![]() |
ja dus...
|
dat je poep praat.
|
het is nog geen dinsdag!:[
|
Oleee, net pas wakker en ik voel me ziek :d
|
Paniekaanval ofzo, om niets.
|
kutbouwvakkers die 's ochtends om 8 uur naast je slaapkamer gaan breken en zagen enzo allemaal. :no:
|
dus sta je om 6u op voor ochtendcollege, kom je op school, is de docent ziek naar huis gegaan.
ach ja, nu heb ik wel een hele vrije dag :+ |
docenten zijn mietjes :no:
|
deze wel.
kut Remco :+ |
ik skip vandaag twee hoorcollege's :9
|
dit was mijn enige college :+
wel eentje van 4 uur, but still :+ |
college's zijn zinloos, en bij mij zitten er altijd van die mensen door heen te tetteren die het beter weten dan de docent zelf :+
|
wij lezen allemaal de krant/gamen tegen elkaar over het school netwerk, en plukken later de college sheets van het intranet af :+
Heb je ooit tijdens een college recht een hele klas horen kreunen en eentje brullen: YES! TRIPLE KILL!!!!!!!!!! ik dus wel :+ |
vrouwen...
|
Citaat:
|
Ik wil na bed!
|
naar bed? :+
ik heb een vreetbui, maar heb alleen maar fruitella en geen chips! |
*trekt bed in*
|
Citaat:
|
Neeee, en ze bezorgen ook geen eten bij ons :'(
|
Nu moet ik morgen dus de hele dag ziek spelen en ik heb twee energydrink gedronken dus ik val niet in slaap zo. Kutkutkutkut.
|
probleem?
haal gewoon heel de nacht door, zie je d;r vanzelf waardeloos uit morgen... toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar, en waarom moet je ziek spelen?
|
Ik heb morgen twee proefwerken, maar kon er maar één leren omdat ik voor het werk was ingeroosterd.
Dus dacht ik gewoon de tweede te skippen. Maar nu blijkt dat de schoolregels zijn aangescherpt en zodra ze uitvinden dat je skipt voor zo'n proefwerk tijdens de proefwerkweek krijg je daarop een één + 4 uur nakomen. Daarom maar de hele dag 'ziek'. |
Barstende koppijn.
En zin om een dagje te skippen, maar dit kan niet. |
PVV groot geworden, maar niet groot genoeg.
|
Citaat:
Bij ons op school doen ze totaal niet moeilijk... ik had een keer een 3.8 en je moet minimaal een 4 staan wil je overgaan. Dus vroeg ik of hij er een 4.0 van wilde maken. Zo gezecht zo gedaan! |
saaie vakantie... gelukkig snel carnaval!
|
Citaat:
Citaat:
|
Buikpijn, en school tot 4 uur.:{
|
best veel te doen voor school :z
|
bluhh..kutstudie
|
Ik ga denk ik stoppen met m'n studie.
|
Citaat:
|
Ik geef meer uit dan ik binnen krijg :{
Beetje veel meer.. :z |
Citaat:
:* |
Citaat:
Dan moet ik wel goed m'n best doen, wil ik dat voor elkaar krijgen :P |
Syoung is op wintersport:(
|
Citaat:
Citaat:
OT: Nog maar halverwege de toetsweek. :( |
Citaat:
|
Citaat:
OT: ik ben als taxichauffeur mee naar paardrijles en de kantinemevrouw heeft nog geen woord tegen me gezegd maar hangt hele verhalen op tegen een halfdode papagaai! Het moet nniet gekker worden hoor :no: |
Ok, gisternacht op de radio:
'wat is het verschil tussen een appel en een peer... een appel kun je eten, een peer wel' wie snapt 'm? |
Citaat:
OT: mn vriendje gaat morgen t/m dinsdag carnavallen in Eindhoven met z'n matties en ik niet :no: |
Dit boeit ook nietmand geen ene flikker maar toch:
Ikzou voor me vriendin om 1uur vannacht online komen maar ik ben in slaap gevallen..:P xd hopelijk vind ze het niet erg ik heb dr msn offline berichten al een hele smoes bedacht :O lekker eerlijk zul je wel denken maar tis om eigen bestwel (?) vergeef me als ik spelfouten etc. maak ik ben nogal duf vanochtend. |
Citaat:
ot; Kater. |
Klaagmuur
het is uit met mijn vriendje.
het is zijn eigen schuld.:rolleyes: |
Citaat:
OT. Verhuizen is kut! |
^ik ook over een paar maanden.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.