![]() |
ohja, ik heb em op dvd :+ Toch maar wel bioscoopje.
|
Lol. :+
|
:')
|
Citaat:
|
Haha briljant spel :z Toki Tori
Voor op de iPad iPhone en iPod! en ook voor Mac & PC :d Perfect spel voor op school en gewoon grappig om zo op een random moment even te spelen haha |
heeft iemand fist eigenlijk gezien de laatste tijd?
|
Iemand enig advies voor een date? :z
Ze is sinds 4 weken terug in NL (ze heeft 3 jaar in the US gewoond) en heb haar op mijn werk leren ontmoeten... Gesprekstof hebben we sowieso wel, dat heb ik al wel gemerkt!(nog niet eens aan toegekomen om over haar tijd in amerika te praten :$ haha en ik heb dr al echt veel gesproken) Op het werk was er regelmatig ook wel een mooie lach. Verder nog iets om de date goed/soepel te laten verlopen -> En dus om voor herhaling vatbaar te laten zijn? ^^ Morgen avond hebben we iets gepland dussss :P graag voor die tijd... |
had hij niet al een vriendin??
|
:o
Als jullie nu al genoeg gespreksstof hebben, dan moet het op die date geen probleem zijn. |
Citaat:
Maar ik zie het eerlijk gezegd nog niet zo snel gebeuren dat zij single wordt. Dus ik heb voor nu maar besloten daar goede vrienden mee te blijven. Ook omdat ik op vakantie ga en daarna hertentamens heb, en zij 4 weken weg is.. Waar ik het hierboven over heb is een nieuwe collega die ik ontmoet heb en wel leuk vind.. Verder ken ik haar nog niet zo goed, dus ik had wat afgesproken met haar voor vandaag. Ik ga toch op vakantie woensdag, dus ik dacht, voor die tijd nog! :) @Henkiewankie & Ash Haha okay (: ^^ |
wtf... begrijp er niets van...
|
eeh, dat het met dat andere meisje niet wat gaan worden? :+
hij had geen vriendin, dat was een andere gozer. |
oohkeee:')
|
Ik ga vanavond naar inception :+
|
niet eens met mij:huh:
|
Jij bent niet meer in de buurt :+
|
hihii die ga ik ook zien deze week vet cool :d
|
wat waren dat vroegah mooie tijden:
http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59653 wat een leuke onderwerpen nog :Y) |
Dat topic van die gereformeerde rukker die ik zat op te jutten verdiende dan ook 5 sterren.
|
|
Citaat:
|
Mensen nog zin om te rellen op ss.com?
|
Vanavond?
|
of je gedraagt je naar je leeftijd + wat vinden nieuwe leden ervan dat de staff aant kutten is op andere sites zoals scholieren.com :{
|
Rivalen zijn rivalen.
Voor jouw tijd hier btw. |
ik ben al van 2005 remember ;)
|
Dan snap je toch wel waarom dit een strijd is? :+
|
ja dat wel..
t gaat me er meer om dat je duidelijk bij je naam hebt staan dat je een forumBAAS bent, voor nieuwkomers is dat dus iemand wie ze dingen kunnen raadplegen etc....je snapt me wel... en dan komt dat bericht niet echt serieus over ;) |
Sinds wanneer moeten forumbazen serieus zijn.
Beetje vergezocht. Anders zou ik ook geen posts kunnen maken die satirisch zijn of een vorm van ironie bevatten. Allemaal onzin. |
Citaat:
anyway, la ma.. you get my point en we verschillen van mening :P |
Traditie zal ik niet onteren.
Ik vind dat er wel weer wat nieuwe leden aangevoerd mogen worden btw. |
zoek en gij zult vinden :P
|
Fist, je weet het he^^ Ik heb daar al een tijdje zin in... ff oud topic omhoog uppen:p
|
Citaat:
|
spammie topic tijdelijk verplaatst naar het MF, tot er een betere oplossing is:)
|
wat was het probleem ? en het staat gepland over 3 minuten gaan we ze wel pakken ?
|
jonge....
er was hier de hele tijd een mod van S.com aanwezig:') |
echt das genaaid:')
|
moet je het vooral zo hard roepen:')
en nee dat is die nog niet. |
10 pepermuntjes geven je nieuw inzicht...
luchtig blijven:+ |
Freak. :+
|
fuck off... muf en vochtig persoon
|
Och het zonnetje straalt in mijn koppie hoor! *)
:z |
|
Kheb zojuist de bloemetjes buitengezet. :)
|
te luchtig als je het mij vraagt
|
Of ben jij iets te serieus?
|
nooit
|
Ik wordt moe, maar geen zin om te slapen. *Yawn*
|
unblock me
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.