![]() |
slaap lekker! :*
*wil ook slapen* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niet gaan. :(:( en :thumbsup: voor die 700 ik zit alweer bijna aan het 10voudige :p |
Citaat:
ik betaalde 1 euro verzendkosten voor die gast.. ik zie wel wat er gebeurt verder 8) |
ik overweeg een avatar te nemen. :7
|
kan leuk zijn jah.
Je kan je oksel als plaatje nemen? |
ik ga slapen
slaaplekker:* |
Citaat:
|
Citaat:
|
bleh!
neem dan een grasspriet ofzo.. :p |
dire straits - your latest trick.. :love:
|
Citaat:
"zet de live-versie op" |
Citaat:
daft punk - rollin' scratchin' |
Citaat:
Geweldig, ik heb nog ergens 2 LP's van die lui liggen, ook wat live opnames erop, zou zo niet weten waar en welke though |
walk of life hebben wij.
tenminste mn ouders dan. :wave: |
Ik heb alle albums (live en studio)
Ook van Mark Knopfler solo. Ik heb de DVD's en een paar bootlegs. O-) en als t goed is staan er nog platen in de kast van mn ouders :d |
mensjes slaap lekker :love: :wave:
|
Citaat:
mooie collectie 2-d. :respect: ik krijg binnenkort een kopietje van een dvd van ze. :9~ |
whooohooo!
Alleen nog een inhoudsopgave en een titelpagina en dan mag ik slapen!! 8{ |
Citaat:
Sultans of Swing (al hun videoclips) of On The Night (Registratie van een concert (gedeeltelijk opgenomen in de Kuip)) |
Citaat:
|
Goede morgen allemaal!
de nacht was weer veel te kort zoals gewoonlijk.:O |
goede morgen ik zit me weer te vervelen hier op school :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Grmbl! Had ik om 10.00 op school afgesproken om aan me project te werken, komen degenen waarmee ik ons deel van t project moet doen niet opdagen! |:( 8|
|
:aai: das een naai streek
|
Citaat:
|
nou mensen waar zullen we het is over hebben 8)
|
Wat is de meest voorkomende kleur in jullie omgeving? Hierzo is dat (vergeeld) wit :)
|
Citaat:
|
euh houtskleur :)
|
cremegeel en blauw
ongeveer gelijk verdeeld 8) |
:O Rustig hier zeg, denk dak maar wat ga eten dan. Tozzo!!!:wave:
|
Gaap. Verveel me :yes: Dadelijk schaatsen... Geen zin in :no:
|
mijn telefoon is gevallen
er is een dingetje vanaf gekomen wat eigenlijk met lijm hoort vast te zitten valt dit binnen de verzekering? :+ iemand die dit zo uit blote hoofd weet..want anders moet ik kleine lettertjes gaan lezen :P |
Volgens mij wel.....
Heb jij je telefoon verzekerd?:huh: |
Citaat:
als je abonnement van 2 jaar hebt wil ik ook zeker weten dat die telefoon het 2 jaar doet.. dan is het niet zo gek om hem te verzekeren.. als ik hem in het water laat vallen ofzo krijg ik al vervanging begreep ik ;x maarja daar betaal je dan ook voor heh. even de papieren zoeken dan maar. |
Citaat:
|
ja, maar alleen fabrieksmankementen vallen volgens mij maar binnen de garantie..:p
|
Citaat:
Telefoon is niet hetzelfde als een schoen maar goed :d |
ik ga lekker zelfseksen, doeg! :wave:
|
oh..een eigen risico van 23euro
dat is me iets teveel voor een simpel dingetje wat ik zelf ook wel kan lijmen :P |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.