![]() |
Citaat:
|
hmmm
ik vond Leo juist niet op zn plek in die film... maar dat zal dan wel weer aan mij liggen. Aviator is daarbij de grote favoriet bij de oscars geloof ik Best Director Best Film Best Actor ok, Scorcese of Eastwood als Best Director? edit: daarbij mogen we Jamie Foxx niet vergeten die het ook niet slecht doet. (Ray) |
Citaat:
|
Un long dimanche de fiançelles, mooie film van de maker van amelie, die ik overigens nog moet(en erg graag wil) zien.
Donnie Brasco, met Johnnie Depp en Al Pacino, need I say more? 8-) |
@ Denden, reageer es wat meer in de centrale topics hier :) :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2001: A Space Odyssey
ik had em maar gehuurd omdat ik zaterdag niet kon kijken, en hij was echt geweldigg Ik denk alleen dat ik em binnekort nog een keer ga kijken want het einde drong niet helemaal tot me door |
The sweetest thing :no:
Wat een slechte imitatie van sex and the city! Totaal niet grappig, en ik kon ook absoluut niet lachen om 't stukje waarin ze gaan zingen over the penis. Ohh your penis is so big, your penis is so hard, your penis is so bla bla bla.. :z Echt een kut film |
euhm.... weet ik niet meer... gister avond een film met jean claude van damme ofzo.... ranzige oude kut film was dat, ben hlaverwege overgeschakeld naar de super bowl
|
national treasure
|
gisteren:
vertical limit being john malkovich |
Citaat:
|
Citaat:
ot: de lift :Y) |
Citaat:
|
Lizzie mcguire
|
Hudson Hawk op veronica
|
Die film met Britney Spears :$ Crossroads geloof ik
|
Meet the parents
Ook de tweede keer leuk :7 Ik wil binnenkort wel naar de opvolger, ben benieuwd |
Wishmaster, wel geinig. :)
|
american psycho
|
Citaat:
|
Citaat:
|
the butterfly effect - interessante film, beetje voorspelbaar soms, hele extreme stukjes, toch nog een leuk einde.
pieces of april - mooie film, hier en daar humor, soms toch serieus, toch nog een leuk einde. en pizzaa mjum twas een leuke avond vandaag :+ |
Shall we dance --> geen zak aan
Hell boy --> 8-) |
ook American Psycho bekeken
blijft gaaf 8-) |
american psycho voor de miljoenste keer
christian bale :o retegoeie film :yes: |
Citaat:
|
Wishmaster 2
I, Robot |
Citaat:
|
signs, viel me ERG tegen
last of the mohicans, wel leuk |
Friday the 13th
Ik vond em wel goed :) Alleen erger ik me altijd aan die domme mensen :p
|
Magnolia
Nog steeds goed :) |
Gothica. Als je het zo spelt.
Wat een ongelofelijke ***film. |
Stigmata.
|
Scarface, eindelijk goed beeld :)
|
Freddy vs. Jason
|
master & commander
the kentucky fried movie :'( the bourne supremacy |
national treasure ---> in de bios..
braveheart ---> thuis |
Citaat:
|
Citaat:
|
Underworld.. vond hem niet echt goed..
|
Citaat:
|
Boondock Saints
Nu meteen er achteraan maar eens wat filmmuziek daarvan gedownload, echt prachtig:thumbsup: |
Citaat:
|
Monsters Inc.
|
gezien laatste paar dagen:
donnie darko mockingbird don't sing starsky and hutch dodgeball vooral de eerste twee waren erg goed andere twee grappig en leuk, maar niet dat het voor eeuwig zou bijblijven |
Citaat:
|
der untergang was de laatste
|
Citaat:
net gezien: this is Spinal Tap echt fakking vette film die je gewoon meerdere keren kan bekijken en elke keer ontdek je weer nieuwe grappen, aanradertje |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.