![]() |
Bah het zijn weer de depriweken. Sta zelfs met een chagrijnig hoofd op de schoolfoto :')
|
Welkom bij de club van depri mensen :+
|
Citaat:
OT: Huiswerk. En klootzak. |
18jarige kindjes die mij willen slaan.:')
|
Ik wil jou niet slaan?
Ik heb het koud en ik heb geen chips :( |
Jij gelukkig niet nee.:+
|
Citaat:
|
:+
OT: Ik ga wiskunde B doen. :') |
Citaat:
|
Behalve dat ik daar hard voor moet gaan werken.
OT: Huiswerkmaaktijd. |
nja, wiskunde B is interessanter dan A en C
ik krijg A en C bij D (lolwut) en tering, dat is saai |
één van de zegeningen van HBO Journalistiek is dat ik voorgoed van wiskunde verlost ben :+
|
ot kutmensen.
|
kannieslapeuh
|
Citaat:
OT: School. |
Citaat:
|
bij mij kwamen ze niet verder dan A1/A12 en B1/B12 :o
|
Citaat:
|
Hij is nog van de oude stempel :+ let er maar niet op
|
ik voel me dom met mn wiskunde c :|
anyway, zo werken. |
Damn ik ruik naar wasmiddel, apart
|
Citaat:
|
Citaat:
Ot; *Klaagt* |
Wiskunde is sowieso kut
|
*klaag*
|
Citaat:
|
Leraar kon het grapje niet echt waarderen. :')
|
Schooltijden zijn hier ook aangepast. De looppauze is nu weg, omdat de leraren 2,5 minuten daarvan niet uitbetaald kregen. :')
De lessen zijn langer, meer maar korte pauzes, later vrij, en vroeger beginnen. |
Verrot veel huiswerk omdat ik alles moet vooruitwerken tot na vrijdag, want morgen werken van 16 tot 21 + half uur onbetaald overwerken prly.
|
Citaat:
Misschien is het bij jouw school anders ofzeu. |
Citaat:
|
Oké. :+
ot; *Klaag* |
Citaat:
|
Mijn leraar vind dat ik Wiskunde B moet kunnen. En dat ik dat moet bewijzen dit jaar. :')
|
Citaat:
Is trouwens ook het enige vak wat ik wel voldoende heb gemaakt op m'n eindexamen :| |
Citaat:
|
ot,mongolen die mongolisch doen zonder rede.
|
ot; Bibber.
|
Citaat:
|
Koud. En verslapen. En weer een kutlange dag.
|
kutzooi
|
Hee james.
|
Kutmoeder die er ook helemaal niks van snapt he. En dan ook nog eens zo'n kkgesprek dadelijk.
|
Ziekkk en ik voldoe aan alle eisen van de mexicaanse griep. :9
|
lawdy, waarom is het al half 3
|
Ik heb net een duif doodgereden :(
|
Beter doodrijden dan remmen zodat er 3 achterop je auto knallen en je kan betalen. :+
|
Tijdens een rijles! Ik heb slachtofferhulp en nazorg nodig.
|
:aai:
OT: Buh. |
Nu nog avondeten. Kheb honger en de oven schiet niet op met mijn pizza. Grr.
|
Niks te klagen! :love:
|
Heb je je kamer helemaal super netjes opgeruimd weet je moeder nog te klagen over een hangertje dat verkeerd hangt8|
AAAHHHH.. Daar word ik dus echt zo gestoord van |:( |
hit her
|
nee.. ik heb der nog nodig:')
|
Gewoon zachtjes slaan dan :z
|
Ja is goed :+
|
:+ ghe
|
Ik heb een vreetkick. :{
|
Lekker :')
|
Nooooees.. Is niet lekker. :| we hebben ook echt gewoon té veel lekkers in huis.
|
ga je boven op je kamer opsluiten dan..
|
Ik heb geen eten.:{
|
Kom maar hier eten dan :love:
|
ok:)
|
Ik baal van mezelf... dat ik iets ingeleverd heb, waarvan ik later van die kleine irriterende lay-outfoutjes terugvind. Grrr
|
chocolade ijs is op :(
|
geen pik in mn kut :O !
|
je had toch je dildo
|
Jamy wil je vast wel helpen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Probeer je een partytent op te zetten, waait dat kreng weg voor je de scheerlijnen er aan hebt zitten.
|
Kutweer. Kutgedoe. Kuthuiswerk.
|
Hoe zeg je dat nu.. :+
|
Wat?
|
Nvm
|
Oké.
