![]() |
ook om 4 uur kan je dronken zijn ezeltje;)
|
Morgen.
|
middag
|
Citaat:
|
good morning guy's
|
Moggel.
|
Het is nog steeds avond hoor. Tot rond 3 uur, dan is het plotseling nacht, want als het nacht is slapen mensen. En de ochtend begint rond een uur of 1 uur half 2.
|
zeik niet :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
J'agree.
|
In ander nieuws, Mass Effect is rete-interessant maar 't schieten wil niet altijd meewerken. 8)
|
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het nog nooit gespeeld heb. :$
|
Ik ook niet tot gister, dacht dat 't niet zo bijster interessant zou zijn, maar 't verdient stiekem zijn cult-status wel. :+
|
wiener schnitzel
|
Ja, kut, nu heb ik honger.
|
biefstuk?
|
Eikel. :(
|
Weet iemand hoe je een voldoende kunt halen voor 2 wiskunde tentamens zonder te leren?
|
Citaat:
|
Nee het is een hertentamen van de vorige periode (voor de vakantie)
Ik heb hem morgen, maar ik heb niet echt kunnen leren :s (pers. omstandigheden..) En ik heb ook opgelet in de klas ;) Maar dat is niet meer voldoende sinds ik aan het studeren ben.. Dus ik denk dat ik gewoon niet kom :p Dan moet ik 2 uur reizen en 2 uur tentamen maken voor nul studiepunten, schiet ook niet op.. |
Citaat:
|
Ik haal dat niet om in 1 dag ook maar 1 van de 2 tentamens te leren... zeker niet nu ik een paar weken vakantie gehad heb.
|
Citaat:
Genialiteit van het niveau Fallout 3. |
M'n fiets is terug :d
|
Hoe?
|
Op wielen waarschijnlijk.
|
:z
|
Introductie dagen zijn leuk, vooral als je mentor ziek is, en je de rest van de introductie niet hoeft te komen! :D
UITSLAPEN!!!!!! |
hey ik wil een keertje een goede geluidsinstallatie kopen voor op mijn kamer.. Geluid uit een laptop is kut (zit totaal geen bas in) en de installatie die op mn pc zit is ook bagger.
Ik wil dus wel een beetje een goede.. Alleen ik weet niet precies wat ik dan wil :P Surround sound of gewoon 2 speakers en 1 bas.. Verder neem ik aan dat zoiets wel makkelijk aan te sluiten en los te koppelen is van een laptop right? Want ik verhuis m steeds van mn kamer naar beneden naar school etc.. Beneden heeft mn pa http://www.bose.nl/NL/nl/home-entert...ion5/index.jsp deze Bose installatie, komt echt super geluid uit! Maar is ook wel een beetje prijzig.. mja dan heb je een beetje het idee wat ik wil... Ik hoef alleen geen aparte versterker of wat dan ook. Dat ding kunnen ze prima in de bass knallen. |
Ik heb gewoon een speakersetje van 2 kleine en één grote, met zwaar goede bas. 60 euro ofzo, het valt wel mee hoor. Het geluid is namelijk super. :)
Bose moet je niet aan beginnen, dat is echt té duur. Je kunt misschien in het vervolg beter je eigen topic starten. |
Koptelefoon geeft surround sound voor een zacht prijsje.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal het nu maar eens doen ja haha |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
:)
|
Hoe zeg je dat eigenlijk in het engels..
"Kijk, Luister en Huiver" "Watch, Hear and Shiver" ..? Letterlijk vertaald maar volgens mij gebruiken engelsen dat niet zo:P of "Look, Listen and Shiver", maar deze klinkt minder mooi:P |
Deegbal, how cheap are you?
|
I'm born to be cheap.
|
Not born to be wild?
|
Daar doet Tele2 niet aan, hè.
Remember, keep it cheap! Ben jij een wilde jongen dan? |
Niet normaal hoe wild, woutertje weet er alles van:$
|
Niet té gedetailleerd, graag!
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar waag ik mij niet aan. :o |
Ja Wouter, valt me van je tegen:( Je zei nog zo dat je het lekker vond
|
|:( je zou het aan niemand vertellen :+
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.