![]() |
Citaat:
Zijn meer manieren om een ruzie op te lossen (is seks een oplossing? :o ) |
pretty good :+
|
Citaat:
Zijn meer manieren om een ruzie op te lossen (is seks een oplossing? :o ) |
Citaat:
|
Nog maar een maandje en dan samen op vakantie :)
|
Citaat:
|
liefde? Wat is dat? :( :p
|
toppie :7
|
toppie :7
|
Na und, Tuur? :o
|
Klote
|
Ja Tuur, wie is jou gelukkige? :D
|
Ik vrees dat jullie haar niet kennen :)
|
achja, niet iedereen komt hier op 't forum he:P
on topic: beetje flieft;) |
*) Ik Ben Ongelooflijk Gelukkig En Iedereen Mag Het Weten!!*)
|
Best wel erg goed.. Heb een soort van 'vaste scharrel' op dit moment, zie wel hoe het loopt. Tot nu toe is het allemaal heel erg leuk :)
|
dit moment zwaar sucks,ik heb iemand heel erg op het oog,maar ik durf niet te vragen,want als ze nee zegt ga je zo ontzettend af,en dan krijg je al die roddels enzo:{
|
kutliefde.
ik ben verliefd jaaaa. maar ik zie hem haast nooit neeeeee. hjahjkajklfdaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. |
Zwaar kut
|
11 juli: " hey ik heb eraan gedacht! vandaag 2 jaar en 4 maandjes, gefeliciteerd " " jij ook ! " en toen liepen we weer verder :+
tsja we houden het niet echt meer bij :p maar het gaat wel super nog steeds, leert dingen van elkaar te accepteren en om ruzies moeten we uiteindelijk toch weer lachen |
super gelukkig:love: :love: |
Ik voel me echt geweldig !
over 5 daagjes heb ik precies al een jaar verkering met mn vriend :love: En volgens mij denk ik dat ik mijn hele leven lang bij hem wil zijn. |
ik voel me goeeeeeeeeeeeeeeed!
Morgen 5 dagkes naar london met m'n liefie <3333333 heb ik echt megaveel zin in! en daarna gaan we ook nog 2 weken naar spanje :9 |
Ik heb maandag een meisje ontmoet, klikt zeer goed alleen is ze "wat" jonger :p
Maar ze gedraagt zich stuk ouder en dat vind ik dan net weer even belangrijker :) Morgen zie ik haar weer, lekker zwemmen bij de Hoornse Plas :p 8-) |
Na een heftige ruzie gisternacht hebben we heel erg goed gepraat, ook goed emotioneel geworden beiden en beseffen we echt dat we niet zonder elkaar kunnen en kheb ook weer helemaal vlindertjes haha. Morgen gaan we lekker uit eten en samen zwemmen en gwoon samen veel tijd doorbrengen. We hebben een afstandsrelatie en soms botst het nog weleens door misvattingen op msn.
|
Absoluut Dolgelukkig !
|
*Zit om aandacht te gillen* :love:
|
Liefde is voor de zwakkere personen in ons midden, de sterkere kunnen het makkelijk alleen af in deze slappe wereld..
|
Jonguh, hoer nou is op met je praat :D
|
Wel nogal onzeker ... Ben ik na een week al iets toe aan iets nieuws ? Nee, dat denk ik niet. En er windt me ook eigenlijk niet veels op. Ik zit in een verwarrende situatie.
|
kut. Alles gaat goed met mij en mijn vriendin, maar heb der net naar schiphol gebracht, omdat ze na een jaar uitwisselingsstudent en 3weken bij te hebben gewoont weer terug gaat naar haar eigen landje :(
|
Citaat:
Msn naam van meneer Joshua R.: Joshua - Mis mijn schatje (F) :love: |
Echt waar.. de tijd dat je mensen kon vertrouwen is weer ver heen..
*edit* Dat is dus niet mijn msn naam.. mijn msn naam is gewoon; "Joshua". Mijn persoonlijk bericht staat dat ik mijn vriendin mis omdat ze op vakantie is ;) |
Citaat:
Mocht je niet mee op vakantie? |
Ze vind blijkbaar die Italiaanse jongens intressanter..
En als je dat niet geloofd lieg ik gewoon iets anders.. |
Citaat:
Dan geloof ik je maar :D |
Ik voel me zo vrij als een vogeltje :p
Daar wordt dan ook volop gebruik van gemaakt ;) |
nog altijd goed :7 alweer bijna 7 maanden
|
Ik heb het gehad.
|
Hoe ik me voel....verneukt...
|
Citaat:
|
Ja goeeed :love:
|
Citaat:
|
Ik ben eigelijk 'n soortement Agent Smith, uit The Matrix :D Héél wantrouwig, met weinig vertrouwen in de mensheid. Ik ben dus 'n kluizenaar, maar kben perfect gelukkig :D
|
Beter dan ooit 8)
|
Ik heb nog een vijftal dagen, erna leven we elk weer ons eigen leven voor een jaartje en mag ik weer van voorafaan beginnen...
|
Ik voel me nu nog erg kut omdat het nog nie zo lang uit is maar er zit verbetering aan te komen binnenkort denk ik weer een leuke meid te hebben :D
|
:love:
|
k voel me kei gelukkig:) :) :) :) :) :) :) :) :)
|
ik voel me nu niet zo super op het gebied van liefde want mn vriend is nu met zn ouders op vakantie.
En ik kon niet mee omdat ik eerder vakantie had dan mn vriend want ik kon niet eerder vakantie nemen van mn werk:'( |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.