OT: Msn doet sloom. |
Kutkereltje doet kinderachtig. :')
|
schoonmaken is echt niet mijn ding :|.. ik voel me dan net assepoester
|
Pfff, mn zus gaat nu best veel met mn ex om, is er ook een keer blijven slapen enzo. Dus ik dacht dat die misschien wat met elkaar hadden aangezien ik m'n ex wel ken. Krijg ik een boze zus op m´n dak dat ik niet zo zielig moet doen :+
|
shoot him/her?
|
Kon dat maar.
|
Kut, morgen 1e schooldag .. pff.
|
Kom er net achter dat ik morgen een test heb, en een project in moet leveren, plus een hele stapel huiswerk. :{
|
Mouw van mn lievelingsvest onder het bier :( nou kan ik em niet aan..
|
Citaat:
|
mexicaanse griep?
|
morgen weer school. Urgh.
wil niet, wil niet, wil niet. |
Ik heb alleen vrijdag school. :(
Dan ga ik thuis maar schilderen. |
Bah. Kutwiskunde.
|
Citaat:
|
Klote alles.
|
M'n net nieuwe laarzen onder het bier!
|
Als ik lang haar heb is het mooi want dan zit er slag in, dus ik laat het nu lekker weer groeien. Damn waarom knip ik het eigenlijk altijd af? :?
|
Ik sloot mezelf uit.Moest het raam kapot slaan.
|
Je staat op, doet braaf je krantenrondje en voor je het weet lig je weer lekker in bed pokémon rood te doen. Dan hangt die gast van de kranten weer aan de telefoon omdat een of andere luie aars niet was komen opdagen en of ik het dan maar kon doen voor 20 euro. 20 euro is redelijk veel voor even rondwandelen en ik ben van nature aardig, dus we gingen maar weer op pad. De wind stond goed en die vieze gore ranzige kankerfabriek verpestte zoals zo vaak de frisse ochtendlucht. Serieus, dat ding moet opkankeren of platgebrand worden. Ook zat dat kutzadel van m'n fiets weer los en waren de banden nog altijd niet opgepompt. Blijkbaar had krantenmeneer me te weinig kranten gegeven want ik had halverwege de wijk niks meer. Leuk, eerder naar huis dus. Thuisgekomen deed internet nog steeds als een spastisch everzwijn en was m'n torrent voor geen meter opgeschoten.
|
klinkt als een leuke ochtend :|
|
Ik had willen werken, maar sta niet in het rooster voor vandaag. :{ Bwêk.
|
Ik kan gewoon naar mn werk gaan en zeggen "Hai, ik kom ff werken" mits er plek is.
Klaag: heb honger en werk aan saaie opracht |
Citaat:
|
Citaat:
ot; Ik haat gebruiksaanwijzingen. :| |
schiet op torreeeeeeent
oja en steeds de stekkerdoos uitduwen met je voet is kut |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alweer werken straks.
|
Au.
|
Citaat:
Programma (Kijkt in de nieuwsgroepen wat er gepost wordt) Internet (Via het programma ga je op een aantal bekende sites bijv. nzbindex de nzb(post) opzoeken) Programma (als je via het internet de post's selecteerd wordt er een progje geopend waar je servertjes in hebt draaien en zo wordt de hele bak binnengehaald.) Top hoor! Heb zelf geen snel internet, maar download toch met 1.5mb/sec. Film van 4.5 Gig in ongeveer 45 minuten binnen:thumbsup: |
Waat. Dat ga ik ook eens proberen. Vanavond.
