitesel 26 May 2010 21:19

weet je het heel zeker:Y)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:26.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.