![]() |
kan je dat zelf niet? :o
|
...
vast wel +) |
Hey, ontopic blijven he ;)
Rood T-shirt Blauwe spijkerbroek Boxer witte sokjes rode gympen |
mooi, dan ga ik in de tuin liggen :*
sry |
jij bent gemeen :yes:
dan moet ik ook maar watgaan doen =) |
Studeerkleren, ook wel: kledij waarin ik zelfs tijdens een hittegolf niet mee zou durven rondlopen, maar nu ziet toch niemand mij.
- kakigroen minirokje van toen ik een jaar of tien was - zwart slipje - bikinitopje - wit topje met blote rug - festivalbandje |
Citaat:
Ik heb maar n afgeknipte spijkerbroek, zwarte slippers en roze hemdje aangedaan omdat k zo weg moet. |
bikini
teenslippers zonnebril |
hemdje, driekwartbroek, ondergoed en een zonnebril
|
*zwart-geel puma t-shirt
*spijkerbroek *puma schoenen (ik hou van puma:9 ) *licht blauwe sokken *zwarte boxer met blauwe streep achterop:9 *PSP, wie kan er zonder? :9 |
Mijn broertje heeft een spier in zijn nek verrekt, hij heeft de hele dag een sjaal om, pfff..
|
Groen rokje, wit hempje, bruine riem en schoenen, zwarte string/bh
|
Citaat:
Ik kom gewoon niet buiten in een mini-rokje en zulke topjes zijn meestal niet handig als je een rugzak op je rug hebt en ze zijn verboden bij ons op school. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, met kleding die je normaal niet snel draagt ;)
|
Blauw polo, donkerblauwe 3/4 broek van Nomad en zwarte puma's..
|
Bruine lange broek, donkergroen hemdje, zwarte slippers.
|
baggy jeans
gsus longsleeve blauwe allstars rood ondergoed zwarte sokken |
zwart t-shirt
3/4 broek (een geyle roze, ik weet ook niet waarom ;) ) witte boxer witte sokken en ik denk eraan om maar eens een jackje mee te nemen =) |
simpele lichte jeans van diesel
zwart shirtje met polkadots zwarte balerina schoentjes zwart haarbandje en toevallig ook nog zwarte lingerie |
vandaag hebben we een longsleeves shirt aan (zwart met blauwwww) en een zwarte spijkerbroek, op de gebruikelijke schoenen en met een zwarte boxer =)
vergeet k bijna de zwarte sokjes =) |
zwart ondergoed
donkerbruin shirt met 3/4 mouw gehaakt hesje 'skinny jeans' :+ ecru ballerina's |
simpele spijkerbroek
bruin shirtje bruin petje beige ballerina's wit ondergoed |
wit topje
lila bh van calvin klein blauwe onderbroek (geen setje dus :d ) jeans van fornarina bruine riem van fornarina en da is et zowat :) |
spijkerbroek, blauw t-shirt, en een grijze boxer :9 en dat is het voor vandaag
|
witte linnen broek
teenslippers grijs t-shirt met in knaloranje letters 'hoezo buitenspel?' erop wit ondergoed |
van ellende heb ik maar een zwart adidasjurkje aan gedaan en een bikini van esprit en fireflyslippertjes
|
3 kwarts spijker overzeas broek, duik t-shirtje(wit met zwarte moutjes)=) wit ondergoed
|
bikini.. + banthumloopt-shirt
|
* mini rokje met heel veel ritsjes (blauw)
* hempje (roze) * open schoenen met slee-hakje (wit) * string (wit) * b.h (zwart) * 3 ringen (zilver) * 2 armbandjes (zilver) * 1 horloge (zilver) * mobiel om me nek aan een koortje van vodafone jaja egt hip is het niet maar ja ik moet tog wat aan he? haha |
'N broek, 'n trui, 'n schoen, en 'n pet.
|
bikini + rokje.
het is zomer he :+ |
jurkje, slippers, ondergoed
|
*Calvin Klein Boxer Blauw met rood
*Witte Puma enkel sokken *Emporio Armani trui erg dun en strak bruin *Dolce & Gabbana Jeans beetje versleten *Hugo Boss schoenen |
het kon vandaag nog ff:
*3/4 spijkerbroek *oranje tank top *teenslippers *groene boxer |
wit ondergoed
roze shirtje roze rokje |
- spijkerbroek indian rose
- roze polo'tje van only - lingerie |
zwart ondergoed, zwart rokje, met van die stroken met gaas(lopen in een punt uit:)) en zwart topje. met van die zwarte rouchjes:P en zo'n rijgtouwtje in't midden aan de voorkant;) owja, en zwarte ketting met kruis dr aan:P
|
een joggingbroek
hemdje boxer |
3/4 spijkerbroek
zwart hemdje zwart ondergoed slippers |
Boxer
Spijkerbroek T-shirt sokken (voetjes) schoenen. |
baggy spijkerbroek van cast iron
vest allstars zwart ondergoed |
spijkerbroek
shirtje met kanten kraagje zwart ondergoed witte lage sokjes all stars |
zwarte driekwart broek
roze/wit gestreept hemdje bronzen schoenen.. |
spijker broek, diesel
wit/geel/rood/roze/donderrrood gestreept shirtje, only zwarte bh zwarte string blote voetjes :p |
zwarte broek
zwart ondergoed grijs hemdje media markt bloes 8) zwarte schoenen |
net wielrenkleren, maar nu een bikini :+
|
Zwart/wit jurkje
zwarte legging' ondergoed ballerina schoentjes |
bruine broek en rood/paars(?!?) hemdje met kwijl erop.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.