|
oeh, maximale wat ik met torrents haal is 700kb/s
|
Ik had net 400 kb/s. Dat was even een uitzondering. Normaal zit ik rond de 30. :')
|
Goeie seed/leech verhouding zoeken. Da's belangrijker dan het aantal seeders/leechers.
|
*klaag klaag klaag* alles wat ik vandaag wel niet te klagen heb gehad past never in een post 8|
|
Kwam er vandaag om 4 uur achter dat het 29 graden was..... :{ is een klaag waardig.
|
Citaat:
|
ik ga klagen over... omg nu komt et.
een meid... mn beste vriendin... en waar ik gevoelens voor heb (ik bedoel had)... heeft mij zojuist genakt om over mijn rug heen te praten met een van mn beste kameraden.. helaas had zij niet door dat hij misschien wel mijn beste kameraad kon zijn.. zij praatte de heletijd over mijn rug om.. tegen mijn beste kameraad.. en praatte mee... om snel van dat gezeur af te komen.. het probleem is... hij heeft alles tegen mij gezegt... en ik weet niet goed hoe ik er mee om moet gaan... al helemaal oomdat ik dr leuk vond.. maar ik ben echt foktop pissig. al helemaal omdat het allemaal gebeurde op de fiets.. en ik was met de bus.. dubbelop komt ook nog eens dat ik dr zo had gezecht dat ik wat leuks voor dr had.. sims 3.. om proberen het goed te doen bij haar... maar ze had het te druk met mij te geloven.. en dacht dat ik wat gemeens voor haar had..' ik weet nog hoe ze zat te zeuren over mensen die over iemands rug heen zat te kletsen.. terwijl ze het evenhard bij mij doet.. wat ben ik blij met echte kameraden die echt zeggen wat er gebeurt is... en waar ik aan toe was... dat was et wel zoonbeetje.. |
Citaat:
ot: eten was smerig en heb nog steeds honger |
Citaat:
|
Weer overgewerkt zonder betaald te krijgen voor overuren.
En ik weet niet hoe ik er moet zijn voor m'n lieve vriendinnetje :( je doet zo blij en vrolijk, alsof er niets aan de hand is, maar meisje daar zie ik doorheen... |
Citaat:
|
Kut. Ik wou het huiswerk wel gaan doen.
|
Citaat:
Damn als ik elke keer moet uitkijken dat een vriendin van me niet boos word als ik met een ander meisje dingen doe, zou ik waarschijnlijk niet eens meer vrienden hebben. Daarbij..kerel..welke gast geeft zen (aankomende) meisje nou focking sims 3 om zen liefde te laten zien :'). Sorry vriend ,maar ik denk dat je het alles bij elkaar niet erg goed hebt aangepakt ;p |
Sims 3 is inderdaad niet het toppunt van romantiek nee.
|
Maar wel duur. :+
|
Het is echt gwn nog te vroeg om nu al trappenhuizen te moeten lopen en java oprdrachten te moeten maken :gaap:
|
Citaat:
:kots: |
Citaat:
OT: Ik kan m'n hoofd er gwn echt niet bijhouden.. Niks lukt verdomme :( |
Citaat:
|
Tyfus. Zo'n wedstrijdje doe ik nooit weer. Ookal won ik 3 v/d 4. Kut anten. :')
|
Anten?
|
hah.. nu ben ik niet de enige die het niet wist Deegje.. :d
|
Anten?
ken wel atten OT: moet ergens een lege dvd kopen |
Dan zijn wij vast de enigen die het hier zo noemen. :')
|
Citaat:
|
Waar haal je die quote vandaan?
|
Nvm.
|
We moesten kalkoenenhartjes opensnijden en het stonk en was vies en glibberig en baaaah ik lustte m'n eten niet meer. Het had wel een positieve kant; mijn vriendinnetje werd er helemaal vrolijk van. Geneeskunde wil ze doen later ofzo. XD
|
wij gaan deze periode ook harten snijden :d
|
Ik leer over het oog.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de slaap pillen zijn op.
alweer. |
Bah. School.
|
Citaat:
Maar dat ging niet door, net als het ogen en harten snijden puur en alleen omdat mensen daar niet tegen konden of het zielig vonden, wtf. Die beesten zijn toch dood en de helft weet niet eens dat melk en eieren van oorsprong niet uit de winkel komen. |
Bij mij kwamen ze drie weken elke dag bloed prikken, dat ben je na een tijdje echt helemaal zat ja.
