![]() |
Citaat:
|
slikte ze?
|
vriendinnetje doet stom.
|
slikt ze?
|
Wat een kutstreek dat als je geen voldoende haalt op dit essay dat je dan per definitie niet over gaat.
|
OT: boek kwijt terwijl ik besloten had huiswerk te maken
|
Citaat:
|
Niet voor iedereen.
OT: Zometeen weer naar school. Blegh. En ik heb keelpijn en hoofdpijn. :{ |
Citaat:
|
Wat een kutstreek. Kom ik gister braaf op m'n werk, mag ik de hele avond kassa gaan draaien omdat kassatroela 'ziek' is. Hoorde ik achteraf dat ze na school ergens buiten een fles wijn leegedronken heeft en natuurlijk met een kop als een baksteen nog in bed ligt.
Leuk is wel, dat ze op haar hyves dan zegt dat ze een griepje heeft omdat het de vorige keer wel was misgelopen. Toen was ze ziek en tegelijkertijd op de kermis. Als ik ergens een hekel aan heb is achter een kassa zitten. |
Verrekte portfolio!
Ik moet nog 16 competenties uitwerken :/ |
Competenties. :')
|
Ja serieus.. En dan moet je er 16 doen -_-
Van allemaal dan ook nog leuk een concreet voorbeeld geven. Gaat echt een ramp worden. Mijn begeleider zei dat ik maar eerst allemaal dingen moest toepassen enzo om dat uit te zoeken.. Rogers evaluatie en van dat soort gedoe :') |
Citaat:
|
Neuh het hoeft past over 2 weken af te zijn hoor :')
Lol Maar het is gewoon een teringwerk:P |
Citaat:
|
Nee meer zoiets als:
Inzicht krijgen - Beschrijven van de projectsituatie. - Formuleren van probleemstelling, opdracht en doelstelling. - Selecteren en toepassen van een onderzoeksmodel. - Informatie toepassen. Ontwerpen - Toepassen van beschikbare ontwerpmodellen, technieken en informatie. De analysefase binnen het project. - De kwalitatieve- en kwantitatieve aspecten van het onderzoek. - Selectiecriteria voor- en risico's van oplossingsrichtingen bepalen. - Oplossingsrichtingen passen binnen de Cultuur van de organisatie. Plannen - Uitwerken van een oplossingsrichting. - Het opstellen van een implementatieplan. - Creëren van een draagvlak binnen de organisatie. - Organiseren van werkzaamheden. Uivoeren - Doelmatig werken. - Inspelen op onverwachte situaties. - Bewaken van de voortgang. - Bewaken van de kwaliteit. Samenwerken - Het functioneren in het project. - Verbeteren van groepsprocessen. - Afspraken maken en nakomen. - Omgaan met ongewenst gedrag. Leidinggeven - Individugericht leidinggeven. - Teamgericht leidinggeven. - Bewaken en signaleren van de voortgang. - Delegeren. Communiceren - Informatie inwinnen. - Mondeling en schriftelijk rapporteren. - Adviseren. - Onderhandelen. Professioneel handelen - Systematisch werken, systeemdenken. - Wendbaarheid, in staat zijn om verschillend gedrag te tonen. - Reflecteren op eigen functioneren, het eigen functioneren ter discussie durven stellen. - Verantwoordelijkheid nemen voor de eigen ontwikkeling. Zoiets.. per onderdeel (de onderlijnde regels) 2 competenties kiezen. 1 kantje per competentie. Vervolgens dient elke competentie uitgewerkt te worden volgens STARR |
Blegh, ik ben niet helemaal lekker. En dat net op de dag dat ik gala heb. :{
|
Niet teveel drinken dan, gaat het lampje eerder uit.
|
*GRMBL GRRR*
Java tentamen verkloot Alweer!! 8|:no: (voor de 4e keer) |
Citaat:
OT: Werken... |
Citaat:
OT: ^ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mezelf mooi aan het maken. Ben ik dadelijk mooi, ga ik enkel even bij iemand op bezoek. :{
|
Gezellig toch?
|
Nah.. het is mijn ex-stiefmoeder die jarig is :')
|
Hmkay iets minder :)
|
ga dan niet
|
Was zupber gezellig !XD
|
Shit hee. Ik dacht dat het 2 uur was, ben ik maar opgestaan, blijkt het nu pas 12 uur te zijn. 5,5 uur geslapen, ik ben moe.
|
Waarom moeten vrouwen toch altijd zo moeilijk doen en overal een drama van maken..
|
Begh. Druk, druk, druk, druk.
En van haar snap ik geen piemel meer. |
JIJ ZEGT PIEMEL! xD
Dat was mijn nieuwe plaatsvervangende 'kut'. |
keb een hekel aan hypocriete lui
|
Nu moet ik dat hele project in m'n eentje doen. :{
|
Die beelden van Collateral Murder blijven echt ziek.. damn
|
Het gaat fout.
|
^ En dan moet ik nooit vaag gaan doen? :')
Pijnlijk been. |
cinemec?
|
:thumbsup:
|
Tentamen en ik ga hem verneuken:')
|
dan leg je aan die faculteit faggots met het iq van een baksteen uit dat je ze mailt vanaf je thuisadres omdat je schoolmail niet werkt en waar mailen ze hun antwoord naartoe...
juist.. de schoolmail. ambtenaren. voor het vuurpeleton. allemaal. |
Onzeker.
|
Wortelbrood heeft mn smsje niet beantwoord :(
|
Citaat:
Heb hem gehaald jeejj OT: Docenten die niet weten hoe ze moeten communiceren -.- |
Hoera, net terug van werk en dan over een klein uurtje naar m'n andere werk.
|
^hosselaar
|
bah werken.
alweer... |
Overmorgen proefwerk duits, hoorde ik vandaag, van twee "Kapitels".
En ik heb geen tijd om te leren. :{ |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.