![]() |
duidelijk
|
Citaat:
|
Als een stel van die geleerde hubba-hubba's zegt dat een van de wijnen die zij proeven het beste is, dan vinden ze dat met elkaar maar lekker. Als ik bijv. Schultenbrau bier wil drinken omdat ik het lekker vind, dan doe ik dat.
|
Citaat:
OT: Boek uit. :d |
Phist is een kenner mensen :yes:
|
Schoolfeest was zeer relaxt!:d niks stom gedaan, niet te veel gedronken en was zeer gezellig.
|
Schoolfeest was wel lache ja, maar 'n vriend van me lopend naar huis brengen omdat 'ie niet meer kon fietsen was minder. :p
|
Weekend! :d
|
jeuuuj het is niet meer glad op de weg:d
|
In't dorp wel. :{
|
Citaat:
|
Jap.
|
eindelijk weer tennissen ;d
|
Feestje was geniaal.
|
jaaa motivatie om hw te maken :d
|
Destine speelde supergoed :d
|
Ik ga wafels bakken.
|
en je tosti dan? :+
|
dat dacht ik ook net :P
OT: yeah zondag niksdag! ;D |
Nou.. ons tosti-ijzer kan dus ook wafels maken (door die ijzers te verwisselen.) Beter plan! :d
|
Maastricht was leuk.
|
yeah groenteboer terug van het ziekenhuis :) het is minder erg dan verwacht, zwaar beschadigde enkel maar hij hoeft neit te stoppen met sporten, alleen maar 6 weken rust houden. leuke jongen ;D
|
co·mi·té het; o -s; -teetje groep van personen ter voorbereiding ve herdenking, feestelijkheid enz.
dus een welkomstcomité is een groep van personen ter onthaal van nieuwe personen in de groep. dussem, Chitesel, ben jij schizofreen of wie zijn de andere leden van de groep? :d |
Citaat:
maar als iemand interesse heeft, mag diegene best m'n rechterhand zijn:+ |
betekent dat dat ik je handje mag vast houden, Geert Ezel?
wel eng trouwens, een ezel kruisen met geert wilders.. |
fuck you, als ik met 1 iemand niet wil worden vergeleken is het Geert Wilders. Het was alleen om me er even uit te lullen;)
|
het was even om aan te geven dat je niet schizo bent:P
ik snap het. vroeger was ik schizo, maar nu gaat t goed met ons |
Ik heb mezelf een doel gesteld, binnen 5 maand kan ik 10 km. hard lopen.
|
I Like big butts and I cannot lie!!:d
|
Citaat:
|
ga eens ff naar het mannenforum, daar staat een negerin met een big butt:')
|
Hij is nog geen 3 maand lid en heeft nog geen 300 berichten.
|
Ik wel, waar is dat forumgeval dan?:+
|
Onderaan de pagina ergens.
|
Citaat:
|
Ik heb geen kater! :d
|
gisteravond een beetje veel gezopen dan?:')
edit:/ lama, got the answer, hoe was het? |
Citaat:
Ross: "Rachel, that is so inappropriate" (of zoiets) supertof!_0_ Citaat:
|
Citaat:
En het was gezellig. :) |
volgens mij op klaagmuur ofzo, dat een feestje nie op zondag moet:')
ot. yeuh vanmiddag werken en daarna 2 uurtjes naar een man luisteren waarna ik officieel achter de bar mag staan en barman mag spelen:+ |
Citaat:
Maar als je gewoon 1,5 liter water drinkt, voordat je naar bed gaat, heb je niet heel veel last de volgende morgen. OT: Ik heb weer een zadel! :d Ohja, en, en, morgen Enter Sandman. :d |
Melk drinken, werkt ook uitstekend.
Brakheid heerst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan weet je het nu.
|
Citaat:
|
ll.com doet et eindelijk op mn mob :d @mob yeyeye
|
Hoezo deed ie het dan niet? XD hier doet ie het altijd tijdens school op mn mobiel.. Altijd leuk tijdens die tyfus saaie lessen:P
|
Mijne is op school geblokkeerd, facking dom toch?
ot: WHOEEHAAAA, net een les gaan kijken bij dansen, en 't was te gaaf, en ik ga zeker weer beginnen. Les van een jongen van 15 die FACKING goed is! :love: DANSKRIEBELS! |
Citaat:
Maar volgende week hebben we onze echte muziekdocente weer, dus ik weet niet of we dan ook mogen. :{ En ik heb morgen vrij! :d |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.