Ot; Terpentine en ammoniak doet verkeerde dingen met handen. |
Ruis. :{
|
Fifa 09 is een kutspel.
|
Voetbal spellen zuigen zowieso. Vroeger vond ik het wel leuk.
|
kutdag.
|
Ik ben er ook heel erg slecht in,
|
Citaat:
OT: Ruis wordt erger. |
my gawd ik ga dood aan 8 uur per dag school
3 blikjes slammerts per dag achterover mikken helpt wel een beetje |
Geez. Dat wiskunde is meer dan ik dacht. :')
|
Denk je dat je van wiskunde af bent..
Krijg je facking statistiek :{ |
L is dood.:(
|
Superbrakheid heerst.
En ik moet nog twintigmiljoenduizendnegenhonderendrieentachtig liedjes van coldplay gaan leren om morgen niet af te gaan. |
Citaat:
OT: Voetbaltraining liep in de soep want aanvoerdster dacht ff leuk naar Coldplay te gaan. Te weinig tijd om te leren hw te doen, en moet nog spullen regelen voor vrijdag. De groene treinkaartjes waren op dus geen kado voor Michiel. Je kunt geen 10 euro btg van Vodafone kopen in de winkel, dus geen kado voor Zietze. En ik ben te dom voor mijn school. :( |
Bah. Druk. Kiezen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu hoef ik hem niet meer te kijken. :{
|
Storm in m'n kop en ik ben nog steeds niet begonnen aan die berg huiswerk, die enorme hoge berg. Uitstelziekte.
|
Pfffffffff.
|
oaoaoaoao
uit m'n hoofd mens:d |
weeeeeeeeeee
|
veel leuke shit, maar teweinig uren om het allemaal in te proppen :{
|
Buh.
|
pruts programma's werken ook nooit :|
|
Kut Ghostnote.
|
Damn, wat een schijtmiddag
|
te weinig mensen die naar Fuze gaan volgende week.
|
vertel?
|
Moe, zo werken tot een uur of 11. Daarna nog even lekker aan m'n huiswerk.
|
Lig je net lekker te slapen, moet je weer eten.
|
Waar is mijn post?:{
|
|
:')
OT: Buh. |
Citaat:
|
'zeikerds' heb ik gepost,dacht ik.
|
niet hier, drol:+
|
Ik heb meer slaap nodig.:')
|
Wie niet?
|
Bah. Ik moet nog huiswerk maken.
|
Citaat:
Edit: Springen ging nie door :( |
Pfffff.
|
Honderd keer verkeerd.
|
Blijkbaar vallen exen van men beste vrienden voor me.:+
|
Het ziekenhuis heeft mijn geplande operatie verplaatst zonder pardon.
|
Citaat:
|
Ja?
|
Kutgedoe.
|
ew. eerste karateles na de vakantie. Heerlijk hoe ik dat gemist heb, ik elkaar geschopt worden (:
half uur door de regen fietsen.. |
Een of ander heel breed wijf gooide me op de grond en nu is mn enkel kapot.
|
Ziek zijn is het probleem niet, de weg terug naar wat het was is het ergst.
|
Morgen appelpop.
Terug kom ik wel. Nu er eerst heen zien te komen. XD |
Broertje die je zeg maar 7,5 uur te vroeg wakker maakt voor een film die ik toch niet eens kan zien omdat ik dan bij appelpop ben :|
|
Vanacht Hasj + Doorhalen + nog veel meer. En ik ben nu al kapot. :')
|
das nie zo slim hea :')
|
Citaat:
|
Ik kan ze niet vinden. :{
|
Ik mag niet heen vanavond. En ruzie.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.