![]() |
Buh, de vakantie is begonnen.
Een week waarin veel school werk gedaan moet worden, proefwerken voor de toetsweek geleerd moeten worden, gewerkt moet worden en vrijwel iedereen op wintersport is wat betekent dat het waarschijnlijk niet één keer goed pils happen wordt. Yay. |
^En daar gebruiken mensen dan drugs voor....
Wel benieuwd, wat zie je? :) |
Citaat:
|
Gatverdamme.... troep dus 8|
|
Wat heb je precies, als ik vragen mag?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En opnieuw weer eens herinnerd aan het feit dat ik m'n lifestyle serieus eens moet aanpassen. :')
|
Citaat:
|
Citaat:
http://i.ytimg.com/vi/gtkDQMPlE28/0.jpg Hoe komt dat, denk je? |
... Is uitgaan zo'n essentieel iets dan? Vind dan iets anders leuks! Muziek maken/luisteren, tekenen, denken, dansen op de muziek in je kamer (in je eentje? ja in je eentje, is ook leuk!), het forum bespammen, enzovoort!
|
Citaat:
Citaat:
|
hyper.
|
hmm...
twijfel kan een verdomd lastig iets zijn. |
Ik ben ook echt besluiteloos vanavond. Vermaak me wel, maar weet niet wat the fuck ik moet gaan doen. :P
|
Citaat:
|
flauw
|
MENSEN!
Jullie spammen alle threads vol waardoor ik ze allemaal weer moet gaan lezen om zelf alles weer te bestempelen met mijn naam! Daar heb ik nu geen tijd voor! :( Doe eens niet O-) |
Damn, dan heb je nog geluk dat dit forum niet zo actief is... Anders lees je jezelf het schompes.
|
En nog maar eens dat minder leuke dansje oefenen..=(
|
Citaat:
Zooo 16 uur lang in een bus zitten.. |
Citaat:
|
Verdomme. De kapper heeft mijn haar uigedund. Haat aan kappers.
|
En maar schreeuwen en schreeuwen...=/
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
OT: godverdomme weinig geld |
Citaat:
|
Geen zin om te douchen voor vanavond...
Kan alleen moeilijk als een sjofie in een chique restaurant aan komen zetten :{ |
topic van die 2 homo vriendjes ging dicht voor ik mn master flame kon posten :(
|
post hier dan wat je wouw posten :P
|
dat heb ik net in je msn gedaan :+
|
Heeft iedereen hier elkaar op msn ofzeau?
|
nee, alleen ik heb/had 75% van hier.
|
hehehe xD
|
Ik doe mee!
|
Ik vind net een foto van mij op hyves waar ik dronken op sta, en ik heb geen idee waar/wanneer die genomen was. :')
En morgen werken, terwijl ik wil uitslapen. :{ |
Citaat:
Valt me dan weer mee dat iemand op zo'n moment foto's maakt xd Meestal is iedereen dan veeeeeerre van nuchter als er iemand zo ver heen is dat hij/zij er een zwart gat bij krijgt :P |
Er zijn bij ons altijd wel een paar die niet zo heel stevig drinken hoor. ;)
|
Ahzoooo!
Ja dan........ Bij ons hebben de meeste er t/m woensdag last van, zijn ze donderdag lekker fit en dan gaan ze weer do, vr, za & zo uit :') Gelukkig ben ik niet zo erg.. :P |
Dat moet ook een beste bak geld kosten dan. :o
|
True :P Mja niet mijn zorg... ik heb liever wat geld achter de hand voor later dan dat ik alles nu uitgeef aan de hele week met een kater/aangeschoten rondlopen.
|
mijn zus is echt zo stom.
betaald zo eerst 50 euro voor nep haar. heeft ze dat vandaag er in laten zette. heeft 4 uur geduurd en nu moet me ma het er uit halen... echt een stom! |
focking moe.
|
Citaat:
Dat je zus geld uit geeft en tijd weggooit? |
Ik zou eigenlijk nu al met projecten bezig moeten zijn. :')
|
god damn it...
moet nog moederneukend veel doen.. -Theorie examen helemaal leren voor donderdag -Rijlessen -Sleutel ophalen -Verhuizen -Lening rondkrijgen -Werken -Verhuizen van 2e huis naar 1e huis, dan naar nieuw eigen huis... -morgen naar de tandarts om fucking 9 uur.... terwijl ik kon uitslapen en ik heb de kriebelhoest.. zo dat lucht op:+ |
:aai:
|
Gvd, sta ik op het punt onder de douch te gaan wordt er 3x aangebeld dus ik denk dat het belangrijk is en ga gezellig met een veelste korte handdoek na beneden is het z'n oude man die het licht komt brengen...
Over opdringerig gesproken.. |
Nice, ik wou dat ik ook licht kon brengen.
"Wat komt u brengen?" "Licht. *)" |
Ik heb me verbrand op het werk. :(
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.