![]() |
Echt?
Oh vandaar dat ik ze altijd bij de shop moet gaan halen. Zijn die paddestoelen die ik dan altijd gelijk meeneem ook drugs? |
Nee, dat zijn champignons.
|
Iedereen doet aan drugs.
Je lichaam maakt zelf drugs, trolololo. |
haha.. en wiet!!
|
Iemand waarmee ik af en toe pokerhanden discussieerde, is in 6 minuten uit event 30 van de wsop geknald :')
|
kut voor m :+
|
wut?
|
Citaat:
|
Dat is balen.
|
Citaat:
|
Oooh op die fiets ;)
|
Ik prefereer liever de brommer. Maar oke:+
|
Ik had vroeger een brommer, een helden tomos revival :7
|
|
Mag ik die zomaar hebben van je? :$
|
Citaat:
|
||||||
Nee, daar rij ik zelf op... puh:')
|
|
Fuck. Voor het eerst in twee weken ben ik om negen uur opgestaan.
Maar ik leef nog, das best fijn... Paturain |
Citaat:
|
Citaat:
|
dankje:')
|
Hey wat was die quotientregel ook al weer?
Uit mijn hoofd zo even: (f(x)/g(x))' = (f'(x)g(x) - f(x)g'(x)) / (g(x))^2 toch? Maar weet het niet meer zeker :P |
(nat-tan)/n²
simpel zat |
Ja dat zeg ik dus..
en haat aan ezelbruggetjes >_> sinds wanneer zijn ze leerlingen gaan aanleren dat formule "N" voor noemer staat en "T" voor teller.. Zodra deze veranderen klopt er helemaal niks meer van. En dat gebeurt zeer regelmatig. Heeft iemand trouwens verstand van limieten hier? ik snap een stapje van een een limiet niet :+ |
oneindige shizzle... ga eens naar een wetenschap forum ofzo
|
nah.
|
dan heb je dus geen hulp nodig en zit je hier alleen maar je shit te posten om interessant te doen
|
als ik interessant wilde doen had ik de formule wel opgeschreven :{
en het is niet zo'n heel belangrijk onderdeel bij wiskunde, als het dringend was had ik het wel ergens anders gepost. Dus ik vraag het morgen aan een medestudent die morgen toevallig ook op school is.. Dan is nml de deadline voor het inleveren van de verslagen :+ Je hoeft niet meteen zo kibbig te denken hoor :P |
Nee je moet niet kibbig denken! Je moet kibbig doen! :+
Afzeiken die hap! (Of handel. Hoe noem je het ook..) _0_ |
Tyf op... Zo kibbig genoeg? :z
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Mogge
|
Kater?
|
Nooit :7
|
Wat had je dan gegeten?
|
Een appel en een glaasje water
|
Dat zou dus echt het laatste zijn waar ik aan zou denken om na het stappen te eten o.o
Neem dan nog een gebakken ei of een broodje doner (zonder knoflook haha) Of zet de frietpan gewoon aan :P |
Jaaa ik dus niet :+ Gebruik mn frietpan sowieso al meer dan een jaar niet omdat het allemaal te vet is en dan blijft die frituurvetlucht zo lang hangen.. En om nou ergens wat te halen kost 5000 euro meer dan ik wil uitgeven 8)
Heb wel een stem als Roger menees nu trouwens :') |
Ooit van een afzuigkap gehoord? :z
Ben je bang dat je vetjevetje wordt? hahaha |
God damn it
|
Citaat:
Maar bang dat ik vet word, nee :') Eerder dat ik me mwoah voel als ik niet fatsoenlijk eet dus probeer ik goed te eten :) |
"I pose you with a conundrum, a riddle if you will.
Knock knock." "Who's there." "The guy that slept with your mother last night". |
Pap?
|
Zoon!
|
YO YO-YO, I HERD YO AND YO YO-YO LIKE YO-YOS, SO WE PUT YO YO-YO IN A YO-YO, SO YO CAN YO-YO YO YO-YO WHILE YO YO-YO YO-YOS, YO.
Ik ben te lui om de "YO"'s te tellen. |
26;)
|
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.