Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Hoe voel je je momenteel op het gebied van de liefde? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=53798)

kel-kel 14 August 2006 15:36

ik ben super verliefd

Psycho_Killer 15 August 2006 00:25

Vaag en twijfelachtig

MrInsane 27 August 2006 12:48

Liefde is echt kut!
En dan na te gaan dat ik nog niet eens afgewezen ben dit weekend om zoiets eruit te gooien :(
*voelt zich zwaar gefrustreerd*

niemand 27 August 2006 13:13

ik voel... een afstand..

frox 27 August 2006 17:16

"u voelt niieets"

Veresia 28 August 2006 22:04

Na een hoop gedoe gaat het nu wel weer oké, ik besef des te meer dat ik hem helemaal niet kwijt meer. Wel eng hoor, zo op het randje van ruzie en "ik-wil-het-allemaal-niet-meer". Ik word bang van mijn twijfels, wil zo geen relatie hebben, voor hem is dat niet leuk en voor mij ook niet. Maar misschien is het na nu over. Ik hoop het zo. Ik wil deze lieve geweldige jongen echt helemaal niet kwijt. Zo iemand vind ik nooit meer.

The6thgate 29 August 2006 10:45

top:love: alleen gaat er nu een hoop veranderen. allebei naar een andere stad (1.5 uur van deur tot deur), zij een zware baan en ik studeren dus weinig elkaar zien. zal wennen worden na elkaar erg vaak gezien te hebben de laatste tijd. maja komt vast wel goed:yes:

dext0r 29 August 2006 15:56

super, ook al vertrekt zij vrijdag voor een half jaar naar berlijn om daar te studeren. maar dat komt prima in orde :D

Lavendula 29 August 2006 16:01

Verliefd! Op een meisj waarvan ik denk dat zij dat ook was op mij, toen ik niet op haar was, en nu is het omgekeerd =)

frox 29 August 2006 18:45

Het is uit, en voel me dr eigelijk wel goed bij.
Zij had dr ook niet zo'n zin meer in dus dat is mooi meegenomen :)

niemand 29 August 2006 20:21

ahhhh flixje :aai:

x-lizz-x 29 August 2006 20:38

goedgoedgoed! Bijna samenwonen :love:

niemand 29 August 2006 21:42

jeetje, zou willen dat ik met mijn vriendin kon samen wonen :( of gewoon in dezelfde stad..

chica 30 August 2006 09:31

Het lijkt me echt zo moeilijk voor jullie Dennie! Knap dat jullie het 'volhouden'..

Gastje 30 August 2006 15:35

Verliefd :)

Mijn beste vriend is op haar ,, en haar zus is op mij
Best wel grappig :D

*Morgen 3 jaar samen:love:
en dat het nog lang mag blijve dure :p

knuffelmeisje 31 August 2006 21:03

in de liefde gaat bij mij er goed woon lekker samen en heb eigen hond chill toch ben nog maar 18 mar heb het wel goed voor elkaar ben happy

Melisss 31 August 2006 21:39

Ik weet het niet meer :(

bartje518 31 August 2006 21:40

Ach, ik weet het al jaren niet meer.. :+

Melisss 31 August 2006 21:40

Ja maar ik ben een aansteller :(

thali 31 August 2006 21:41

En drie op een rij die het niet meer weten :Y).

Ik ga met hem naar de film! Hij weet het alleen zelf nog niet :+.

bartje518 31 August 2006 21:46

Ik vind echt het ene na het andere meisje leuk, maar nooit leuk genoeg zodat ik er echt verliefd op word 8) Meestal ben ik ze net zo snel weer vergeten voor iemand anders :(

thali 31 August 2006 21:52

Dat zijn dan louter 'opvliegingen'? Als je haar meteen weer zomaar vergeet, ligt het dan niet aan het feit dat je haar gewoon slechts oppervlakkig leert kennen en er maar kortstondig een contact mee hebt gehad? Als je iemand leuk vindt en die echt beter leert kennen en ook bepaalde eigenschappen en trekken en weet ik veel wat van haar weet te waarderen, dan is de kans groter dat daar iets moois uit bloeit. Hetzij een relatie, hetzij een vriendschap.

Ik zit net met het tegenovergestelde probleem eigenlijk :Y). Ik word niet snel verliefd, maar een poos geleden had ik het te pakken en nu ben ik echt al te lang verliefd op eenzelfde kerel. Hij heeft niet echt iets bijzonders. Ik weet niet wat ik in hem zie. En toch...
En ondertussen sta ik niet open voor andere contacten waardoor ik hem zou kunnen vergeten :Y).

bartje518 31 August 2006 22:03

Citaat:

Origineel gepost door thali
Dat zijn dan louter 'opvliegingen'? Als je haar meteen weer zomaar vergeet, ligt het dan niet aan het feit dat je haar gewoon slechts oppervlakkig leert kennen en er maar kortstondig een contact mee hebt gehad? Als je iemand leuk vindt en die echt beter leert kennen en ook bepaalde eigenschappen en trekken en weet ik veel wat van haar weet te waarderen, dan is de kans groter dat daar iets moois uit bloeit. Hetzij een relatie, hetzij een vriendschap.

Ik zit net met het tegenovergestelde probleem eigenlijk :Y). Ik word niet snel verliefd, maar een poos geleden had ik het te pakken en nu ben ik echt al te lang verliefd op eenzelfde kerel. Hij heeft niet echt iets bijzonders. Ik weet niet wat ik in hem zie. En toch...
En ondertussen sta ik niet open voor andere contacten waardoor ik hem zou kunnen vergeten :Y).

Das nog slechter dan ik :loser: Hoewel ik in feite ook lang hetzelfde heb gehad/nog steeds heb. Er is een meisje dat ik al heel lang ken, goed ken (alsof we broer en zus zijn) en ik heb gewoon een enorm zwak voor haar. Maar echt verliefd ben ik niet (meer).

