![]() |
Je chick uit eindhoven? :')
|
Neuh, daar woont ze niet :z
Maar er is een zo'n vent, en die vind haar al 3 jaar leuk.. Zij heeft dus 3 jaar in the U.S. gewoond, hij is ook een speciaal voor haar daarheen gevlogen. Ondertussen woont ze al wel weer 3 maanden hier. Dus ik denk niet dat die twee iets krijgen. Alleen is die ene vent nu dus wel bij haar film kijken vanavond >_> En hij was er gister ook bij met het uitgaan.. Ik was van tevoren wel bij haar, maar hij moest zonodig mee terug -_- Dus toen zaten we maar met z'n 3en bij haar thuis op de bank? :s Beetje weird. Zou wat zijn als ze op dit forum rond hangt:P Want dat dit haar niet op zou vallen dat het over haar gaat.. dat kan niet missen Geheh |
Ooooh SYOUNG...... IK BEN HET! Al die tijd al... :$
|
Als jij het was, had ik het al lang gemerkt.
Sorry, ik verneuk je grap of niet? :P |
Beetje wel.
ot; Hij verneukte mijn grap. |
Ach zit niet zo te mekkeren over dat OffT / OnT..
Beetje ouwerhoeren mag best:P Je bent toch niet meer van de staff :z |
Hij verneukt weer mijn grap.
|
Sorry hoor dat ik er niet zo aanwezig ben met mn hoofd:P
:* |
Citaat:
Ik moet nog 36 dagen dit kutwerk doen om m'n stage te halen :| |
Citaat:
OT: Drukdrukdruk. En ik vond bij mijn vader een tasje met condooms en een bonnetje van gisteren, en er sliep vanacht een vrouw bij hem. En ik mag haar niet. :{ |
Ik ben wakker geworden met een discussie die neerkwam op "STOP DISLIKING WHAT I LIKE" en terwijl ik gewoon argumenten geef waarom, krijg ik allemaal kinderachtige shit terug van "You fail" et cetera.
Ik werd van killstealen beschuldigt op LoL, terwijl Yi toch echt mijn shit stal. Ik weet het telefoonnummer van mijn buddy niet. Ik vroeg het aan een andere buddy die serieus weg gaat als ik mijn bericht stuur en na 9 minuten op Inactief staat. Eerste vriend neemt telefoon niet op als ik uiteindelijk het nummer heb. Ik. Haat. Zondag. |
Citaat:
|
hahahah XD
pas half 3 uit bed want niemand was thuis om me wakker te maken :| |
Ik moest er iets minder hard om lachen. :+
|
En ik dan weer wel. :+
|
Citaat:
|
Citaat:
dat van jou lijkt me meer om te huilen.. :| klaagje; heb net mn ontbijt op en moet alweer thee drinken en shit.. |
Citaat:
Maarja, we hebben dan ook al best lang niet echt een date gehad door verschillende redenen.. En voor die tijd wist ik zelf ook nog niet precies hoe ik ervoor stond ;) Dus ik heb t nog nooit letterlijk verteld. :P |
Mijn oor jeukt als de kanker, ik heb slecht geslapen, internet valt telkens uit waardoor ik geen enkel leuk spel kan spelen, de fora zijn bagger, 4chan zuigt, skype zuigt.
Buddies zijn uiteindelijk langs gekomen en hebben mij alleen maar lopen irriteren in plaats van entertainen. Wat een ongeloofelijk BUL weekend. |
En hoe de fak is een foto van een kut kunst?
|
jeuzes kristes, keb gewoon 2 echt gigantische RUK films gezien in een week..
geeft ook geen vertrouwen in videotheken |
Nu beginnen aan een ander onderzoek. :(
|
Citaat:
|
neu..
daarvoor kijk ik wel op internet :') |
5.6 op natuurkunde was niet genoeg :(
|
^
Dat is toch voldoende? :P Of is je gemiddelde nu onder de 5.5 ..? |
En weer een nacht tot in de late uurtjes, straks.
|
Citaat:
alleen doe het voor de tweede keer want ben blijven zitten. en voor het eerste rapport een 5 is niet echt een goeie basis. en dit was basiskennis.. gelukkig mag ik deze herkansen tot een 6 en als dat lukt is mn gemiddelde een 6 O-) |
5.7 gemiddeld is een 6 op je rapport in mijn beleving?
Of weten die leraren van tegenwoordig niet meer hoe er afgerond moet worden? :P Maar succes ermee haha :P Als je het voor een 2e keer doet moet het wel lukken om boven de 6 gemiddeld uit te komen:) Right?^^ |
OOOOH Baloe heeft een handtekening-ding van 4 regels. Dat mag niet. :z
ot: Van half 7 tot 10 gelapen... nu ben ik misselijk :( |
Stommerds. :(
|
Citaat:
En tis dan de 4e x actually :$ vorig jaar ging het precied hetzelfde namelijk |
Citaat:
Citaat:
|
Nou, ik besluit mijn labretpiercing na een jaar d'r uit te halen.
Wil dat ding niet loskomen. Met geen fucking mogelijkheid. Ik zit nu al anderhalf uur te vechten met dat ding tot bloedens toe. |
Citaat:
:'( |
ik ben alle bonnetjes kwijt.
dus geen idee waar ik tot nu al mn geld ookalweer aan heb uitgegeven. |
Citaat:
Zal wss weer hetzelfde struikelblok vormen als vorig jaar als je dat niet veranderd dan :+ Maar dat wist je al I suppose:P hahhaa:P Achjaa... Ik ben erachter gekomen dat je veel beter huiswerk meteen kunt maken na school (liefst op school). Anders doe je het toch nooit :d Werkt echt:o En meteen na de lessen is het minst erg:P |
weet ik maar moet na school vaak werken ;)
|
Servers van LoL liggen d'r uit.
En ze komen weer terug nadat mijn internet gaat lopen kloten. Zucht. |
het geld is op :|
|
Ik ben niet verslaafd, ik heb een ongezonde voorkeur.
|
Kut. Prins William gaat trouwen met dat mens. Hoe kan ik nu nog ooit koningin worden? :'(
|
Het is wel duidelijk, ik heb geld te weinig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zo veel te doen zo weinig tijd en geld..
|
Vooral geld zeker :z
|
Bah.
Ik haat nep examens. |
Ik moet zo werken met een katerrrr. En vanavond weer teveel geld uitgeven aan een weekje London.. Het leven is kut.
|
Daarintegen ga je wel naar London.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.