![]() |
Citaat:
|
Nog bulten veel doen voor vanavond.
|
Citaat:
|
Wollen Sie etwas zu Trinken? Tee oder Kaffee?
Gisteren had ik de monologen op school. :') |
Godverdegodver.
Lekker geen internet voor een extra maand omdat KPN zijn shit niet bij elkaar kan rapen. |
ergens is een fan stuk in mn pc, maar ik kan er maar niet achter komen welke het is.
|
Moet maar eens beginnen voor mijn tentamens.
|
loon een week uitgesteld omdat het eerste loon per se in week 4 moet..
|
Citaat:
-pokkeherrie maakt -stilstaat |
ze draaien allemaal, dat is het probleem.
|
En geen enkele maakt herrie?
Dan is er geen kapot, problem solved. :p |
eentje maakt herrie, maar draait nog wel.
dus wss tikt ie ergens tegenaan. maar ik heb niet bepaald een exact gehoor ofzo, en die fans zitten hier en daar dicht bij elkaar (apart moederboard enzo) |
Paar flinke klappen wil nog wel eens helpen.
|
En anders gewoon het raam uit :+
|
Anders gewoon een voor een de connectors eruit trekken kijken wanneer het ophoudt. :p
|
te weinig tijd om film uit te zien pizza te eten en nog douchen en richting stadje ._. grr..
|
Citaat:
|
Dipje.
|
Verwarming doet het niet goed.. zit hier te bevriezen :(
|
Dagindeling van school, eten, slapen.
Bah. |
GRR... Hoe kan ik nou mezelf toetsen op m'n autotheorie als die m'n antwoorden vervalsd -.-..
Ik zeg nee.. omdat dat het antwoord is.. kijk ik na zegt ie van jouw antwoord: Ja.. het juiste antwoord is nee.. JA! dat heb ik toch verdomme ingevuld!!! :[ |
Psychopathologie en ontwikkelingspsychologie. Wel interessant, maar haat aan tentamens.
|
pws.
|
Pfffffff.
|
Vertel me gewoon wat je wilt, schat..=/
|
Oke, schat..=/
|
Ik moet nog een toets leren en een project maken maar ik kan m'n boeken niet pakken omdat m'n moeder slaapt tot half 5. :{
|
Studeren.
|
brak :P
|
Gewerkt tot 3 uur vannacht, en nagezeten tot half 5. Is brak :+
En ik zou vandaag ook nog gaan chillen met m'n vriend, maar ik heb er geen zin in. |
Oleee...
Leren voor 9 tentamens de komende 2 weken 8| Achja, ik kan me propedeuse er ipv 1 jaar tijd in een half jaar tijd mee halen.. |
mn broertje stinkt
|
Tekort aan discipline. :{
|
Citaat:
|
Mijn moeder is onredelijk.
|
Verslagen na lezen en morgen inleveren en hopen op een voldoende..
Pfff. |
Ze wil er niets van weten... :'(
|
Citaat:
|
great.
als ik zelf de pc inplug hoor ik de fans tyfusherrie maken dat het een lieve lust is, sluit ik hem ergens anders aan om het aan anderen te laten horen is het ding opeens muisstil. kutding. sterf. nu. |
Ik bedoel het gvd ook alleen maar goed!
|
geld geleend terwijl het dus blijkbaar niet nodig was.. zucht.
|
whatever.
dan knal ik alle fans er wel af en gooi ik de reserve fans er wel op. ook best. |
kutkutkut
|
In m'n laptop boxjes zit een gigantische ruis.
|
Het heeft teveel woorden, en is nog niet af. Kolere. :{
|
stroomschok van jewelste net :{
|
Sommige mensen zijn zo gemeen en oneerlijk:(
|
Citaat:
OT: doelloze school is doelloos, ik kan beter thuis zitten, en de boeken wat lezen, dan leer ik tenminste wat + ik krijg genoeg slaap en vrije tijd |
Ik stap uit bed, half uur geleden, en nog voel ik me duizelig dat en is mijn richting's gevoel weg
|
Sommige mensen wil je gewoon niet tegen komen..
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.