En nu heb ik oppervlakkig veel contacten, maar ik erger me gewoon heel snel aan meiden als ik ze ook maar iets beter leer kennen. Of ze hebben niks te melden, of ze hebben alleen maar dingen te melden die mij niet boeien, of ze hebben andere rare trekjes.. Misschien ben ik dan wel teveel eisend, maar ik vergelijk ze altijd weer met dat ene meisje en vergeleken met haar vallen ze altijd zwaar tegen :loser:

Prestige 31 August 2006 22:11

Goed! Nou misschien zelfs wel iets beter dan goed :thumbsup:

thali 31 August 2006 22:16

Citaat:

Origineel gepost door bartje518
Das nog slechter dan ik :loser: Hoewel ik in feite ook lang hetzelfde heb gehad/nog steeds heb. Er is een meisje dat ik al heel lang ken, goed ken (alsof we broer en zus zijn) en ik heb gewoon een enorm zwak voor haar. Maar echt verliefd ben ik niet (meer).

En nu heb ik oppervlakkig veel contacten, maar ik erger me gewoon heel snel aan meiden als ik ze ook maar iets beter leer kennen. Of ze hebben niks te melden, of ze hebben alleen maar dingen te melden die mij niet boeien, of ze hebben andere rare trekjes.. Misschien ben ik dan wel teveel eisend, maar ik vergelijk ze altijd weer met dat ene meisje en vergeleken met haar vallen ze altijd zwaar tegen :loser:

Vergelijken kan inderdaad soms ontzettend teleurstellend zijn.

En wat mij betreft... ik ben gewoon een ontzettende schijtluis die dringend initiatief moet nemen.

The Phit 1 September 2006 07:52

geht zupahr :7

Forza 1 September 2006 09:31

Citaat:

Origineel gepost door The Phit
geht zupahr :7

me 2

thali 1 September 2006 12:33

Mailtje mailtje mailtje! :love:

Citaat:

[...] dat ik je zeker zie! [...] en ik hoor je nog wel als ik terug ben. [...]

Asmooh 2 September 2006 07:37

super :)

niemand 5 September 2006 15:24

heb der net eindelijk weer aan de telefoon gehad :love:

niemand 5 September 2006 15:28

Citaat:

Origineel gepost door chica
Het lijkt me echt zo moeilijk voor jullie Dennie! Knap dat jullie het 'volhouden'..

moeilijk.. is nog maar zachtjes uit gedrukt :(

niemand 5 September 2006 21:16

Oh jeeeeeeeeeeeh!
Heb net een vliegticket voor 4oktober geboekt tot 11oktober :love:

AMF 5 September 2006 23:07

Citaat:

Origineel gepost door niemand
Oh jeeeeeeeeeeeh!
Heb net een vliegticket voor 4oktober geboekt tot 11oktober :love:

8-) dat duurt ook helemaal niet meer zo lang!

Watershyne 5 September 2006 23:50

ontopic: Helemaal hopeloos...
Keihard verliefd, maar tegelijkertijd vrienden willen blijven uit angst die vriendschap kwijt te raken.. :(

niemand 6 September 2006 13:42

Citaat:

Origineel gepost door AMF
8-) dat duurt ook helemaal niet meer zo lang!

nee klopt 8-)

biffyclyro 6 September 2006 14:36

schattig hoor dennie :p

bij ons gaat het nog steeds superrr en nu zo na de vakantie nog beter zelfs :D

Cleownd 6 September 2006 16:24

Ik voel helemaal niets op dat gebied.

Melisss 6 September 2006 16:26

Gaat goeeeed :love:

ruubje11 6 September 2006 19:05

Ik voel me echt gelukkig met onze relatie alleen wat jammer van een paar vrienden van me die er niet echt voor zijn :/

Veresia 7 September 2006 22:40

Het kan wel beter maar ik ga er dan ook voor vechten. Mis hem enorm, mis het fijne goede gevoel, en ik vind dat dat terug gaat komen.

En verder raak ik van slag van wat woorden van iemand. Ten eerste heeft hij gelijk, ten tweede kan ik het maar lastig loslaten. Ik vind hem totaal niet meer op die manier leuk (waarom ooit wel?) maar het contact heeft zo ook wel wat.

Naja misschien kan ik er iets mee (y).

Pakspul 10 September 2006 12:09

Citaat:

Origineel gepost door svennie1991
Ik lees hier allemaal berichten van 1 jaar geen vriendin en ik heb altijd een vriendin

Ja, maar jij bent 15 :')

niemand 10 September 2006 12:59

kut.

Ancalagon 11 September 2006 14:14

was een fijn weekend.

frox 11 September 2006 15:49

nneeuukkeennnneeuukkeennnneeuukkeennnneeuukkeennnn eeuukkeennnneeuukkeennnneeuukkeennnneeuukkeennnnee uukkeennnneeuukkeennnneeuukkeennnneeuukkeennnneeuu kkeennnneeuukkeennnneeuukkeenn!

chica 11 September 2006 17:09

wil je erover praten frox:p

Piraatje 11 September 2006 17:54

Citaat:

Origineel gepost door chica
wil je erover praten frox:p

volgens mij wil ie nu even niet praten nee

little girl 11 September 2006 20:41

vresenlijk. ben totaal in de war.

DarkThoughts 12 September 2006 16:15

Het gaat goed, gelukkig maar <3.
De gedachte dat ie me zou verlaten doet me al pijn <\3
Maar gelukkig is dat niet.

x-lizz-x 12 September 2006 18:56

goedgoed :love:

ash-hôôle 12 September 2006 19:28

Rust .

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:22.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.