![]() |
hoe ist nou ?
|
Het is nou goed ^^ ik heb geshopt ;)
how are U doin? |
Ik heb hoofdpijn :(
Maar verder gaat het wel hoor. Wat heb je gekocht? |
heb je een kater?
ik heb een broek, een rokje, schoenen en een riem gekocht :+ |
Nee, heb dit weekend niet echt veel gedronken. 1 flesje juup zaterdag avond :P
Lijkt me sterk dat het daar aan ligt :) |
ja idd, dat lijkt me erg onwaarschijnlijk ;)
|
Ik denk dat ik maar op tijd naar huis ga vandaag.
Mijn ouders en broertje zijn op vakantie dus heb het hele huis voor mezelf. :P |
oh!
ik ben de hele dag al thuis, tot ik ging shoppen en weer terug kwam :+ |
Joh :)
|
Leuk weekend gehad? :+
|
Ik ben zaterdag de hele dag aan het slopen geweest in het nieuwe huis van mijn oom. Keuken helemaal gedemonteerd, een paar flinke balken verwijderd, en alle tegels (twee lagen dik) uit de keuken geslagen.
|
We hebben een klusjesman onder ons ;)
|
Ha ha, jah ik weet ondertussen het een en ander
|
Hier ben ik dan weer, live vanuit de achtertuin :P
|
ik hoop niet dat je er nu nog zit, want 2 dagen achtertuin is ook niet alles ;)
|
beter dan binnen zitten de hele avond :P
Maar nee ik zit nu wel binnen, ben met Mr. CTRL aan het praten op msn :P |
met wie? :)
*checkt zn msn lijst* dr is hier geen hol online :P |
Dat is zo'n nieuwe bot waar kinderen vragen aan kunnen stellen.
Werkt nog niet echt goed. |
LOL
wat is zn adres? :) |
S@nder zegt:
wie ben jij Mr. Ctrl zegt: dat zeg ik even niet.. S@nder zegt: waarom zou ik met jou praten? Mr. Ctrl zegt: ik ben een van de weinige honden die mensentaal spreekt S@nder zegt: dus ik moet het advies van een hond vertrouwen? Mr. Ctrl zegt: de onbekende chatmaatjes moet je nooit direct vertrouwen Mr. Ctrl zegt: zo word je makkelijk slachtoffer van bijvoorbeeld pesterijen S@nder zegt: dus jij bent niet te vertrouwen? Mr. Ctrl zegt: dus... S@nder zegt: nou? Mr. Ctrl zegt: een beetje meer geduld Mr. Ctrl zegt: je bent niet de enige die ik moet helpen S@nder zegt: wie help je nog meer dan? Mr. Ctrl zegt: heb je je computer al opnieuw opgestart? |
|
hahahaha grappig :)
|
gek ding is dat.
|
idd
vaag man hij negeert me :P |
lol, ja mij gisteren ook :P
|
vaag :O
ik moet em vertrouwen en daarvoor zecht ie dat ik niemand moet vertrouwen op msn ;) |
S@nder zegt:
iemand pest mij over internet Mr. Ctrl zegt: Word je gepest op MSN? S@nder zegt: ja Mr. Ctrl zegt: waarom blokkeer je die persoon niet gewoon? Mr. Ctrl zegt: klik met de rechtermuisknop op zijn/haar naam en selecteer blokkeren Mr. Ctrl zegt: zit er niet mee, sommige mensen hebben gewoon niets te doen S@nder zegt: omdat het mijn moeder is Mr. Ctrl zegt: als jij maar wat met mijn informatie doet, daar gaat dit allemaal om Mr. Ctrl zegt: de rest is bijzaak voor mij |
vaag :)
|
Mr. Ctrl zegt:
Maar behandel jij anderen op internet zoals jij behandeld wil worden? S@nder zegt: nee Mr. Ctrl zegt: ga er maar eens op letten! Mensen reageren veel leuker op je als je aardig tegen ze doet S@nder zegt: eikel Mr. Ctrl zegt: Dus jij doet ook aan online pesten :[ S@nder zegt: ja Mr. Ctrl zegt: oke dan :thumbsup: |
LOL! :P
vaag ventje die Mr. Cntrl |
Ja, en hij is er juist om advies te geven
|
hahahaha hij lult bijna meer onzin dan mij :huh:
|
bijna ja ;)
|
duh
ik blijf de meester ;) |
inderdaad :)
|
ben dr ook wel trots op hoor 8)
|
Heb ik eindelijk mijn opvolger gevonden.
|
ga ja weg dan :)
|
Uiteindelijk zal ik ook wel verzocht worden om weg te gaan verwacht ik ;)
|
en terecht ;)
nee grapje *stemt tegen* maar ik ben nu echt weg ciao mensen :) |
Lekker rustig hier zeg
|
Iedereen is lekker op vakantie :) En jeej, morgen ga ik ook! Hoewel ik eigenlijk nog niet echt zo'n vakantiegevoel heb?
|
ik heb de racefiets weer van stal gehaald en heb 57.5 km gefietst. kan wel merken dat ik niet getraind ben want zit al tegen de kramp aan :') voelt wel lekker zo actief op de zondag
|
Citaat:
|
Hoever is het dan?
|
Hmm, geen reactie. Zou hij dan toch al op de fiets zitten?
|
Arme Sander, door iedereen verlaten :p
|
zou ik bij iedereen op zijn negeer lijstje staan :P
|
Wie weet :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.