![]() |
Dit mens snapt er de ballen niet van. En sowieso, " biebtraining" ?!
|
Straks weer naar school door de kou, terwijl het niet eens zeker is dat de les door gaat.
|
mn moeder is boos omdat ik ziek ben want ze dacht gisteren dat ik aan de drugs zat en nu mag ik volgend weekend niet weg. Fuck dat..
|
Mijn Xbox 360 controller is kapot.
|
Kut. Kijk ik op buienradar, gaat het precies hier sneeuwen als ik naar m'n moeder ga fietsen. Denk dat ik dan de auto maar pak en binnendoor ga rijden want dit zie ik niet zitten.
|
rip Leslie Nielsen
|
Citaat:
|
"I am serious, and don't call me Shirley."
|
the world will never be the same :no:
|
Citaat:
OT: Morgen wiskunde proefwerk, en ik weet niet eens van welk hoofdstuk, laat staan dat ik er opgaven van gemaakt heb. :+ |
^
Als je hulp nodig hebt... :z |
Citaat:
|
Citaat:
OT: Misselijk als een malle. |
Tjah, ik snap ook niet wat iedereen er zo chill aan vindt.
Pas met kerst mag het van mij, en niet eerder. Vandaag moest ik 2 keer heen en weer fietsen naar school, wat dus 2 uur fietsen is, door die kou. :{ |
I couldn't agree more.
|
Tijd voor handschoenen en een muts.
|
Weet je hoe chill sneeuw is :d
Ik ben dan ook een wintersport liefhebber :P Of sneeuw Of zon That's the spirit (h) |
Geen energy drink is nog lastiger dan ik dacht. :o
|
'K heb 't even gehad.
|
Ik heb de hele tijd dorst.
|
Moet je flink zuipen he :z
|
600 euro zijn die dingen toch, ofzo?
OT: Het is meer werk dan gedacht. :o |
sneeuw is kut
vandaag van Oosterbeek (bij Arnhem) naar Katwijk gereden.. 4 uur overgedaan gvd, 25 km in de file gestaan tussen Veenendaal en Bunnik nee leuk joh, die sneeuw.. kut Nederlanders die meteen bang zijn en dikke files creëeren omdat er een paar cm valt |
nou knalde ik dus net zo gigantisch met mn bakkes tegen een lantaarnpaal aan he...:{
|
Das kut voor je.
Had ik wel mee willen maken :) |
:z
|
Citaat:
Citaat:
Maar dan heb je ook wat, dus. :) OT: Koud koud en druk druk. |
Even niet m'n dag.
|
Aw schatje toch :aai:
Hoe komt het? |
Like you care. ;)
|
Non-stop aan het werk.
Nouja, nu even een korte stop dan. |
facking facking tering tyfus verwarming
is dat godsklere ding weer kapot je bevriest hier zowat :[:[:[:[ |
Dikke kleren aan doen. :+
OT: Het was vanochtend 6:00 dat ik wakker moest worden... en dan moet ik nu weer zo lang door werken. :o |
kearl, keb 4 lagen aan + fleecedeken over me heen en nog zijn mn poten ijskoud, word je helemaal naar van
|
waterkoker aandoen, in een teiltje doen en je poten in het water.
waterkoker ernaast zetten + een emmer, als het water koud wordt, doe je wat water eruit scheppen met een beker ofzo. En zet je de waterkoker aan, giet er weer wat bij en hopla! Worden je voeten ook weer eens schoon. |
what's wrong?
|
bijna een kind onder de auto :{
|
Citaat:
|
Waarom nu al wakker:(
|
Citaat:
ot; de vm nog niet nagekeken :( |
Geen lieve briefjes:(
|
Geen lieve briefjes.. :no:
Wel een chocoladecake! (blijheid) |
De kou.
|
ja kan niet slapen en dat is zeer vervelend allemaal :P niet zo fijn datik morgen dus weer focking moe ben..
|
Gatver, het sneeuwt weer.
|
de hond was onderkoeld net.
gelukkig heb ik dan warme kraan en handdoeken. |
Het is zoooo warm hier binnen.
En ik zit er zoooo doorheen met school. Krijgen we een dubbel rooster voor volgende week, waarin we 2x zoveel lessen moeten volgen, wat in principe al onmogelijk is. |
Drukdrukdruk.
|
Citaat:
|
Cool!
Jij sneeuw? Ik ook sneeuw! Wij sneeuw! :d Sneeuw! :o Wie meer sneeuw? |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.