![]() |
Je moest wel lachen.
|
Citaat:
|
Citaat:
al hoewel, vanavond niet:d Ga een keer naar Amsterdam zou ik zeggen :thumbsup: |
Citaat:
Ik vind de manier waarop belachelijk. Alsof jij je nooit overvallen hebt gevoeld emotioneel gezien. En het is geen toeval dat jij nog steeds seksistisch bezig bent. Citaat:
Dus omdat jij denkt dat hij 't op een spottende manier zegt denk jij dat dat jou het recht geeft om de volgens jouw gezien "waarheid te zeggen"? Bullshit, en hij is mijn vriend niet, dit is op de man, of vrouw, af. Ik vind jouw manier van denken en doen absurd en kinderachtig. Ik vind jouw reactie op dit geheel kortzichtig en ondoordacht. Het kan mij geen reet schelen wat jij er van vind, als je er niet behoorlijk over in kan verdiepen voordat jij jezelf een mening toewijd die totaal op niets staat wens ik je verder veel geluk toe, want je zult 't nodig hebben. Weet ik veel, ik heb toch gelijk, ik ben de Batman. - Doen we 't op jouw manier, Chit. Ik vind alles best, maar van mijn long-ass posts blijf je af. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hey Chitisel, zou je even naar die PM kunnen kijken?
Als je tenminste tijd genoeg hebt om te antwoorden.. Weet niet of je het nog onthouden hebt / PM's vergeten bent te checken daarom zet ik het even hier neer ;) |
oja:') sorry, dinsdag scheitkunde examen, dinsdag avond film. Woensdag walibi, woensdag avond chillen. Vandaag uitslapen, nu werken.
Dus eigenlijk niet meer aan gedacht. Komt vanavond of morgen:* |
Leef forum leef!!!! Het is toch schandalig dat het blijheidstopic sinds vanochtend 09.nogwat uur niet is becommented *nieuw werkwoord ofzo?:')
|
Ik probeer leven in de brouwerij te gooien maar mensen knoeien de hele tijd met mijn posts. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is qft nou?
|
Queers for tater-tots.
|
Yeah right.
|
Citaat:
|
Questions from terrestials.
|
Citaat:
|
That would be me in a nutshell :)
|
Citaat:
Ook weer wat wijzer geworden 8)thanks Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
for the win sir |
zal ik maar lekker aan een echte bar gaan zitten,die sluit teminste niet om half5:+
|
Ik doe met je mee :9
|
Citaat:
de bar is weer open ;) |
Dubbele jagermeister svp :9
|
kom maar halen
|
Jeetje, ik reis nog wat af zeg. Ik maak zelf wel wat :9
|
fuck jagermeister
|
Iemand behoefte aan een zelfgebrouwen cocktailtje van mij?*)
Ik ben de cocktailqueen. |
Citaat:
|
Nee, gewoon fuck Jagermeister:')
|
Citaat:
Kom maar brengen. Ja lekker :*:love: |
Citaat:
|
1/2 fles ontbijtdrank
double cheesburger king deal 3 flesjes jupiler - bus - 1 glas scotch van 50 eurie per fles (was wel lekker moet ik zeggen) macaroni 1 flesje bavaria 2 glazen amaretto cola 2 flesjes bavaria een aantal bamiblokken dadelijk een fles amaretto (jammer genoeg geen disaronno) ik vraag me af wat er dadelijk gaat gebeuren na die fles. hij is nml nog vol :+ |
Jij kan netjes typen :)
|
Citaat:
Dadelijk niet meer :D:z I guess....... Op msn is het trouwens wel dramatisch met mn typen dinges xD |
Citaat:
|
|
Goeeeeeedemorgen.
|
Goedemorgen :9
|
Goedemorgen dan maar :z
|
Morge
|
Verrekte mongol. Het is avond, bijna nacht.
|
nee om half 9 was het nog ochtend :+
Wat te doen met een meid die normaal aardig tegen je is en opeens kattig reageerd op de eerste vraag die je steld? :P Vroeg het al van een andere vriendin van mij en het enige wat zij zo kon verzinnen is dat het verliefdheid was.. |
Citaat:
BEN JE ONGESTELD OFZO" Like fucking silk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.