![]() |
Citaat:
|
PFP, bedoel je mij? *)
Anyway, ik zie al resultaat. Ik heb nu denk iets van 2 blokjes, als ik mijn adem inhoud, en als ik mijn buikspieren aanspan :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oftewel.. Weinig resultaat :(
Maar khou vol .. :9 Hoe staan de zaken er bij jou voor btw :p |
Citaat:
Citaat:
;) |
zeikerds :wave: :z
|
Citaat:
|
Ik ben ook bezig met meer water drinken.
Zo en ik zit me daar toch vaak op de plee. :notgood: mennn :o |
:z
|
Ik ga douchen,
Tot morgen! :) |
Lalala.
Wil iemand mij even verplichten in mijn bed te gaan kruipen ajb? |
Bij deze
|
Tussenuren zijn achterlijk. :notgood: :o
|
Hi lieverds! :p
Goeie morgeh! :wave: Ik heb vandaag zo'n leuke dag voor de boeg, en morgen en overmorgen en die dag daarna ook. Weet niet wat jullie gaan doen, maar ik wens jullie veeel plezier toe aankomende dagen! :thumbsup: :yes: |
Citaat:
Maarja, nu heb ik vakantie.. :Y) |
ik zit helemaal alleen
alleen op het forum ik zit helemaal alleen en ik voel me ontzettend leeg ik zit helemaal alleen oh god wat voelt dit pijnlijk ik zit helemaal alleen en niemand die me ziet :'( :D Achjaa... ik peer 'm dan ook maar weer.. Alle mensen liggen lekker te pitten of zijn naar school.. :( |
Sorry, Kriem!
Maar 'k moest nog briefje schrijven en op de post doen. |
Maakt niets uit hoor meissie! :p
Ik ga 't forum nu helaas verlaten voor een paar dagen :'( Kzal 't missen! Doeei! |
"Look," he said, pulling up a chair beside the bed. "In a few weeks you're going to be dead: Correct?"
Gezellig. |
Citaat:
|
Wat ga je doehoen kaaaaaariiiiiiiimaaaaaaaaa? :o
|
Ik dacht dat ze bij haar vriend ging, maar blijkbaar niet ...
|
Ik heb het gewoon nog steeds koud.
En niet een beetje. Nee ik ril. :{ :notgood: |
Citaat:
|
Citaat:
en daar zit ik dan met me truien te proberen te typen :p |
Citaat:
|
Citaat:
En waarom noemt Youssef mij een veertienjarige slet? :notgood: |
't Is hier ook koud.
En 't regent hier :(. En ik verveel me. En ik heb dorst. En ik ben aan 't zeuren. Nog iemand wat te drinken? |
Citaat:
|
ja graag
|
Citaat:
Citaat:
|
doe maar limonade
|
*springt uit haar stoel, haalt een glas uit de kast, opent de koelkast, haalt er de fles limonade uit, giet limonade in het glas, zet de fles terug, sluit de koelkast en overhandigt PFP het glas limonade*
Alsjeblieft :). |
ja danke
|
Citaat:
[heb hier namelijk nog een 1.5 literfles water die ik aan het opdrinken ben :p] |
Wete, 't is buiten nog kouder dan binnen. En nat.
En 't was een modderpoeltje bij de konijnen en de kippen. En ik ben weer aan het zeuren. |
`t Is hier ook koud
`t Is hier ook nat Ik mag me niet vervelen want ik moet leren, maar ik doe `t toch. Stom eh. Oja, wiskunden is leuk8-) En ik heb de standaard van m`n fiets geschilderd :z |
`k Zal zo `s een foto posten, hij is echt leluk 8-)
|
Citaat:
En haal me uit je sig ajb. |
Ik ga maar weer mijn dagelijkse bewegingen doen :p
|
Citaat:
|
Pfff ik verveeeel me :( :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Belde ik om 22.07u naar de Belgacom hulplijn omdat m'n internetverbinding niet werkte, moet ik eerst op veel te veel knopjes drukken, m'n telefoonnr ingeven, om dan te horen: "Onze medewerkers van Belgacom zijn bereikbaar van 6u 's morgens tot 22u 's avonds. U bent bedankt om te bellen." Grrrr :{ |
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooi!
Ik heb bier. Iemand nog 1 ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(en ik zou niet weten waarheen) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.