![]() |
Citaat:
Maar 't viel al bij al nog mee. ('t Was ook maar anderhalf uur.) De speech van de directeur: "Jullie zijn hier allemaal toegekomen met veel moed. Voor de een met de d, voor de ander met de t." ... *stilte* ... "Moet, van moeten." een aantal die uit beleefdheid lachten (of die het mss grappig vonden). We zitten met 2 in de klas ... wordt fijn *ironie*, maar we hebben geen les meer van Arrickx en dat maakt ALLES (of toch veel) goed. |
ok,ik kan vandaag nog op internet want ik heb geen huiswerk enzo
hoe het zit op school: KUTklas +KUTrooster +KUTleerkrachten ---------------------------- KUT alles gewoon8| ach ja,tzal me wel lukken zeker:) |
Kop op joh, het kan alleen maar beter worden:yes:
Tis gewoon effen wennen hé:aai: |
Citaat:
Je weet niet dat ik in de klas zit bij een kerel die alleen maar denkt aan men kop ineen rammen en alsof het niet erger kan zit ik ook nog eens bij men ex in de klas8| daar wil ik niet aan wennen:no: |
Citaat:
|
*boe* :p
|
*zucht* Niet onder de indruk.
|
Citaat:
|
BWUAAA :)
oh hooi mensen :0 |
Citaat:
|
Citaat:
:d war jij zijn op MSN :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
RANDIE!!!!!!!! *schreeuwt*
Citaat:
legen die hap! :d en wel nu :p (ik moet nl zo dansen :$) |
:wave:
|
:)
|
Citaat:
-m -mmer -mkonijn -...? |
er verdwijnen veel posts van mij in seksualiteit8|
|
Citaat:
|
lekker wijf bij cash en carlo :7
|
en nu een griezelig, vet wijf:kots: :no:
|
Morge mensen :@
|
Citaat:
:$ is leeg hoor :o :x :* :* |
* wilt even kwijt dat ze vanaf vandaag offcieel danslesassistente is en dus mag helpen bij streetdanceles* :d
|
En wat houdt dat precies in?
|
Citaat:
Ik zit er nog steeds over te denken streetdancelessen te gaan nemen. :$ Wat is eigenlijk de gemiddelde leeftijd ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en ik gisteravond de hele tijd w8en op je PM :(
maar heb em nu ^_^ |
Citaat:
Maar had het toen beetje druk en ik werkte op die dag dus kon niet, alleen dan geen assistente, maar tweede juf :) Maar ik doe het misschien wel andere keer, mijn baantje op zaterdag verlies ik binnenkort ook miss dus dan kan ik dat doen :thumbsup: hoe bevalt jou het? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar tot nu toe is het echt heel tof! K vind echt wel leuk om te doen, wel wenne enzo. Normaal volg je lessen.. Maar ik zou het echt proberen! |
Citaat:
|
:{
|
Citaat:
|
Child of The Night
voor dat die weer gesloten word.. http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=49428 |
Randiejjjj _0_ cammeh <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lief koppiej hoor ^_^ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.