![]() |
Welkom bij de club, schat *)
Ooh, ik heb spierpijn als een malle en schaafplekken op allebei m'n knieën. En ik heb geen zin meer in m'n kutstage. |
Fucking hard op m'n snater gegaan en nu zitten er sneetjes in m'n neus, en doet er iets zeer bij m'n heup. En ik ben blut, terwijl ik morgen uit wil.
|
meh.
holland is ook niet alles. |
Bah.
|
Vakantie alweer bijna voorbij.
Wakker worden om 3 uur sogges. Geen chocomelademelk. Volgende week alweer school. Socializen met vriendjes. Verveeeeeeeeling. |
Pffffff.
Ik haat wakker blijven om te kunnen socializen. Ik zweer dat ik dit traytje in een dag leeg ga zuipen. |
Citaat:
|
voel mn benen niet meer het was laat brak bah bleeeh.. :|
|
Oké, volgend jaar oud en nieuw beter plannen en niet meer met falers uitgaan.
|
Citaat:
|
Altijd als ik met hen op stap ga eindigt het met vroeg naar huis gaan, of zoals een paar weken geleden in het ziekenhuis.
|
Ze zijn je gewoon aan het trollen :+
Trololol |
Denk het niet. Maar waar was jij geweest dan gister?
|
Citaat:
|
Mensen die via internet 'n grote mond hebben & in RL niks durven zeggen...
Mannen/gasten die gapen als je voorbij wandelt... De reclames tussen films/series... And manny manny more...-_- |
Die teringlijer verneukt alles weer, zoals elke fucking keer.
En dan nog die vieze pedo, die ik niets kan maken. |
Citaat:
|
mn moeder kan nu op de schoolsite al mijn cijfers en afwezigheid bekijken..
|
^ dan moeten de leraren wel zo slim zijn om alle cijfers erop te zetten. Bij mij waren ze daar nooit zo goed in :+
Blegh, ik dacht dat ik gelijk met m'n nieuwe werk kon beginnen.. blijkt dat dat pas volgende week is! |
Citaat:
maar echt teringhell; gemist: -geoorloofd; 57 -ongeoorloofd; 22 hellup :+ |
Godver, ben ik net een uur weer thuis. Wordt er al aan m'n hoofd gezeken dat ik meer moet gaan doen in de huishouding.. Ik ga niet lang thuis wonen denk ik.
|
Dan moet je nog meer doen in het huishouden. :+
OT: Te laat. :{ |
Ziek in de vakantie..
kak |
Oké, dat is echt kutje. :{
Hopen dat je gauw weer beter wordt! OT: Morgen begint het écht weer, en ik heb weer huiswerk. Blegh. |
Morgen hele dag in het ziekenhuis bah.
|
Vieze klootzakken daar bij Microsoft.
Kan ik 91 euries gaan betalen omdat zij die console verkeerd in elkaar zetten. Ze bokken maar lekker op, ik speel wel PS3. |
stomme luie collega's :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tentamenweek komt er weer aan
*Blegh* |
toch die boeken maar gaan lezen want ik snap geen kut van die Milennium films.
|
wakker over 4 uren opstaan verdorie :(
|
Citaat:
OT: Ik maar denken dat ik niet zo lang meer naar de fysio zou hoeven, moet ik dus nog een hele poos 2 keer in de week en dan ook nog van die ruk oefeningen doen. Blegh. |
ranzige verhalen over een meisje bij mij op school bleghhh :|
|
Ik heb geen idee hoe ik dit nu moet aanpakken.
|
Citaat:
|
Ze had op het kerstgala een jongen gepijpt die de hele avond meisjes meenam achter een gordijn en ze vond hem niet eens leuk. De volgende dag was ze ontmaagd door een andere jongen die haar juist helemaal niet leuk vond en zij hem wel heel erg. En over datzelfde meisje weten we ook dat ze een paar jaar geleden naar het ziekenhuis moest omdat er een stiftdop in haar kut zat die ze er niet uitkreeg. En ze is eng lelijk. Maar toch vind ik het heel zielig voor dr dat iedereen dit weet :P
|
Da's pech.
Vlies weg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ghahahahaha. :+
Ik niet, knetter dom. :+ |
Waarom gaat een jongen iemand neuken die hij niet moet? :')
|
Citaat:
|
weinig zelfrespect
|
Beh, irritant gedoe.
En het is neit goed wat er gebeurt. |
Misselijk als de pest, en dan niet kunnen kotsen is kut.
|
ik kan niet stoppen met trillen :{
|
Citaat:
Citaat:
Explained |
Ik kan niet slapen en die kut-thermometer geeft 40.2 aan.. ik word ziek :(
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.