![]() |
Ergernis: nummer waarin Nancy Sinatra - These Boots Are Made For Walking, totaal verkracht word door een vreselijk rappende trut, vre-se-lijk!
|
Ik zie net dat ze me donderdag en zondag ook ingeroosterd hebben.
DAAG, vakantie! :wave: |
hondje nog steeds doodziek.
hem pillen geven is een ramp. en overgeven en diarree heerst bij hem. ik vind het zielig :( |
Vakantie, welke vakantie? grr
|
Citaat:
|
Waarom is whisky/whiskey altijd zo duur? :{
|
ik ben verslaafd aan eten en aan bier :{
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar toch.. :{ Weet je niet toevallig een goedkope(re) die lekker is? :P |
afwassen :[ terwijl ik 90210 aan het kijken ben.. grr!
|
Grr... Reclame onderaan de pagina tussen de reacties en het reageerscherm in! ;rage!
|
een goeie vriend van me heeft zojuist een aanrijding gehad.. ga zo naar het ziekenhuis..
best kut |
Citaat:
En beterschap voor je vriend. |
Citaat:
|
gaap.
mensen die mekkeren dat ik niet spraakzaam ben. ik ben bezig, zeik gewoon niet tegen me aan ofzo, vooral als ik dat net 3x heb duidelijk gemaakt :+ |
Begrafenis in een uurtje.
|
moe, moet zo werken, wordt druk
|
Kloothommels roosteren me veel te veel in. En dat nog wel tijdens een toetsweek. :(
|
van 8 tot 5 gewertk veel te moe veel te hyper morgen weer 8 tot 5 en dan vriendlief op bezoek wss benik veelste moe :( het saaaaoi
|
Liefde...8|
|
Hmm... Morgen theorie examen auto... Nog steeds niet goed kunnen leren, dat wordt wss zakken.
Wat weer inhoudt dat ik eerst ga leren vliegen voor ik überhaupt m'n praktijk examen kan doen-_- |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Morgen moet mijn herkansing af en moet ik een monoloog geschreven hebben. Afgelopen dagen amper geslapen, heb inmiddels een half verslag af. Morgen 6 uur op om om 9 uur op school te zijn. Fuck my life.
|
Citaat:
|
+1 voor mijn stagemap. :'(
|
Die klote-TNT moet eens opschieten met m'n bestelling en niet zoveel fouten maken.
Achja, 3 keer is scheepsrecht.:rolleyes: |
Vanochtend hertentamen constructie
ben ik verkeerd ingeschreven, mocht ik hem niet maken moet ik het volgend jaar doen weg P in 1x :( |
Moeite met ademhalen
|
spierpijn van 9 uur achterelkaar dezelfde kant op kassa doen gisteren :[
|
Net bulten lang gewerkt en me verbrand en morgen wiskunde en net een schijt film gezien.
|
Citaat:
Ik leef met je mee, weet hoe het voelt. OT: Kut 'liefde', en mijn goedkope wijn is bijna op.:[ |
Citaat:
|
zij
|
Maakt 't nog erger
|
sgijt luie bitches op het werk
|
kan geen goeie ondertiteling vinden voor film maar ben ook te lui om gwn zonder te kijken :[
|
Citaat:
OT: Het doet nog steeds zeer. :{ |
De problemen stappelen zich op..
|
moet tot 8u wachten tot iedereen er is..
ik wil nu al beginnen verdeuri! |
Een poepdag vandaag.
|
Spambot neemt 't forum over. haha
|
Citaat:
|
Daar moet een plaatje bij om het nog beter uit te beelden!
http://managerzorgvertelt.web-log.nl...ized/hulde.jpg |
Slapen... hmm.. Dat kan ik echt nog niet. kater gelukkig nooit noemenswaardig last van.
|
Citaat:
|
radio reclame: t-mobile i-net... shijt irritant!
|
Citaat:
|
ik luister radio via de ra-dio;)
|
Oh, haha. Ik las het verkeerd. :P
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.