![]() |
Citaat:
nee, ik heb het boek niet gelezen,
|
Citaat:
|
Citaat:
Momenteel ben ik er gewon nog tevreden mee :) |
The Rock, dat blijft toch wel een gave film.. ook na een paar keer gezien te hebben :o Kon hem alleen niet afzien want toen kwam er een 'reportage' over Band of Brothers op SBS6. De presentator was pauper (die kansloze stem van SBS6 :{), maar de veteranen die aan het woord waren wel interessant. 8-)
|
vrijdagavond naar "the butterfly effect" gekeken.. best wel goed
|
Citaat:
|
Shrek, leuk :d
|
Citaat:
:D |
Findig Nemo!!!
Mega cool! Om t maar op zn schilpad's te zeggen |
Citaat:
Moet je wel de Engelse versie kijken, dies leuker :Y) |
Citaat:
die Crush is trouwens stoned 8) ontopic: the last Samurai |
Citaat:
|
Citaat:
:{ |
The secret window
ik moet hem nog een keertje goed zien eigenlijk, beetje doorheen zitten praten :p Maar voorwat ik er van mee gekregen heb is het wel een goede film! :) Master of commander (ofzoiets) Leuke fim, niet extreem speciaal ofzo, maar gewoon leuk om naar te kijken :) |
S.W.A.T. toppertje :7
|
Citaat:
in plaats van 'mine mine mine mine' Engels klinkt het gewoon veel leuker dan zon stomme nagesyncroniseerde versie int nederlands :{ |
Citaat:
Ook Runaway Jury.. Best aardige film inderdaad... |
Citaat:
|
Citaat:
Finding Nemo vond ik kei leuk om te zien :D |
Citaat:
Maar hij is echt zo leuk!!!:( |
Citaat:
Verder vond ik em bij vlagen wel een beetje grappig |
Citaat:
ja ok hij was niet ALTIJD grappig maar de momenten die grappig moesten zijn vodn ik ook wel grappig :p |
LOTR3 :$
had em nog niet gezien schaam :$ |
Citaat:
heb ze allemaal wel op cd..maar als ik besef dat die 2 filsm bekijken me 6 uur gaat kosten is dat al genoeg reden om er nog niet aan te beginnen :p |
Gothika......Gothika rulez!
Dawn of the earth.....Daar moest ik soms echt mijn handen voor mijn ogen houden En een film met Snoop Dog...geen idee hoe die heet:D |
Citaat:
Haha.. idem hier.. Lotr1 heb ik zelfs nog niet gezien.. Wel alle drie op dvd thuis staan.. :o |
Anne Frank, mooie film.
|
Citaat:
|
Owja en ik heb gister een enorme kut film gezien, gladiatress :d
En een groot stuk Saving Private Ryan, en die vind ik wel hip. |
Citaat:
en die snoop dog film was dat toevallig the wash ? |
Citaat:
En Starksy & Hutch is ook met Snoop toch? |
Conspiracy
|
Maandag: The Mummy Returns, was wel leuk.. maar The Scorpion King zag er te goedkoop uit..
Gisteren: Summer Catch, niet zo leuk... Saving Private Ryan... mooie film! |
Wat stom
dawn of the dead natuurlijk:loser: |
Citaat:
en gisteren heb ik zon beetje alles door elkaar gekeken :z |
Jaws en Fucking Amal(weer)
Vanavond 8½ (otto e mezzo) :+ |
Ik heb net The Butterfly Effect gekeken, nieuwe film van Ashton Kutcher, en ik raad iederene aan om hem te gaan kijken want hij is echt heel erg vet vinnik.
|
Unbreakable ofzo, was wel goed :)
|
Citaat:
|
Gister naar Van Helsing geweest, echt een coole film Hugh Jackman is echt superstoer. Daarna Unbreakable gekeken voor de zoveelste keer(fan van M. Night Shyamalan).
|
Master and Commander
eerlijk gezegd vond ik hem een beetje tegenvallen, beetje saai en langdradig... begrijp ook niet waarom het genomineerd is voor 10 oscars :? |
Citaat:
het enige pluspuntje is wellicht de aaneenrakeling van actie scenes en overweldigend geluid.. voor de rest schijnt het een fuck film te zijn aldus de recensies :p (no flame intended, maar dat jij hem vervolgens leuk vind, verbaast me daarentegen niets :d ) |
Citaat:
Stukje van Hollowman, maar vond hem dom.. daarna Lethal Weapon 4 |
unbreakable voor de tweede keer
en daarna de rest van the english patient |
Gisteravond:
-Wrong Turn -League of Extraordinary Gentlemen -Phone Booth |
Red Sonya :)
|
Starsky and Hutch 2004
wel aardig... |
Vandaag Taxi gekeken, wel koddige film
|
8½ is goeie film :)
Vanavond Amores Perros (2de keer in een week :{) en misschien nog the tuxedo of dreamcatcher aangezien ik ze alle 2 nog op cd heb staan.. |
Citaat:
daarom wil ik hem ook niet zien ontopic: gladiator |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.